0723.622.253

FRANCIZA GREGORY’S

Gustul placut, varietatea, aromele, retetele speciale si ingredientele autentice fac din magazinele Gregory’s cea mai buna modalitate de a va incepe ziua!

Gregory’s isi invita clientii sa traiasca experienta alimentelor si a cafelei de calitate. Cunostintele Gregory’s despre cafea si bauturi, atmosfera prietenoasa si calitatea excelenta pe care va puteti baza completeaza valorile unei retele de francize de un real succes care a castigat inimile a mii de greci timp de peste 46 de ani!
Fiecare magazin Gregory’s este un magazin unic, beneficiind de sprijinul constant al francizorului.

In anul 2009, compania a fost votata Best Franchise Workplace (cel mai bun loc de munca intr-o franciza), iar in anul 2008 a fost desemnata reteaua cu cea mai buna organizare interna (Best Internal Organisation), in vreme ce directorul executiv al companiei, Vlassis Georgatos, a fost de doua ori votat, in anul 2010 si in anul 2015, cel mai bun Conducator al unei francize (Best Franchise Leader). In plus, din anul 2011 pana in anul 2016, compania a fost premiata anual in cadrul premiilor anuale pentru francize, in toate sectoarele de activitate ale acesteia, de la valoarea produselor (in anii 2011 si 2012, Premiul pentru produsul cu cel mai bun raport calitate-pret – Best Value for Money Product), actiuni de marketing (in anul 2014, premiul pentru cea mai buna campanie de marketing – Best marketing campaign) la cea mai buna atitudine orientata spre client (in anul 2013, premiul pentru Franciza cu cea mai buna orientare spre client – Best customer oriented franchise si in anul 2016 premiul pentru Cea mai fidela retea – Most loyal network).

Cu alte cuvinte, succesul magazinelor Gregory’s nu este o intamplare. Iar aceasta face ca investitia sa aiba un real succes!
Dovada stau cei peste 46 de ani de experienta, din cele peste 350 magazine pe care le detin in Grecia, in Cipru, in Germania si in Romania, si datorita celor 250.000 de clienti care aleg Gregory’s in fiecare zi.

Viziunea Gregory’s

“Sa oferim lumii zilnic cea mai buna experienta in materie de cafea si mancare, printr-o retea de parteneri satisfacuti!”

Citeste un material in exclusivitate despre franciza Gregory’s in Catalogul Francizelor din Romania

  • Despre franciza
  • Date
  • Suport francizor
  • Profil francizat
  • Next steps
  • Contact
Exclusiv
 
  Descarca fisa francizei
Exclusiv
 
Descarca fisa francizei

Gustul placut, varietatea, aromele, retetele speciale si ingredientele autentice fac din magazinele Gregory’s cea mai buna modalitate de a va incepe ziua!

Gregory’s isi invita clientii sa traiasca experienta alimentelor si a cafelei de calitate. Cunostintele Gregory’s despre cafea si bauturi, atmosfera prietenoasa si calitatea excelenta pe care va puteti baza completeaza valorile unei retele de francize de un real succes care a castigat inimile a mii de greci timp de peste 46 de ani!
Fiecare magazin Gregory’s este un magazin unic, beneficiind de sprijinul constant al francizorului.

In anul 2009, compania a fost votata Best Franchise Workplace (cel mai bun loc de munca intr-o franciza), iar in anul 2008 a fost desemnata reteaua cu cea mai buna organizare interna (Best Internal Organisation), in vreme ce directorul executiv al companiei, Vlassis Georgatos, a fost de doua ori votat, in anul 2010 si in anul 2015, cel mai bun Conducator al unei francize (Best Franchise Leader). In plus, din anul 2011 pana in anul 2016, compania a fost premiata anual in cadrul premiilor anuale pentru francize, in toate sectoarele de activitate ale acesteia, de la valoarea produselor (in anii 2011 si 2012, Premiul pentru produsul cu cel mai bun raport calitate-pret – Best Value for Money Product), actiuni de marketing (in anul 2014, premiul pentru cea mai buna campanie de marketing – Best marketing campaign) la cea mai buna atitudine orientata spre client (in anul 2013, premiul pentru Franciza cu cea mai buna orientare spre client – Best customer oriented franchise si in anul 2016 premiul pentru Cea mai fidela retea – Most loyal network).

Cu alte cuvinte, succesul magazinelor Gregory’s nu este o intamplare. Iar aceasta face ca investitia sa aiba un real succes!
Dovada stau cei peste 46 de ani de experienta, din cele peste 350 magazine pe care le detin in Grecia, in Cipru, in Germania si in Romania, si datorita celor 250.000 de clienti care aleg Gregory’s in fiecare zi.

Viziunea Gregory’s

“Sa oferim lumii zilnic cea mai buna experienta in materie de cafea si mancare, printr-o retea de parteneri satisfacuti!”

Citeste un material in exclusivitate despre franciza Gregory’s in Catalogul Francizelor din Romania

Domeniu de activitate   Anul primei francize
e Food/Cafenele   c Ianuarie 2019
Domeniu de activitate
e Food/Cafenele
Anul primei francize
c Ianuarie 2019
Internationalitate   Tara de origine
b International   d Grecia
Internationalitate
b International
Tara de origine
d Grecia
Tip contract   Durata contract
e franciza simpla   f 10 ani
Tip contract
e franciza simpla
Durata contract
f 10 ani
Nivel investitie   Contributia la bugetul de marketing
g 100.001 - 200.000 EUR, 50.001 - 100.000 EUR   h 2
Nivel investitie
g 100.001 - 200.000 EUR, 50.001 - 100.000 EUR
Contributia la bugetul de marketing
h 2
Taxa intrare in franciza   Redevente
i 15.000 Euro   i 4%
Taxa intrare in franciza
i 15.000 Euro
Redevente
i 4%
Unitati proprii   Locatii vizate
j 3   k Cluj, Constanta, Brasov, Timisoara
Unitati proprii
j 3
Locatii vizate
k Cluj, Constanta, Brasov, Timisoara
Locatii
p Bucuresti

lAvantajele Francizei

  • Inainte de a deschide: suport in alegerea locatiei si a designului magazinului, la identificarea si instruirea personalului.
  • Deschiderea magazinului: Suport marketing; recomandare programe de stimulare a vanzarilor; acces la programe cu materiale de comunicare complete si documentate.
  • Formare initiala si sprijin continuu: cum sa va dezvoltati magazinul, cum sa va gestionati finantele si propria afacere, aspecte de marketing si de management al personalului, principii de baza privind sanatatea si siguranta alimentelor, aspecte privind functionarea magazinului, cum ar fi pregatirea produselor, servicii clienti, metodologia de vanzari, gestionarea obiectiilor/reclamatiilor/organizatiilor de stat si expedierea comenzilor, principiile de  comercializare si promovarea la nivel local;
  • Politica de recompensare:prin intermediul inspectiilor la fata locului, verifica nivelul de calitate si serviciile oferite de magazinul dumneavoastra si va recompenseaza.

 

mProfilul investitorului

Abilitati relevante  
  • Persoane dedicata, care ar dori sa lucreze in magazin, familiar cu acest tip de afacere, gata sa-si gestioneze propria afacere. De asemenea, trebuie sa fie de acord cu un training de trei luni, pentru a cunoaste toate procedurile si pentru a le aplica in magazin.
  • Disponibilitate de a lucra pentru visele lor, interesati de dezvoltarea personala si profesionala.
Ultima actualizare: Noiembrie 8, 2018

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide