Intr-o piata fragmentata, unde brandul personal al stylist-ului este brandul afacerii, franciza barber shop M Room construieste un business bazat pe sisteme si procese.
Ideea de a deschide un barber shop M Room, i-a venit antreprenorului finlandez Petri Sipiläinen, care lucra ca barbier in salonul bunicii sale. Dupa aventura de la Campionatul Mondial al Barbierilor din 1998 din Coreea de Sud, al carei obiectiv final era ca Toni Kylätasku, prietenul si colegul sau de breasla, sa devina campion mondial, a realizat ca exista o nevoie reala de servicii exclusive adresate domnilor.
In 2008 s-a hotarat ca, alaturi de acesta, sa deschida primul barber shop M Room in Tampere, Finlanda. In 2014 face pasul catre internationalizare si deschide propria unitate in Germania. Astazi este prezent in peste 70 de locatii, in 8 tari si expansiunea continua.
M Room, primul lant international de barber shop, cel mai mare din Europa, se extinde si in Romania si doreste sa construiasca o retea.
Romania este o piata fragmentata, unde brandul personal al stylist-ului este si brandul afacerii. Ca antreprenor, ai o mare oportunitate sa fii partenerul M Room in acest demers – la baza dezvoltarii afacerii tale, vor sta procese si sisteme de business. Prin focus pe integrarea tehnologiei in dezvoltarea business-ului si produse marca proprie, vei putea obtine o cifra de afaceri de patru ori mai mare decat media industriei si o marja de profit situata mult peste medie.
M Room investeste continuu in digitalizarea conceptului si utilizarea inteligentei artificiale pentru dezvoltarea serviciilor, ceea ce se traduce in business prin clienti loiali (90% dintre clientii barber shop M Room isi reinnoiesc abonamentul, de la an la an). Sistemul unic de fidelizare a clientilor, da posibilitatea acestora sa acceseze serviciile M Room pe baza de abonament anual, platit in avans, si care le asigura: prioritate in executie, extra-servicii, reduceri la diferite servicii/produse.
Aplicatia proprie My M Room iti asigura gestionarea relatiei cu clientii, managementul serviciilor si al programarilor iar acestora le ofera serviciul de programare in timp real. Mai mult, M Room isi asuma rolul de mentor si, zilnic, iti ofera suport in monitorizarea indicatorilor de performanta ai business-ului.
Rolul principal al tau, ca antreprenor, ramane sa instruiesti si sa motivezi toti membri echipei, astfel incat acestia sa utilizeze resursele existente pentru a dezvolta o retea performanta. Astfel, clientul M Room, barbatul modern, interesat de aspectul sau si foarte atent cum isi organizeaza timpul are acces la aceleasi servicii la nivel de retea, in fiecare barber shop M Room, oferta unica la acest moment. Obiectivul final este sa ajungem cat mai aproape de clientii din Romania si sa punem un barber shop M Room in fiecare oras cu peste 200.000 de locuitori.
- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
Intr-o piata fragmentata, unde brandul personal al stylist-ului este brandul afacerii, franciza barber shop M Room construieste un business bazat pe sisteme si procese.
Ideea de a deschide un barber shop M Room, i-a venit antreprenorului finlandez Petri Sipiläinen, care lucra ca barbier in salonul bunicii sale. Dupa aventura de la Campionatul Mondial al Barbierilor din 1998 din Coreea de Sud, al carei obiectiv final era ca Toni Kylätasku, prietenul si colegul sau de breasla, sa devina campion mondial, a realizat ca exista o nevoie reala de servicii exclusive adresate domnilor.
In 2008 s-a hotarat ca, alaturi de acesta, sa deschida primul barber shop M Room in Tampere, Finlanda. In 2014 face pasul catre internationalizare si deschide propria unitate in Germania. Astazi este prezent in peste 70 de locatii, in 8 tari si expansiunea continua.
M Room, primul lant international de barber shop, cel mai mare din Europa, se extinde si in Romania si doreste sa construiasca o retea.
Romania este o piata fragmentata, unde brandul personal al stylist-ului este si brandul afacerii. Ca antreprenor, ai o mare oportunitate sa fii partenerul M Room in acest demers – la baza dezvoltarii afacerii tale, vor sta procese si sisteme de business. Prin focus pe integrarea tehnologiei in dezvoltarea business-ului si produse marca proprie, vei putea obtine o cifra de afaceri de patru ori mai mare decat media industriei si o marja de profit situata mult peste medie.
M Room investeste continuu in digitalizarea conceptului si utilizarea inteligentei artificiale pentru dezvoltarea serviciilor, ceea ce se traduce in business prin clienti loiali (90% dintre clientii barber shop M Room isi reinnoiesc abonamentul, de la an la an). Sistemul unic de fidelizare a clientilor, da posibilitatea acestora sa acceseze serviciile M Room pe baza de abonament anual, platit in avans, si care le asigura: prioritate in executie, extra-servicii, reduceri la diferite servicii/produse.
Aplicatia proprie My M Room iti asigura gestionarea relatiei cu clientii, managementul serviciilor si al programarilor iar acestora le ofera serviciul de programare in timp real. Mai mult, M Room isi asuma rolul de mentor si, zilnic, iti ofera suport in monitorizarea indicatorilor de performanta ai business-ului.
Rolul principal al tau, ca antreprenor, ramane sa instruiesti si sa motivezi toti membri echipei, astfel incat acestia sa utilizeze resursele existente pentru a dezvolta o retea performanta. Astfel, clientul M Room, barbatul modern, interesat de aspectul sau si foarte atent cum isi organizeaza timpul are acces la aceleasi servicii la nivel de retea, in fiecare barber shop M Room, oferta unica la acest moment. Obiectivul final este sa ajungem cat mai aproape de clientii din Romania si sa punem un barber shop M Room in fiecare oras cu peste 200.000 de locuitori.
Misiunea M Room este sa devina lider de piata in domeniul serviciilor si produselor de ingrijire pentru barbati.
Viziunea M Room este sa ofere clientului un pachet de servicii personalizate care sa il transforme in cea mai buna versiune a sa.
Valorile M Room sunt inovatia si profesionalismul, cu focus pe client.
Domeniu de activitate |
|
Anul primei francize |
e
|
Frumusete & Sanatate, Servicii |
|
c
|
2014 |
Domeniu de activitate |
e
|
Frumusete & Sanatate, Servicii |
Anul primei francize |
c
|
2014 |
Internationalitate |
|
Tara de origine |
b
|
National |
|
d
|
Finlanda |
Internationalitate |
b
|
National |
Tara de origine |
d
|
Finlanda |
Tip contract |
|
Durata contract |
e
|
Master Franciza |
|
f
|
10 ani |
Tip contract |
e
|
Master Franciza |
Durata contract |
f
|
10 ani |
Nivel investitie |
|
Contributia la bugetul de marketing |
g
|
100.000 - 150.000 |
|
h
|
1% |
Nivel investitie |
g
|
100.000 - 150.000 |
Contributia la bugetul de marketing |
h
|
1% |
Redevente |
|
Unitati proprii |
i
|
10% |
|
j
|
10 |
Redevente |
i
|
10% |
Unitati proprii |
j
|
10 |
Unitati francizate |
|
Locatii vizate |
o
|
peste 65 |
|
k
|
Bucuresti |
Unitati francizate |
o
|
peste 65 |
Locatii vizate |
k
|
Bucuresti |
lAvantajele Francizei
- Propria linie de produse, dezvoltata din anul 2013
- Propria aplicatie (My M Room) pentru client service (ofera serviciu de programare in timp real)
- Pachete si servicii personalizate sub forma de abonamente anuale
- Sistem propriu informatic de monitorizare a indicatorilor de performanta ai business-ului
- Propria academie de training si formare personal (M Institute)
mProfilul investitorului
Abilitati relevante |
|
- Nu cautam un barbier profesionist:), ci un antreprenor de meserie:), cu mindset de scalare si abilitati de organizare si coordonare echipa
- Considera oportun sa investeasca in zona serviciilor de infrumusetare pentru barbati si vede potentialul de dezvoltare
- Iubeste clientii, ii place sa interactioneze cu ei si sa lucreze la nevoile si satisfactia acestora
- Dispune de capital de investit pentru dezvoltarea unei retelei M Room la nivel national (100.000 – 150.000 euro disponibil de investit)
|
nDespre franciza
Misiunea M Room este sa devina lider de piata in domeniul serviciilor si produselor de ingrijire pentru barbati.
Viziunea M Room este sa ofere clientului un pachet de servicii personalizate care sa il transforme in cea mai buna versiune a sa.
Valorile M Room sunt inovatia si profesionalismul, cu focus pe client.
Ultima actualizare: Noiembrie 11, 2019