0723.622.253

Franciza The Coffee Shop

Aceasta franciza nu mai face parte din portofoliul nostru.

POvestea the coffee shop

Franciza The Coffee Shop a luat nastere acum 4 ani din pasiunea pentru cafea.

partener-coffee-servicesConceptul The Coffee Shop este unul 100% romanesc si face parte din grupul Partener Coffee Services, unul dintre cei mai puternici distribuitori de cafea din Romania. Cifra de afaceri a grupului a fost de peste 14 milioane de euro in anul 2015.

In prezent sunt 5 locatii The Coffee Shop in Bucuresti. De la inceputul lunii noiembrie 2016 s-a deschis si prima locatie The Coffee Shop in afara Romaniei, in Sofia, Bulgaria.

In reteaua The Coffee Shop pozitionarea de pret este accesibila, plecand de la premiza ca oricine ar trebui sa-si permita sa savureze o ceasca de cafea buna.

Prima locatie deschisa din Bucuresti a fost cea de pe Calea Mosilor, fiind urmata de Academiei, Vladoianu, Mendelev, cea mai recenta locatie fiind cea din Baniei.

de ce Franciza The Coffee Shop?

Te invitam in locatiile din Bucuresti sa-l cunosti pe Mr. Frank – doctor in francize, cel care iti va oferi mai multe argumente de ce sa intri in franciza The Coffees Shop.

Mr Frank - doctor in franciza la The Coffee Shop

Odata cu deschiderea locatiei din Baniei, s-a luat decizia de a avea propria prajitorie. Exista in prezent 12 tipuri de cafea single origin proaspat prajita, cafea ce se comercializeaza exclusiv in toate locatiile The Coffee Shop.

Franciza The Coffee ShopCalităţile cafelei proaspăt prăjite:
Aroma: este pregnantă, te înconjoară când deschizi punga și tragi aer în piept.
Gustul: indiferent dacă prepari espresso sau prepari cafeaua la ibric sau filtru, gustul trebuie să fie complex și vivace când ai cafea proaspătă, opus față de un gust plat, fără nimic interesant.

Conceptul este unul inovativ si este o combinatie intre o cafenea To Go la care se adauga o zona de retail specializata pe cafea, ceai si accesorii cafea (se comercializeaza peste 200 de SKU-uri in magazin).
Aceasta franciza isi propune sa ajunga cel mai extins concept bazat pe comercializarea de cafea. Planul este de a ajunge la peste 50 de locatii la nivel national, in urmatorii 5 ani.

Citeste si Ghidul Investitorului in Franciza – pentru a afla care sunt pasii pe care iti recomandam sa-i urmezi in alegerea unei francize

  • Despre franciza
  • Date
  • Suport francizor
  • Profil francizat
  • Next steps
  • Contact
Exclusiv
 
Exclusiv
 

Aceasta franciza nu mai face parte din portofoliul nostru.

POvestea the coffee shop

Franciza The Coffee Shop a luat nastere acum 4 ani din pasiunea pentru cafea.

partener-coffee-servicesConceptul The Coffee Shop este unul 100% romanesc si face parte din grupul Partener Coffee Services, unul dintre cei mai puternici distribuitori de cafea din Romania. Cifra de afaceri a grupului a fost de peste 14 milioane de euro in anul 2015.

In prezent sunt 5 locatii The Coffee Shop in Bucuresti. De la inceputul lunii noiembrie 2016 s-a deschis si prima locatie The Coffee Shop in afara Romaniei, in Sofia, Bulgaria.

In reteaua The Coffee Shop pozitionarea de pret este accesibila, plecand de la premiza ca oricine ar trebui sa-si permita sa savureze o ceasca de cafea buna.

Prima locatie deschisa din Bucuresti a fost cea de pe Calea Mosilor, fiind urmata de Academiei, Vladoianu, Mendelev, cea mai recenta locatie fiind cea din Baniei.

de ce Franciza The Coffee Shop?

Te invitam in locatiile din Bucuresti sa-l cunosti pe Mr. Frank – doctor in francize, cel care iti va oferi mai multe argumente de ce sa intri in franciza The Coffees Shop.

Mr Frank - doctor in franciza la The Coffee Shop

Odata cu deschiderea locatiei din Baniei, s-a luat decizia de a avea propria prajitorie. Exista in prezent 12 tipuri de cafea single origin proaspat prajita, cafea ce se comercializeaza exclusiv in toate locatiile The Coffee Shop.

Franciza The Coffee ShopCalităţile cafelei proaspăt prăjite:
Aroma: este pregnantă, te înconjoară când deschizi punga și tragi aer în piept.
Gustul: indiferent dacă prepari espresso sau prepari cafeaua la ibric sau filtru, gustul trebuie să fie complex și vivace când ai cafea proaspătă, opus față de un gust plat, fără nimic interesant.

Conceptul este unul inovativ si este o combinatie intre o cafenea To Go la care se adauga o zona de retail specializata pe cafea, ceai si accesorii cafea (se comercializeaza peste 200 de SKU-uri in magazin).
Aceasta franciza isi propune sa ajunga cel mai extins concept bazat pe comercializarea de cafea. Planul este de a ajunge la peste 50 de locatii la nivel national, in urmatorii 5 ani.

Citeste si Ghidul Investitorului in Franciza – pentru a afla care sunt pasii pe care iti recomandam sa-i urmezi in alegerea unei francize

Locatia tipica are intre 60 si 80 de metri patrati.

The Coffee Shop = pasiune pentru cafea; dezvoltare permanenta pentru produse si servicii; investitii in tehnologie si oameni pentru a livra cel mai inalt standard de calitate.

Domeniu de activitate   Anul primei francize
e Food/Cafenele   c 2016
Domeniu de activitate
e Food/Cafenele
Anul primei francize
c 2016
Internationalitate   Tara de origine
b National   d Romania
Internationalitate
b National
Tara de origine
d Romania
Tip contract   Durata contract
e Franciza simpla   f 5 ani
Tip contract
e Franciza simpla
Durata contract
f 5 ani
Nivel investitie   Contributia la bugetul de marketing
g 50.001 - 100.000 EUR   h 1%
Nivel investitie
g 50.001 - 100.000 EUR
Contributia la bugetul de marketing
h 1%
Taxa intrare in franciza   Redevente
i 9000 euro   i 5%
Taxa intrare in franciza
i 9000 euro
Redevente
i 5%
Unitati proprii   Locatii vizate
j 6   k Bucuresti, Constanta, Brasov, Pitesti, Ploiesti, orase cu peste 100 mii de locuitori
Unitati proprii
j 6
Locatii vizate
k Bucuresti, Constanta, Brasov, Pitesti, Ploiesti, orase cu peste 100 mii de locuitori
Locatii
p Bucuresti, Sofia

lAvantajele Francizei

  • Dezvoltarea gamei proprii de produse
  • Conectat la cele mai noi trenduri internationale in materie de cafea
  • Acces la reteaua logistica care gestioneaza peste 1000 de tone de cafea anual si are acoperire nationala
  • Plan ambitios de expansiune pe urmatorii ani
  • Asistenta in negocierea si contractarea locatiei
  • Proiect de design si amenajare customizat
  • Training specializat de barista
  • Vizite lunare francizati pentru suport in cresterea performantei locatiei 

mProfilul investitorului

Nivel investitional   60-80 mii euro investitie la cheie, in functie de locatie, care cuprinde: amenajarea si dotarea locatiei, taxa de franciza, stocul initial de marfa, campanie marketing lansare, infiintare firma, training personal si capitalul circulant de lucru pentru primele luni operationale

nDespre franciza

Locatia tipica are intre 60 si 80 de metri patrati.

The Coffee Shop = pasiune pentru cafea; dezvoltare permanenta pentru produse si servicii; investitii in tehnologie si oameni pentru a livra cel mai inalt standard de calitate.

Ultima actualizare: Octombrie 10, 2017

Pentru a descarca fisa francizei va rugam sa completati formularul:
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide