Construieste-ti o afacere cu Franciza Vodafone
Vodafone are o istorie de 23 de ani in Romania. De-a lungul prezentei sale, operatorul a investit permanent in inovatie.
Compania a implementat prima retea GSM in Romania, in aprilie 1997, si primul operator care a lansat serviciile 3G pe piata romaneasca, in aprilie 2005. De asemenea, Vodafone este operatorul care a lansat prima retea de date mobile 4G din Romania, in octombrie 2012.
In mai 2019, Vodafone a devenit primul operator din Romania, si unul dintre primii la nivel mondial, care a lansat reteaua mobila 5G, SupernetTM.
In martie 2020, Vodafone Romania anunta finalizarea fuziunii cu UPC Romania, devenind un partener semnificativ in ceea ce priveste serviciile de telecomunicatii complete.
diferentiatori:
- Sustin si investesc permanent in inovatie;
- Raspund nevoilor in continua schimbare ale utilizatorilor de comunicatii mobile oferindu-le intotdeauna cele mai bune servicii;
- Investesc resurse si experienta lor globala pentru a le oferi clientilor produse si servicii inovatoare, capabile de a revolutiona experienta de utilizare.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, care ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe. Vodafone Group are divizii in 25 de tari, 41 de retele mobile partenere si operatiuni de broadband fix in 19 tari. La 31 martie 2019, Vodafone Group avea 650 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 19 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix si 14 milioane de utilizatori ai serviciilor TV, incluzand toti clientii Vodafone din entitatile create in urma unor fuziuni si asocieri.
Anul 2021 a inceput pentru Vodafone cu semnarea unei franciza in Bucuresti, iar expansiunea continua cu Resita. Partenerul primeste o afacere la cheie, cu rezultate dovedite.
- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
Construieste-ti o afacere cu Franciza Vodafone
Vodafone are o istorie de 23 de ani in Romania. De-a lungul prezentei sale, operatorul a investit permanent in inovatie.
Compania a implementat prima retea GSM in Romania, in aprilie 1997, si primul operator care a lansat serviciile 3G pe piata romaneasca, in aprilie 2005. De asemenea, Vodafone este operatorul care a lansat prima retea de date mobile 4G din Romania, in octombrie 2012.
In mai 2019, Vodafone a devenit primul operator din Romania, si unul dintre primii la nivel mondial, care a lansat reteaua mobila 5G, SupernetTM.
In martie 2020, Vodafone Romania anunta finalizarea fuziunii cu UPC Romania, devenind un partener semnificativ in ceea ce priveste serviciile de telecomunicatii complete.
diferentiatori:
- Sustin si investesc permanent in inovatie;
- Raspund nevoilor in continua schimbare ale utilizatorilor de comunicatii mobile oferindu-le intotdeauna cele mai bune servicii;
- Investesc resurse si experienta lor globala pentru a le oferi clientilor produse si servicii inovatoare, capabile de a revolutiona experienta de utilizare.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, care ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe. Vodafone Group are divizii in 25 de tari, 41 de retele mobile partenere si operatiuni de broadband fix in 19 tari. La 31 martie 2019, Vodafone Group avea 650 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 19 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix si 14 milioane de utilizatori ai serviciilor TV, incluzand toti clientii Vodafone din entitatile create in urma unor fuziuni si asocieri.
Anul 2021 a inceput pentru Vodafone cu semnarea unei franciza in Bucuresti, iar expansiunea continua cu Resita. Partenerul primeste o afacere la cheie, cu rezultate dovedite.
Domeniu de activitate |
|
Internationalitate |
e
|
Telecom |
|
b
|
National |
Domeniu de activitate |
e
|
Telecom |
Internationalitate |
b
|
National |
Tip contract |
|
Durata contract |
e
|
franciza simpla |
|
f
|
3 + 3 ani |
Tip contract |
e
|
franciza simpla |
Durata contract |
f
|
3 + 3 ani |
Nivel investitie |
|
Contributia la bugetul de marketing |
g
|
10.001 - 25.000 EUR |
|
h
|
0% |
Nivel investitie |
g
|
10.001 - 25.000 EUR |
Contributia la bugetul de marketing |
h
|
0% |
Taxa intrare in franciza |
|
Redevente |
i
|
5.000 - 15.000 euro + TVA (in functie de potentialul orasului) |
|
i
|
0% |
Taxa intrare in franciza |
i
|
5.000 - 15.000 euro + TVA (in functie de potentialul orasului) |
Redevente |
i
|
0% |
Unitati proprii |
|
Unitati francizate |
j
|
Reteaua de magazine Vodafone numara in prezent peste 200 de magazine in toate orasele din tara |
|
o
|
90 |
Unitati proprii |
j
|
Reteaua de magazine Vodafone numara in prezent peste 200 de magazine in toate orasele din tara |
Unitati francizate |
o
|
90 |
Locatii vizate |
|
Locatii |
k
|
Bucuresti, Giurgiu, Hunedoara, Timisoara, Deva, Sighetu Marmatiei, Petrosani, Prahova |
|
p
|
Reghin, Sighetu Marmatiei, Timisoara |
Locatii vizate |
k
|
Bucuresti, Giurgiu, Hunedoara, Timisoara, Deva, Sighetu Marmatiei, Petrosani, Prahova |
Locatii |
p
|
Reghin, Sighetu Marmatiei, Timisoara |
lAvantajele Francizei
Prin Franciza Vodafone, antreprenorii locali dornici sa construiasca o afacere de succes in vanzari beneficiaza de un model de business care imbina experienta in vanzari a Vodafone cu spiritul antreprenorial al partenerilor de franciza.
- Business la cheie: beneficiezi de o afacere la cheie cu un nivel de investitie minim, sub brandul Vodafone;
- Knowledge: primesti acces la know-how, bune practici de business, sisteme, aplicatii si standarde de lucru Vodafone, alaturi de programe de pregatire pentru echipa de vanzari a partenerului;
- Expertiza: echipa zonala de business management dedicata partenerilor francizati.
mProfilul investitorului
Abilitati relevante |
|
Partenerul ideal trebuie sa fie implicat in managementul business-ului de zi cu zi si focusat pe a oferi o experienta extraordinara clientilor sai, ceea ce reprezinta un obiectiv strategic pentru Vodafone.
Pentru a deveni partener Vodafone, ai nevoie de:
- minim 25-30.000 euro disponibil de investit;
- dorinta si abilitate de a dezvolta si administra o afacere pe termen lung sub brandul Vodafone;
- experienta in vanzari si o buna reputatie locala;
- disponibilitate de implicare zilnica in afacere;
- orientare spre clienti;
- orientare spre rezultate;
- abilitati de formare si coordonare a unei echipe;
- dorinta de a-ti dezvolta un business de succes.
|
Ultima actualizare: March 5, 2024