+40.732.142.922

FRANCIZA GREGORY’S

Gustul placut, varietatea, aromele, retetele speciale si ingredientele autentice fac din magazinele Gregory’s cea mai buna modalitate de a va incepe ziua!

Gregory’s isi invita clientii sa traiasca experienta produselor si cafelei de calitate. Cunostintele Gregory’s despre cafea si bauturi, atmosfera prietenoasa si calitatea excelenta pe care va puteti baza completeaza valorile unei retele de francize de un real succes care a castigat inimile a mii de greci timp de peste 46 de ani!

In anul 2009, compania a fost votata Best Franchise Workplace (cel mai bun loc de munca intr-o franciza), iar in anul 2008 a fost desemnata reteaua cu cea mai buna organizare interna (Best Internal Organisation), in vreme ce directorul executiv al companiei, Vlassis Georgatos, a fost de doua ori votat, in anul 2010 si in anul 2015, cel mai bun conducator al unei francize (Best Franchise Leader). In plus, din anul 2011 pana in anul 2016, compania a fost premiata anual in cadrul premiilor anuale pentru francize, in toate sectoarele de activitate ale acesteia, de la valoarea produselor (in anii 2011 si 2012, Premiul pentru produsul cu cel mai bun raport calitate-pret – Best Value for Money Product), actiuni de marketing (in anul 2014, premiul pentru cea mai buna campanie de marketing – Best marketing campaign) la cea mai buna atitudine orientata spre client (in anul 2013, premiul pentru Franciza cu cea mai buna orientare spre client – Best customer oriented franchise si in anul 2016 premiul pentru Cea mai fidela retea – Most loyal network).

Cu alte cuvinte, succesul retelei Gregory’s nu este o intamplare. Iar aceasta face ca investitia sa aiba un real succes! Dovada stau cei peste 46 de ani de experienta, din cele peste 350 magazine pe care le detin in Grecia, Cipru, Germania si Romania, si datorita celor 250.000 de clienti care aleg Gregory’s in fiecare zi.

In Romania, compania detine 3 unitati proprii operate in locatii de tip office building si/sau locatii stradale (zona Pipera, Unirii, Centrul Istoric).

Viziunea Gregory’s

“Sa oferim lumii zilnic cea mai buna experienta in materie de cafea si mancare, printr-o retea de parteneri satisfacuti!”

 

  • Despre franciza
  • Date
  • Suport francizor
  • Profil francizat
  • Next steps
  • Contact
Exclusiv
 
  Descarca fisa francizei
Exclusiv
 
Descarca fisa francizei

Gustul placut, varietatea, aromele, retetele speciale si ingredientele autentice fac din magazinele Gregory’s cea mai buna modalitate de a va incepe ziua!

Gregory’s isi invita clientii sa traiasca experienta produselor si cafelei de calitate. Cunostintele Gregory’s despre cafea si bauturi, atmosfera prietenoasa si calitatea excelenta pe care va puteti baza completeaza valorile unei retele de francize de un real succes care a castigat inimile a mii de greci timp de peste 46 de ani!

In anul 2009, compania a fost votata Best Franchise Workplace (cel mai bun loc de munca intr-o franciza), iar in anul 2008 a fost desemnata reteaua cu cea mai buna organizare interna (Best Internal Organisation), in vreme ce directorul executiv al companiei, Vlassis Georgatos, a fost de doua ori votat, in anul 2010 si in anul 2015, cel mai bun conducator al unei francize (Best Franchise Leader). In plus, din anul 2011 pana in anul 2016, compania a fost premiata anual in cadrul premiilor anuale pentru francize, in toate sectoarele de activitate ale acesteia, de la valoarea produselor (in anii 2011 si 2012, Premiul pentru produsul cu cel mai bun raport calitate-pret – Best Value for Money Product), actiuni de marketing (in anul 2014, premiul pentru cea mai buna campanie de marketing – Best marketing campaign) la cea mai buna atitudine orientata spre client (in anul 2013, premiul pentru Franciza cu cea mai buna orientare spre client – Best customer oriented franchise si in anul 2016 premiul pentru Cea mai fidela retea – Most loyal network).

Cu alte cuvinte, succesul retelei Gregory’s nu este o intamplare. Iar aceasta face ca investitia sa aiba un real succes! Dovada stau cei peste 46 de ani de experienta, din cele peste 350 magazine pe care le detin in Grecia, Cipru, Germania si Romania, si datorita celor 250.000 de clienti care aleg Gregory’s in fiecare zi.

In Romania, compania detine 3 unitati proprii operate in locatii de tip office building si/sau locatii stradale (zona Pipera, Unirii, Centrul Istoric).

Viziunea Gregory’s

“Sa oferim lumii zilnic cea mai buna experienta in materie de cafea si mancare, printr-o retea de parteneri satisfacuti!”

 

Domeniu de activitate   Anul primei francize
e Food/Cafenele   c Ianuarie 2019
Domeniu de activitate
e Food/Cafenele
Anul primei francize
c Ianuarie 2019
Internationalitate   Tara de origine
b International   d Grecia
Internationalitate
b International
Tara de origine
d Grecia
Tip contract   Durata contract
e franciza simpla   f 10 ani
Tip contract
e franciza simpla
Durata contract
f 10 ani
Nivel investitie   Contributia la bugetul de marketing
g 50.001 - 100.000 EUR   h 2%
Nivel investitie
g 50.001 - 100.000 EUR
Contributia la bugetul de marketing
h 2%
Taxa intrare in franciza   Redevente
i 15.000 Euro   i 4%
Taxa intrare in franciza
i 15.000 Euro
Redevente
i 4%
Unitati proprii   Locatii vizate
j 3   k Cluj, Constanta, Brasov, Timisoara
Unitati proprii
j 3
Locatii vizate
k Cluj, Constanta, Brasov, Timisoara
Locatii
p Bucuresti

lAvantajele Francizei

  • Inainte de a deschide: asistenta de la alegerea locatiei si a design-ului,  pana la  identificarea si instruirea personalului.
  • Participare la investitia initiala: in cazul partenerilor selectati, francizorul poate participa la investitia initiala (acoperind cheltuielile de amenajare a unitatii), contributia partenerului fiind doar in zona de dotare a locatiei cu echipamente (aprox. 50.000 euro)
  • Deschiderea locatiei: Marketing lansare; Programe de fidelizare clienti si crestere a performantei locatiei; Acces la materiale de marketing si comunicare
  • Formare initiala si asistenta continua: Gregory’s pune la dispozitia partenerilor un consultant operational dedicat, in permanenta comunicare cu partenerii, si care va face vizite in locatiile partenerilor si ii va ghida pentru: dezvoltarea unitatii si peformantelor acesteia, gestionarea cheltuielilor unitatii, dezvoltarea de programe de marketing si comunicare pentru fidelizarea clientilor, modul de preparare si dezvoltare gama de produse etc.
  • Sisteme de bonusare parteneri: in baza performantelor individuale obtinute pe locatii, partenerii vor fi bonusati pentru rezultate exceptionale in activitatea de management si coordonare a locatiei

mProfilul investitorului

Abilitati relevante  
  • Persoane dedicata, implicata, cu spirit antreprenorial si bucuria de a servi oameni zi de zi, gata sa se dedice business-ului 100% ca timp si implicare
  • Preocupat de dezvoltarea personala si profesionala
  • Dispus cu implicarea in programul de training initial (3 luni in Academia de Training Gregory’s), menit sa faca transferul de know-how catre partener, pentru deprinderea abilitatilor de management si conducere a activitatii operationale de zi cu zi a unitatii Gregory’s
  • Minim 50.000 euro disponibil de investit pentru dezvoltarea afacerii (francizorul poate acorda sprijin in investitia initiala, pentru partenerii selectati)
Ultima actualizare: Noiembrie 11, 2019

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide