Paine si Vin – Haide sa spunem gusturilor pe nume! Impreuna.
Business de familie, in portofoliu sunt trei branduri de renume: Expirat, Paine si Vin si Energiea.
Paine si Vin a aparut in peisajul bucurestean in martie 2017.
Cum a fost la deschiderea locatiei Paine si Vin?
Ideea, conceptul si implementarea lui este expresia de maturitate a grupului Sosa & Sosa.
Primii 21 ani de experienta in industria ospitalitatii i-au petrecut ridicand si impunand pe piata unul din cele mai cunoscute si dragi cluburi din Bucuresti si de pe litoral: Expirat.
Iar ultimii ani, pana sa deschida Paine si Vin, i-au petrecut transferand experianta de club intr-unul din cele mai hip & new locatii din Bucuresti: Energiea, un pub urban energic, un loc unde oaspetii veneau in aceeasi masura pentru mancare, bautura, socializare sau evenimente.
Paine si Vin a venit natural in momentul in care brandul Expirat era stabil si recognoscibil iar brandul Energiea era in plina asccensiune.
Oamenii vin aici atat pentru loc, pentru un pahar de vin, pentru mancare si pentru a petrece timp cu cei dragi.

Paine si Vin este locul unde experinta devine intima si foarte personala. Unde granitele intre food, drinks si socializare devin neclare, pentru ca experienta finala nu este despre mancare sau bautura, ci despre A FI IMPREUNA.
Inca din cele mai vechi timpuri, masa este momentul in care oamenii se aseaza impreuna, impart spatiu, timp si hrana.
A sta impreuna la masa, a imparti masa sau vatra inseamna comunitate si comuniune, inseamna esenta existentei umane de a trai unii prin altii.
Oamenii, in esenta lor, nu traiesc singuri, au nevoie de altii, de familie si de comunitate.



Lansam in premiera, pentru 2023, franciza Paine si Vin si vrem sa ducem povestea mai departe in orasele cu peste 200.000 de locuitori.
- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
Paine si Vin – Haide sa spunem gusturilor pe nume! Impreuna.
Business de familie, in portofoliu sunt trei branduri de renume: Expirat, Paine si Vin si Energiea.
Paine si Vin a aparut in peisajul bucurestean in martie 2017.
Cum a fost la deschiderea locatiei Paine si Vin?
Ideea, conceptul si implementarea lui este expresia de maturitate a grupului Sosa & Sosa.
Primii 21 ani de experienta in industria ospitalitatii i-au petrecut ridicand si impunand pe piata unul din cele mai cunoscute si dragi cluburi din Bucuresti si de pe litoral: Expirat.
Iar ultimii ani, pana sa deschida Paine si Vin, i-au petrecut transferand experianta de club intr-unul din cele mai hip & new locatii din Bucuresti: Energiea, un pub urban energic, un loc unde oaspetii veneau in aceeasi masura pentru mancare, bautura, socializare sau evenimente.
Paine si Vin a venit natural in momentul in care brandul Expirat era stabil si recognoscibil iar brandul Energiea era in plina asccensiune.
Oamenii vin aici atat pentru loc, pentru un pahar de vin, pentru mancare si pentru a petrece timp cu cei dragi.

Paine si Vin este locul unde experinta devine intima si foarte personala. Unde granitele intre food, drinks si socializare devin neclare, pentru ca experienta finala nu este despre mancare sau bautura, ci despre A FI IMPREUNA.
Inca din cele mai vechi timpuri, masa este momentul in care oamenii se aseaza impreuna, impart spatiu, timp si hrana.
A sta impreuna la masa, a imparti masa sau vatra inseamna comunitate si comuniune, inseamna esenta existentei umane de a trai unii prin altii.
Oamenii, in esenta lor, nu traiesc singuri, au nevoie de altii, de familie si de comunitate.



Lansam in premiera, pentru 2023, franciza Paine si Vin si vrem sa ducem povestea mai departe in orasele cu peste 200.000 de locuitori.
Domeniu de activitate |
|
Anul primei francize |
e
|
Food/Cafenele |
|
c
|
2023 |
Domeniu de activitate |
e
|
Food/Cafenele |
Anul primei francize |
c
|
2023 |
Internationalitate |
|
Tara de origine |
b
|
National |
|
d
|
Romania |
Internationalitate |
b
|
National |
Tara de origine |
d
|
Romania |
Tip contract |
|
Durata contract |
e
|
franciza simpla |
|
f
|
5 ani |
Tip contract |
e
|
franciza simpla |
Durata contract |
f
|
5 ani |
Nivel investitie |
|
Taxa intrare in franciza |
g
|
300.000 - 400.000 EUR |
|
i
|
30.000 Eur |
Nivel investitie |
g
|
300.000 - 400.000 EUR |
Taxa intrare in franciza |
i
|
30.000 Eur |
Redevente |
|
Unitati proprii |
i
|
6% din CA (+ 2% din CA dupa 18 luni) |
|
j
|
1 |
Redevente |
i
|
6% din CA (+ 2% din CA dupa 18 luni) |
Unitati proprii |
j
|
1 |
Locatii vizate |
|
Locatii |
k
|
Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Brasov, Oradea, Timisoara |
|
p
|
Bucuresti |
Locatii vizate |
k
|
Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Brasov, Oradea, Timisoara |
Locatii |
p
|
Bucuresti |
lAvantajele Francizei
- Calitatea produselor si a ingredientelor utilizate sunt un plus pentru specificul afacerii
- Concept simplu operational
- Renume – recunoastere Gault & Millau
- Design-ul locatiei si elementele de autenticitate inchegate cu conceptul
- Experienta oferita in locatie – ridica standardul de calitate, premium
- Apartenenta la un grup cu senioritate si renume in HoReCa
mProfilul investitorului
Nivel investitional |
|
Investitia intr-o locatie variaza intre 300 – 400.000 euro si include si parte de productie a restaurantului. |
Abilitati relevante |
|
Business-ul este potrivit pentru antreprenori experimentati, cu istoric in constructie de business si echipe de management, care vad potentialul in a construi un hub, un loc de intalnire a comunitatii locale.
|
Ultima actualizare: March 15, 2023