Franciza Intercoil

Un model de afacere de succes

Intercoil International, cu sediul in Dubai – Emiratele Arabe Unite, este o companie care produce si distribuie produse destinate somnului in 23 de tari, pe doua continente, avand peste 50 de distribuitori, comercianti si agenti, asigurandu-se ca modelul de afacere sa fie nu numai de succes, dar si foarte profitabil.

Intercoil cuprinde o gama variata de mobilier de dormitor, saltele ortopedice, lenjerie de pat si accesorii. Intercoil isi asculta si intelege proprii clienti si la cerere poate personaliza produsele pentru a satisface nevoile diferite ale utilizatorilor, iar pentru a pastra salteua noua, exista posibilitatea de a inlocui mai multe componente ale acesteia.

obiective Intercoil International

Directorul general al companiei, Hassan Abbas AI-Hazeem, si-a stabilit obiective clare si extrem de importante: Intercoil sa devina o organizatie globala, bine structurata, bazandu-se pe o crestere continua si o dezvoltare durabila si sustenabila.

Viata sanatoasa“, este sintagma pe care se bazeaza intreg conceptul Intercoil, reusind sa faca o diferenta in comunitatea lor si sa aiba un impact pozitiv asupra vietii oamenilor, ajutandu-i sa gaseasca modalitati de imbunatatire a somnului.

Magazine existente:

  • UAE
  • Saudi Arabia
  • Lebanon
  • Egypt
  • Jordan
  • Oman
  • Qatar
  • Kuwait

Accesati brasura Intercoil pentru si mai multe informatii.

  • Despre franciza
  • Date
  • Suport francizor
  • Profil francizat
  • Next steps
  • Contact
Exclusiv
 
Exclusiv
 

Un model de afacere de succes

Intercoil International, cu sediul in Dubai – Emiratele Arabe Unite, este o companie care produce si distribuie produse destinate somnului in 23 de tari, pe doua continente, avand peste 50 de distribuitori, comercianti si agenti, asigurandu-se ca modelul de afacere sa fie nu numai de succes, dar si foarte profitabil.

Intercoil cuprinde o gama variata de mobilier de dormitor, saltele ortopedice, lenjerie de pat si accesorii. Intercoil isi asculta si intelege proprii clienti si la cerere poate personaliza produsele pentru a satisface nevoile diferite ale utilizatorilor, iar pentru a pastra salteua noua, exista posibilitatea de a inlocui mai multe componente ale acesteia.

obiective Intercoil International

Directorul general al companiei, Hassan Abbas AI-Hazeem, si-a stabilit obiective clare si extrem de importante: Intercoil sa devina o organizatie globala, bine structurata, bazandu-se pe o crestere continua si o dezvoltare durabila si sustenabila.

Viata sanatoasa“, este sintagma pe care se bazeaza intreg conceptul Intercoil, reusind sa faca o diferenta in comunitatea lor si sa aiba un impact pozitiv asupra vietii oamenilor, ajutandu-i sa gaseasca modalitati de imbunatatire a somnului.

Magazine existente:

  • UAE
  • Saudi Arabia
  • Lebanon
  • Egypt
  • Jordan
  • Oman
  • Qatar
  • Kuwait

Accesati brasura Intercoil pentru si mai multe informatii.

Domeniu de activitate   Internationalitate
e Retail   b International
Domeniu de activitate
e Retail
Internationalitate
b International
Tara de origine   Tip contract
d Emiratele Arabe Unite   e Area Developer
Tara de origine
d Emiratele Arabe Unite
Tip contract
e Area Developer
Nivel investitie   Taxa intrare in franciza
g 100.001 - 200.000 EUR   i 36.000 euro (pentru doua magazine Intercoil)
Nivel investitie
g 100.001 - 200.000 EUR
Taxa intrare in franciza
i 36.000 euro (pentru doua magazine Intercoil)
Locatii vizate
k Bucuresti

lAvantajele Francizei

  • brandul Intercoil si-a castigat o reputatie de invidiat in intreaga regiune din Orientul Mijlociu ca lider de piata in produse de somn ortopedice
  • acces la experienta vasta de business, compania Intercoil este infiintata inca din 1974
  • transfer de know – how prin training specializat
  • acces la o retea de peste 50 de distribuitori (producatori); sistem de distributie extrem de eficient
  • 2 linii diferite de afacere: retail – B2C si distributie prin canalele B2B
  • suport in marketing
  • vei beneficia de securitatea si increderea unei afaceri consacrate
  • sistem continuu de dezvoltare a produsului

mProfilul investitorului

Nivel investitional   130.000 - 150.000 euro / magazin (magazinul trebuie sa aiba o suprafata de aprox. 180 mp), iar investitia cuprinde toate cheltuielile asociate cu deschiderea: amenajarea si dotarea spatiului, sistemul de software si hardware, infiintare firma, etc.
Abilitati relevante  
  • experienta antreprenoriala
  • sa impartaseasca aceeasi viziune si aceleasi valori, cu cele ale companiei: pasiune in a excela; respect si integritate; responsabilitate; sa vizezi in stil mare
  • abilitati de comunicare si relationare
  • intelegerea clientilor si plierea pe nevoile individuale ale acestora
Ultima actualizare: Aprilie 21, 2017

Pentru a descarca fisa francizei va rugam sa completati formularul:
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide