Un concept nou pe piata din Romania care ofera clientilor produse la preturi corecte
POK! Preturi, Produse, Parteneri OK!
Povestea POK
Proiectul POK, a pornit cu sloganul “POKnim preturile!” care se materializeaza si la raft, in fiecare locatie, prin prezenta produselor cu pret redus semnalizate cu etichete de pret galbene.
Primul magazin POK s-a deschis in urma cu 8 ani, in 2015, in Calarasi.

POK are o gama variata de produse de curatenie si menaj, odorizare, cosmetice si accesorii pentru casa, produsele fiind importate din Comunitatea Europeana. In portofoliu POK sunt peste 3.500 de articole, importate exclusiv de la partenerii europeni, parteneri cu care POK a construit parteneriate de incredere de-a lungul anilor.
Toate produsele POK au certificat de calitate si conformitate, inclusiv avize din partea Ministerului Sanatatii. Fiecare producator de la care se importa produsele, are propriul sistem de control si calitate, gestionand si optimizand procesul de productie, astfel incat sa respecte standardele europene din domeniu.
“Prin intermediul conceptului POK, am dorit sa oferim pietei din Romania magazine de tip drogherie primitoare, familiale, iar in plus sa asiguram clientilor nostri servicii de consiliere si un pret de achizitie “cumsecade”, rezonabil si facil pentru orice buzunar.” – Sorin Ionel, Director general
Viziunea si misiunea lui POK
POK are o VIZIUNE indrazneata: ca fiecare roman sa beneficieze de un pret corect la produse pentru orice nevoie, achizitionate dintr-un magazin care ofera o atmosfera prietenoasa si consiliere atenta.
POK are o MISIUNE de indeplinit: deschiderea de magazine POK in fiecare judet din Romania, astfel sa contribuie la cresterea nivelului de confort a clientilor si eficientizarea curateniei.
Cifre POK
In anul 2022, POK a inregistrat o cifra de afacere la nivel de retea de 1,6 milioane de euro, o evolutie de +14% fata de anul precedent.
Astazi POK opereaza 4 magazine proprii si lanseaza cu 2023 expansiunea in sistem de franciza, accelerand dezvoltarea cu magazine francizate si focus pe orasele: Constanta, Galati, Buzau, Calarasi, Tulcea, Focsani, Tecuci.
POK se extinde prin locatii stradale, nu are nevoie de densitatea de oameni din centrele comerciale, intrucat sunt magazine de tip destinatie. Viitorul partener francizat trebuie sa aiba in vedere o locatie stradala cu o suprafata intre 70-80 mp, o vitrina generoasa (deschidere min 5 m) si sa isi doreasca sa se implice in relatia directa cu clientul si managementul afacerii de zi cu zi.
- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
Un concept nou pe piata din Romania care ofera clientilor produse la preturi corecte
POK! Preturi, Produse, Parteneri OK!
Povestea POK
Proiectul POK, a pornit cu sloganul “POKnim preturile!” care se materializeaza si la raft, in fiecare locatie, prin prezenta produselor cu pret redus semnalizate cu etichete de pret galbene.
Primul magazin POK s-a deschis in urma cu 8 ani, in 2015, in Calarasi.

POK are o gama variata de produse de curatenie si menaj, odorizare, cosmetice si accesorii pentru casa, produsele fiind importate din Comunitatea Europeana. In portofoliu POK sunt peste 3.500 de articole, importate exclusiv de la partenerii europeni, parteneri cu care POK a construit parteneriate de incredere de-a lungul anilor.
Toate produsele POK au certificat de calitate si conformitate, inclusiv avize din partea Ministerului Sanatatii. Fiecare producator de la care se importa produsele, are propriul sistem de control si calitate, gestionand si optimizand procesul de productie, astfel incat sa respecte standardele europene din domeniu.
“Prin intermediul conceptului POK, am dorit sa oferim pietei din Romania magazine de tip drogherie primitoare, familiale, iar in plus sa asiguram clientilor nostri servicii de consiliere si un pret de achizitie “cumsecade”, rezonabil si facil pentru orice buzunar.” – Sorin Ionel, Director general
Viziunea si misiunea lui POK
POK are o VIZIUNE indrazneata: ca fiecare roman sa beneficieze de un pret corect la produse pentru orice nevoie, achizitionate dintr-un magazin care ofera o atmosfera prietenoasa si consiliere atenta.
POK are o MISIUNE de indeplinit: deschiderea de magazine POK in fiecare judet din Romania, astfel sa contribuie la cresterea nivelului de confort a clientilor si eficientizarea curateniei.
Cifre POK
In anul 2022, POK a inregistrat o cifra de afacere la nivel de retea de 1,6 milioane de euro, o evolutie de +14% fata de anul precedent.
Astazi POK opereaza 4 magazine proprii si lanseaza cu 2023 expansiunea in sistem de franciza, accelerand dezvoltarea cu magazine francizate si focus pe orasele: Constanta, Galati, Buzau, Calarasi, Tulcea, Focsani, Tecuci.
POK se extinde prin locatii stradale, nu are nevoie de densitatea de oameni din centrele comerciale, intrucat sunt magazine de tip destinatie. Viitorul partener francizat trebuie sa aiba in vedere o locatie stradala cu o suprafata intre 70-80 mp, o vitrina generoasa (deschidere min 5 m) si sa isi doreasca sa se implice in relatia directa cu clientul si managementul afacerii de zi cu zi.
Domeniu de activitate |
|
Internationalitate |
e
|
Retail |
|
b
|
National |
Domeniu de activitate |
e
|
Retail |
Internationalitate |
b
|
National |
Tara de origine |
|
Tip contract |
d
|
Romania |
|
e
|
franciza |
Tara de origine |
d
|
Romania |
Tip contract |
e
|
franciza |
Durata contract |
|
Nivel investitie |
f
|
5 ani |
|
g
|
35.000-45.000 |
Durata contract |
f
|
5 ani |
Nivel investitie |
g
|
35.000-45.000 |
Contributia la bugetul de marketing |
|
Taxa intrare in franciza |
h
|
0,5% din CA + TVA |
|
i
|
5.500 de euro + TVA |
Contributia la bugetul de marketing |
h
|
0,5% din CA + TVA |
Taxa intrare in franciza |
i
|
5.500 de euro + TVA |
Redevente |
|
Unitati proprii |
i
|
4% din CA, lunara + TVA |
|
j
|
4 |
Redevente |
i
|
4% din CA, lunara + TVA |
Unitati proprii |
j
|
4 |
Unitati francizate |
|
Locatii vizate |
o
|
1 |
|
k
|
Constanta, Galati, Buzau, Tulcea, Focsani, Tecuci |
Unitati francizate |
o
|
1 |
Locatii vizate |
k
|
Constanta, Galati, Buzau, Tulcea, Focsani, Tecuci |
Locatii |
p
|
Braila, Calarasi, Mangalia, Medgidia, Navodari |
lAvantajele Francizei
Valorile POK:
- CURAJ – de a aduce pe piata romaneasca produse exclusive, inovative si nisate, care sa indeplineasca nevoile cele mai actuale ale clientilor, la preturi corecte.
- INTEGRITATE – fara ea, POK nu ar fi reusit sa ajunga sa isi atinga obiectivele si a castiga locul in piata si increderea clientilor
- PROFESSIONALISM – Calitate, înainte de toate. De peste 20 de ani, serviciile pe care le oferim clientilor nostri respecta acest principiu vital, care defineste echipa POK.
- EFICIENTA – O valoare care s-a dobandit in timp, pe baza experientelor acumulate.
mProfilul investitorului
Abilitati relevante |
|
Cautam parteneri:
- cu spirit antreprenorial care sa vada potentialul pentru drogheria POK in orasul in care locuiesc
- implicati in business si care sa iubeasca interactiunea cu clientii
- cunosc orasul si dinamica acestuia si au access la partea de locatii potrivite pentru viitorul magazin POK
- capital disponibil de investit min 30.000 euro
|
Ultima actualizare: September 2, 2024