0765.438.336

Franciza Yolé – frozen yogurt

hello taste, goodbye sugar

Yolé iti arata noua ERA a inghetatei si a iaurtului inghetat. Formula sa revolutionara te va duce intr-o noua dimensiune, cea a nivelului scazut de calorii, plina de aroma si zero zahar adaugat. Yolé inseamna o noua modalitate de a face si de a manca inghetata: mai buna, mai sanatoasa si mai presus de toate, plina de aroma.

Ce ii diFERENTIAZA fata de alte branduri de inghetata?

Cu ajutorul ingredientelor naturale premium au creat o inghetata cu aroma bogata, fara a adauga un gram de zahar.

Inghetatele si iaurturile inghetate produse de Yolé sunt in prezent cele mai sanatoase si cele mai recomandate pe piata, datorita ingredientelor lor naturale de mare valoare nutritiva, perfect combinate dupa ani de cercetare de catre maestrii in producerea de inghetata, impreuna cu bio-nutritionistii, pentru a realizat inghetata perfecta fara un gram de zahar. Cu adevarat revolutionara si un produs unic.

Client poate alege din peste 120.000 de combinatii, avand la dispozitie o gama variata de produse si topping-uri premium pe care le poate mixa.Povestea Yolé a inceput in 2020 si in 2 ani brandul este prezent in peste 9 tari (Singapore, Malaysia, Cambodgia, SUA (Miami), Portugalia, Spania, Anglia, Tiwan, Brunei, Indonesia) cu peste 35 de magazine si peste 600 de puncte de vanzare.
Yolé este disponibil si in supermarketurile din Asia.
In cursul anului 2021, Brandul isi incepe expansiunea catre tarile din Europa si America.

Yolé nu va inceta sa inoveze si sa surprinda.
Yolé va continua sa inventeze viitorul inghetatei.

  • Despre franciza
  • Date
  • Suport francizor
  • Profil francizat
  • Next steps
  • Contact
Exclusiv
 
  Descarca fisa francizei
Exclusiv
 
Descarca fisa francizei

hello taste, goodbye sugar

Yolé iti arata noua ERA a inghetatei si a iaurtului inghetat. Formula sa revolutionara te va duce intr-o noua dimensiune, cea a nivelului scazut de calorii, plina de aroma si zero zahar adaugat. Yolé inseamna o noua modalitate de a face si de a manca inghetata: mai buna, mai sanatoasa si mai presus de toate, plina de aroma.

Ce ii diFERENTIAZA fata de alte branduri de inghetata?

Cu ajutorul ingredientelor naturale premium au creat o inghetata cu aroma bogata, fara a adauga un gram de zahar.

Inghetatele si iaurturile inghetate produse de Yolé sunt in prezent cele mai sanatoase si cele mai recomandate pe piata, datorita ingredientelor lor naturale de mare valoare nutritiva, perfect combinate dupa ani de cercetare de catre maestrii in producerea de inghetata, impreuna cu bio-nutritionistii, pentru a realizat inghetata perfecta fara un gram de zahar. Cu adevarat revolutionara si un produs unic.

Client poate alege din peste 120.000 de combinatii, avand la dispozitie o gama variata de produse si topping-uri premium pe care le poate mixa.Povestea Yolé a inceput in 2020 si in 2 ani brandul este prezent in peste 9 tari (Singapore, Malaysia, Cambodgia, SUA (Miami), Portugalia, Spania, Anglia, Tiwan, Brunei, Indonesia) cu peste 35 de magazine si peste 600 de puncte de vanzare.
Yolé este disponibil si in supermarketurile din Asia.
In cursul anului 2021, Brandul isi incepe expansiunea catre tarile din Europa si America.

Yolé nu va inceta sa inoveze si sa surprinda.
Yolé va continua sa inventeze viitorul inghetatei.

Domeniu de activitate   Anul primei francize
e Food/Cafenele   c 2020
Domeniu de activitate
e Food/Cafenele
Anul primei francize
c 2020
Internationalitate   Tara de origine
b International   d Singapore
Internationalitate
b International
Tara de origine
d Singapore
Tip contract   Durata contract
e Master Franciza   f 5 ani
Tip contract
e Master Franciza
Durata contract
f 5 ani
Nivel investitie   Contributia la bugetul de marketing
g 150.000 - 200.000 EUR   h 0%
Nivel investitie
g 150.000 - 200.000 EUR
Contributia la bugetul de marketing
h 0%
Taxa intrare in franciza   Redevente
i 90.000 Eur   i 5% din CA
Taxa intrare in franciza
i 90.000 Eur
Redevente
i 5% din CA
Unitati proprii   Unitati francizate
j 1   o >34
Unitati proprii
j 1
Unitati francizate
o >34
Locatii vizate
k Bucuresti, orase cu peste 200 mii locuitori

lAvantajele Francizei

  • Domeniu de nisa – nu exista competitor care sa fi dovedit modelul de business si sa fi construit o retea la nivel national;
  • Model de business flexibil din punct de vedere format de store si investitii;
  • Know how de operare pe toate tipologiile de locatii (stand alone, insula, kiosk, food truck);
  • Business cu multiple surse de venit (retail si distributie);
  • Produsul este livrat finit de catre francizor, intr-un food cost competitiv;
  • Simplitate operationala (nu exista productie locala, partenerul se ocupa doar de vanzarea produselor);
  • Investitii masive in inovatie si dezvoltarea de produs;
  • Experienta de operare pe diferite piete internationale, in sistem de franciza.

mProfilul investitorului

Nivel investitional   150.000 - 200.000 Eur
Abilitati relevante  
  • Experienta antreprenoriala sau de management
  • Abilitati de comunicare si coordonare echipa
  • Disponibilitate de timp pentru conducerea afacerii
  • Dorinta de a crea o retea
Ultima actualizare: January 16, 2024

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide