PETRU – companie matura cu experienta in mentinerea si dezvoltarea calitatii produselor si unei comunitati
Dupa o reteta autentica, la PETRU se mestesugesc renumitii covrigi, pizza apetisanta, sandwich-uri gustoase, bunatati dulci si sarate de patiserie. PETRU da viata gustarilor si deserturilor ce te ispitesc sa te bucuri de gustul unic, care pastreaza traditia si farmecul de odinioara.
Primul magazin a fost deschis in septembrie 2009 la Iasi, iar mai apoi in orasele: Piatra Neamt, Timisoara si Brasov. Cu pasi marunti am reusit sa deschidem anual locatii in Iasi, dar si in orase noi precum Botosani, Vaslui si Roman. Lucrurile au inceput sa prinda contur, covrigii au devenit o obisnuinta pentru clienti, iar traditia s-a mentinut ani la rand.
Anii au trecut, astfel s-a reusit ca in anul 2019 sa existe un numar de 34 locatii proprii in orasele: Iasi, Piatra Neamt, Botosani, Vaslui, Brasov si Roman. Anul 2020, an pandemic, cu multe provocari, dar care a ajutat in procesul de dezvoltare, sa fie deschise noi locatii, atingand numarul de 37 simigerii.
2021 a fost anul descoperirilor si anul deciziilor, iar la finalul acestuia s-a ajuns la un numar de 41 simigerii in Iasi, Piatra Neamt, Vaslui, Barlad, Roman, Botosani, Brasov si Bacau. Anul deciziilor deoarece s-a hotarat francizarea afacerii la nivel national, fiind in cautare de oameni ce doresc sa se dezvolte alaturi de echipa PETRU.
Compania isi propune ca pana la sfarsitul anului sa ajunga la un numar de 100 locatii proprii si francize.
Ce poate fi mai bun decat o afacere care face mereu oamenii sa zambeasca?
PETRU a facut fata tuturor provocarilor, fiind incercat inca de la inceputuri de situatii economice dificile, criza din 2009 sau pandemia din 2020.
Momentele dificile au fost traversate, astfel reusind sa se dezvolte, sa se adapteze, sa invete sa fie din ce in ce mai buni, oferindu-le oamenilor produse proaspete, fiind alaturi de ei in orice moment al zilei.
- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
PETRU – companie matura cu experienta in mentinerea si dezvoltarea calitatii produselor si unei comunitati
Dupa o reteta autentica, la PETRU se mestesugesc renumitii covrigi, pizza apetisanta, sandwich-uri gustoase, bunatati dulci si sarate de patiserie. PETRU da viata gustarilor si deserturilor ce te ispitesc sa te bucuri de gustul unic, care pastreaza traditia si farmecul de odinioara.
Primul magazin a fost deschis in septembrie 2009 la Iasi, iar mai apoi in orasele: Piatra Neamt, Timisoara si Brasov. Cu pasi marunti am reusit sa deschidem anual locatii in Iasi, dar si in orase noi precum Botosani, Vaslui si Roman. Lucrurile au inceput sa prinda contur, covrigii au devenit o obisnuinta pentru clienti, iar traditia s-a mentinut ani la rand.
Anii au trecut, astfel s-a reusit ca in anul 2019 sa existe un numar de 34 locatii proprii in orasele: Iasi, Piatra Neamt, Botosani, Vaslui, Brasov si Roman. Anul 2020, an pandemic, cu multe provocari, dar care a ajutat in procesul de dezvoltare, sa fie deschise noi locatii, atingand numarul de 37 simigerii.
2021 a fost anul descoperirilor si anul deciziilor, iar la finalul acestuia s-a ajuns la un numar de 41 simigerii in Iasi, Piatra Neamt, Vaslui, Barlad, Roman, Botosani, Brasov si Bacau. Anul deciziilor deoarece s-a hotarat francizarea afacerii la nivel national, fiind in cautare de oameni ce doresc sa se dezvolte alaturi de echipa PETRU.
Compania isi propune ca pana la sfarsitul anului sa ajunga la un numar de 100 locatii proprii si francize.
Ce poate fi mai bun decat o afacere care face mereu oamenii sa zambeasca?
PETRU a facut fata tuturor provocarilor, fiind incercat inca de la inceputuri de situatii economice dificile, criza din 2009 sau pandemia din 2020.
Momentele dificile au fost traversate, astfel reusind sa se dezvolte, sa se adapteze, sa invete sa fie din ce in ce mai buni, oferindu-le oamenilor produse proaspete, fiind alaturi de ei in orice moment al zilei.
Domeniu de activitate |
|
Tara de origine |
e
|
Food/Cafenele |
|
d
|
Romania |
Domeniu de activitate |
e
|
Food/Cafenele |
Tara de origine |
d
|
Romania |
Tip contract |
|
Durata contract |
e
|
franciza simpla |
|
f
|
5 ani |
Tip contract |
e
|
franciza simpla |
Durata contract |
f
|
5 ani |
Nivel investitie |
|
Contributia la bugetul de marketing |
g
|
80.000-100.000 EUR + TVA |
|
h
|
2% din CA |
Nivel investitie |
g
|
80.000-100.000 EUR + TVA |
Contributia la bugetul de marketing |
h
|
2% din CA |
Taxa intrare in franciza |
|
Redevente |
i
|
12.000 euro + TVA |
|
i
|
5% din CA |
Taxa intrare in franciza |
i
|
12.000 euro + TVA |
Redevente |
i
|
5% din CA |
Unitati proprii |
|
Unitati francizate |
j
|
56 |
|
o
|
16 |
Unitati proprii |
j
|
56 |
Unitati francizate |
o
|
16 |
Locatii vizate |
|
Locatii |
k
|
Bucuresti, Cluj, Constanta, Galati, Brasov, Braila, Arges, Arad, Suceava, Botosani, Calarasi, Tulcea, Pitesti, Timisoara, Targoviste, Tg. Mures, Barlad, Radauti, Bistrita, Prahova, Campulung, Comănești, Fălticeni, Gura Humorului, Huși, Moinesti, Vrancea |
|
p
|
Adjud, Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Craiova, Fălticeni, Focsani, Galati, Iasi, Ilfov, Moinesti, Onesti, Pascani, Piatra Neamt, Radauti, Ramnicu-Valcea, Roman, Suceava, TARGU NEAMT, Vaslui |
Locatii vizate |
k
|
Bucuresti, Cluj, Constanta, Galati, Brasov, Braila, Arges, Arad, Suceava, Botosani, Calarasi, Tulcea, Pitesti, Timisoara, Targoviste, Tg. Mures, Barlad, Radauti, Bistrita, Prahova, Campulung, Comănești, Fălticeni, Gura Humorului, Huși, Moinesti, Vrancea |
Locatii |
p
|
Adjud, Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Craiova, Fălticeni, Focsani, Galati, Iasi, Ilfov, Moinesti, Onesti, Pascani, Piatra Neamt, Radauti, Ramnicu-Valcea, Roman, Suceava, TARGU NEAMT, Vaslui |
lAvantajele Francizei
I. OPORTUNITATI DE CRESTERE SI SPRIJIN CONTINUU – Existenta unui departament dedicat 100% pentru francizatii retelei, comunicare prin intermediul unei platforme de intranet, realizarea unei vizite/luna in locatia francizata pentru cresterea performantei acesteia.
II. ISTORIC DOVEDIT – Brand recunoscut pe piata nationala cu experienta atestata.
III. INGREDIENTE DE CALITATE SI PRODUSE PROASPETE – Costurile cu materia prima sunt mentinute la un nivel competitiv, nefiind necesar ca francizatul sa investeasca in amenajarea unui spatiu pentru productie. Produsele sunt livrate deja modelate de catre fabrica Petru.
IV. SUPORT LOGISTIC – Investitie de 5 mil. euro intr-o fabrica ce poate aproviziona in acest moment 1.000 de puncte de lucru.
V. RESEARCH SI DEZVOLTARE PERMANENTA DE PRODUSE SI TEHNOLOGII NOI
VI. ASISTENTA IN ALEGEREA LOCATIEI
mProfilul investitorului
Nivel investitional |
|
100.000 Euro (in functie de stadiul locatiei la momentul preluarii) |
Abilitati relevante |
|
Esti satul de vorbe. Esti genul de persoana care trece la fapte, ia initiativa si actioneaza.
Esti o persoana organizata si dispusa sa petreaca timpul in locatie pentru a monitoriza si vedea unde pot fi aduse imbunatatiri in managemet. De asemenea ai abilitati de organizare si coordonare echipa.
- Esti orientat catre client si esti ospitalier
Prietenii vin de drag la tine acasa. Esti persoana care cauta compania oamenilor, dar si omul cu care multi vor sa isi petreaca timpul.
- Detii capitalul necesar pentru investitie
Ai un capital de investit de aproximativ 100.000 euro si doresti o afacere de succes.
|
Ultima actualizare: September 9, 2024