+40.732.142.922

Franciza M Room

Intr-o piata fragmentata, unde brandul personal al stylist-ului este brandul afacerii, franciza barber shop M Room construieste un business bazat pe sisteme si procese.

Ideea de a deschide un barber shop M Room, i-a venit antreprenorului finlandez Petri Sipiläinen, care lucra ca barbier in salonul bunicii sale. Dupa aventura de la Campionatul Mondial al Barbierilor din 1998 din Coreea de Sud, al carei obiectiv final era ca Toni Kylätasku, prietenul si colegul sau de breasla, sa devina campion mondial, a realizat ca exista o nevoie reala de servicii exclusive adresate domnilor.

In 2008 s-a hotarat ca, alaturi de acesta, sa deschida primul barber shop M Room in Tampere, Finlanda. In 2014 face pasul catre internationalizare si deschide propria unitate in Germania. Astazi este prezent in peste 70 de locatii, in 8 tari si expansiunea continua.

M Room, primul lant international de barber shop, cel mai mare din Europa, se extinde si in Romania si doreste sa construiasca o retea.

Romania este o piata fragmentata, unde brandul personal al stylist-ului este si brandul afacerii. Ca antreprenor, ai o mare oportunitate sa fii partenerul M Room in acest demers – la baza dezvoltarii afacerii tale, vor sta procese si sisteme de business. Prin focus pe integrarea tehnologiei in dezvoltarea business-ului si produse marca proprie, vei putea obtine o cifra de afaceri de patru ori mai mare decat media industriei si o marja de profit situata mult peste medie.

M Room investeste continuu in digitalizarea conceptului si utilizarea inteligentei artificiale pentru dezvoltarea serviciilor, ceea ce se traduce in business prin clienti loiali (90% dintre clientii barber shop M Room isi reinnoiesc abonamentul, de la an la an). Sistemul unic de fidelizare a clientilor, da posibilitatea acestora sa acceseze serviciile M Room pe baza de abonament anual, platit in avans, si care le asigura: prioritate in executie, extra-servicii, reduceri la diferite servicii/produse.

Aplicatia proprie My M Room iti asigura gestionarea relatiei cu clientii, managementul serviciilor si al programarilor iar acestora le ofera serviciul de programare in timp real. Mai mult, M Room isi asuma rolul de mentor si, zilnic, iti ofera suport in monitorizarea indicatorilor de performanta ai business-ului.

 

Rolul principal al tau, ca antreprenor, ramane sa instruiesti si sa motivezi toti membri echipei, astfel incat acestia sa utilizeze resursele existente pentru a dezvolta o retea performanta. Astfel, clientul M Room, barbatul modern, interesat de aspectul sau si foarte atent cum isi organizeaza timpul are acces la aceleasi servicii la nivel de retea, in fiecare barber shop M Room, oferta unica la acest moment. Obiectivul final este sa ajungem cat mai aproape de clientii din Romania si sa punem un barber shop M Room in fiecare oras cu peste 200.000 de locuitori.

  • Despre franciza
  • Date
  • Suport francizor
  • Profil francizat
  • Next steps
  • Contact
Exclusiv
 
  Descarca fisa francizei
Exclusiv
 
Descarca fisa francizei

Intr-o piata fragmentata, unde brandul personal al stylist-ului este brandul afacerii, franciza barber shop M Room construieste un business bazat pe sisteme si procese.

Ideea de a deschide un barber shop M Room, i-a venit antreprenorului finlandez Petri Sipiläinen, care lucra ca barbier in salonul bunicii sale. Dupa aventura de la Campionatul Mondial al Barbierilor din 1998 din Coreea de Sud, al carei obiectiv final era ca Toni Kylätasku, prietenul si colegul sau de breasla, sa devina campion mondial, a realizat ca exista o nevoie reala de servicii exclusive adresate domnilor.

In 2008 s-a hotarat ca, alaturi de acesta, sa deschida primul barber shop M Room in Tampere, Finlanda. In 2014 face pasul catre internationalizare si deschide propria unitate in Germania. Astazi este prezent in peste 70 de locatii, in 8 tari si expansiunea continua.

M Room, primul lant international de barber shop, cel mai mare din Europa, se extinde si in Romania si doreste sa construiasca o retea.

Romania este o piata fragmentata, unde brandul personal al stylist-ului este si brandul afacerii. Ca antreprenor, ai o mare oportunitate sa fii partenerul M Room in acest demers – la baza dezvoltarii afacerii tale, vor sta procese si sisteme de business. Prin focus pe integrarea tehnologiei in dezvoltarea business-ului si produse marca proprie, vei putea obtine o cifra de afaceri de patru ori mai mare decat media industriei si o marja de profit situata mult peste medie.

M Room investeste continuu in digitalizarea conceptului si utilizarea inteligentei artificiale pentru dezvoltarea serviciilor, ceea ce se traduce in business prin clienti loiali (90% dintre clientii barber shop M Room isi reinnoiesc abonamentul, de la an la an). Sistemul unic de fidelizare a clientilor, da posibilitatea acestora sa acceseze serviciile M Room pe baza de abonament anual, platit in avans, si care le asigura: prioritate in executie, extra-servicii, reduceri la diferite servicii/produse.

Aplicatia proprie My M Room iti asigura gestionarea relatiei cu clientii, managementul serviciilor si al programarilor iar acestora le ofera serviciul de programare in timp real. Mai mult, M Room isi asuma rolul de mentor si, zilnic, iti ofera suport in monitorizarea indicatorilor de performanta ai business-ului.

 

Rolul principal al tau, ca antreprenor, ramane sa instruiesti si sa motivezi toti membri echipei, astfel incat acestia sa utilizeze resursele existente pentru a dezvolta o retea performanta. Astfel, clientul M Room, barbatul modern, interesat de aspectul sau si foarte atent cum isi organizeaza timpul are acces la aceleasi servicii la nivel de retea, in fiecare barber shop M Room, oferta unica la acest moment. Obiectivul final este sa ajungem cat mai aproape de clientii din Romania si sa punem un barber shop M Room in fiecare oras cu peste 200.000 de locuitori.

  • Misiune

Misiunea M Room este sa devina lider de piata in domeniul serviciilor si produselor de ingrijire pentru barbati.

  • Viziune

Viziunea M Room este sa ofere clientului un pachet de servicii personalizate care sa il transforme in cea mai buna versiune a sa.

  • Valori

Valorile M Room sunt inovatia si profesionalismul, cu focus pe client.

Domeniu de activitate   Anul primei francize
e Frumusete & Sanatate, Servicii   c 2014
Domeniu de activitate
e Frumusete & Sanatate, Servicii
Anul primei francize
c 2014
Internationalitate   Tara de origine
b National   d Finlanda
Internationalitate
b National
Tara de origine
d Finlanda
Tip contract   Durata contract
e Master Franciza   f 10 ani
Tip contract
e Master Franciza
Durata contract
f 10 ani
Nivel investitie   Contributia la bugetul de marketing
g 100.000 - 150.000   h 1%
Nivel investitie
g 100.000 - 150.000
Contributia la bugetul de marketing
h 1%
Redevente   Unitati proprii
i 10%   j 10
Redevente
i 10%
Unitati proprii
j 10
Unitati francizate   Locatii vizate
o peste 65   k Bucuresti
Unitati francizate
o peste 65
Locatii vizate
k Bucuresti

lAvantajele Francizei

  • Propria linie de produse, dezvoltata din anul 2013
  • Propria aplicatie (My M Room) pentru client service (ofera serviciu de programare in timp real)
  • Pachete si servicii personalizate sub forma de abonamente anuale
  • Sistem propriu informatic de monitorizare a indicatorilor de performanta ai business-ului
  • Propria academie de training si formare personal (M Institute)

mProfilul investitorului

Abilitati relevante  
  • Nu cautam un barbier profesionist:), ci un antreprenor de meserie:), cu mindset de scalare si abilitati de organizare si coordonare echipa 
  • Considera  oportun sa investeasca in zona serviciilor de infrumusetare pentru barbati si vede potentialul de dezvoltare 
  • Iubeste clientii, ii place sa interactioneze cu ei si sa lucreze la nevoile si satisfactia acestora 
  • Dispune de capital de investit pentru dezvoltarea unei retelei M Room la nivel national (100.000 – 150.000 euro disponibil de investit)

nDespre franciza

  • Misiune

Misiunea M Room este sa devina lider de piata in domeniul serviciilor si produselor de ingrijire pentru barbati.

  • Viziune

Viziunea M Room este sa ofere clientului un pachet de servicii personalizate care sa il transforme in cea mai buna versiune a sa.

  • Valori

Valorile M Room sunt inovatia si profesionalismul, cu focus pe client.

Ultima actualizare: Noiembrie 11, 2019

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide