brand 100% romanesc
Meli Melo este un brand 100% romanesc fondat de 2 parteneri francezi, stabiliti in Romania.
Primul magazin Meli Melo a fost deschis in anul 1998 in Bucuresti. In prezent detine un total de peste 50 de magazine de bijuterii si accesorii, fiind cel mai mare lant de magazine de profil, din Romania, dintre care 2 magazine tip outlet, 1 magazin in Chisinau si 2 magazine in Sofia, dar si magazinul online.
produse atent lucrate
Categoriile de produse care se gasesc in magazinele Meli Melo – Paris se adreseaza atat domnisoarelor, cat si femeilor mature, cu un stil perfect conturat: de la cercei, coliere, bratari, pana la esarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genti, accesorii pentru sezonul estival (costume de baie, pareo sau evantaie), cele mai variate modele de accesorii de par, dar si incaltaminte si o colectie limitata de haine. Toate colectiile sunt atent lucrate special pentru doamnele si domnisoarele in cautare de noutati din domeniu, in fiecare sezon.
Valorile Meli Melo sunt: “Pasiunea. Perseverenta. Onestitatea si Respectul” fata de clienti, parteneri, furnizori si angajati.
- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
brand 100% romanesc
Meli Melo este un brand 100% romanesc fondat de 2 parteneri francezi, stabiliti in Romania.
Primul magazin Meli Melo a fost deschis in anul 1998 in Bucuresti. In prezent detine un total de peste 50 de magazine de bijuterii si accesorii, fiind cel mai mare lant de magazine de profil, din Romania, dintre care 2 magazine tip outlet, 1 magazin in Chisinau si 2 magazine in Sofia, dar si magazinul online.
produse atent lucrate
Categoriile de produse care se gasesc in magazinele Meli Melo – Paris se adreseaza atat domnisoarelor, cat si femeilor mature, cu un stil perfect conturat: de la cercei, coliere, bratari, pana la esarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genti, accesorii pentru sezonul estival (costume de baie, pareo sau evantaie), cele mai variate modele de accesorii de par, dar si incaltaminte si o colectie limitata de haine. Toate colectiile sunt atent lucrate special pentru doamnele si domnisoarele in cautare de noutati din domeniu, in fiecare sezon.
Valorile Meli Melo sunt: “Pasiunea. Perseverenta. Onestitatea si Respectul” fata de clienti, parteneri, furnizori si angajati.
”Ne preocupa grija permanenta de a pune in valoare individualitatea, personalitatea si stilul vestimentar al fiecarei doamne sau domnisoare care intra in magazinele Meli Melo – Paris pentru care cream colectii speciale, atent lucrate, care urmaresc ultimele trenduri .” spun reprezentantii Meli Melo.
Domeniu de activitate |
|
Internationalitate |
e
|
Moda, Retail |
|
b
|
National |
Domeniu de activitate |
e
|
Moda, Retail |
Internationalitate |
b
|
National |
Tara de origine |
|
Tip contract |
d
|
Romania |
|
e
|
Franciza simpla |
Tara de origine |
d
|
Romania |
Tip contract |
e
|
Franciza simpla |
Nivel investitie |
|
Taxa intrare in franciza |
g
|
50.001 - 100.000 EUR |
|
i
|
5.000 Eur |
Nivel investitie |
g
|
50.001 - 100.000 EUR |
Taxa intrare in franciza |
i
|
5.000 Eur |
Unitati proprii |
|
Unitati francizate |
j
|
58 + 5 in deschidere |
|
o
|
1 |
Unitati proprii |
j
|
58 + 5 in deschidere |
Unitati francizate |
o
|
1 |
Locatii vizate |
k
|
Botosani, Satu Mare, Oradea, Baia Mare, Targoviste, Alba Iulia, Deva, Piatra Neamt |
lAvantajele Francizei
- Se acorda o atentie sporita in validarea locatiilor. Totodata se va oferi si asistenta in negocierea conditiilor cu centrele comerciale
- Campanii de marketing, materiale in-store
- Echipa de achizitori – care are ca scop sa adapteze gama de produse la cerintele consumatorilor din Romania, analizand tot timpul noile trenduri si reactionand foarte rapid la modificarile din piata
- Departamentul logistic (localizat in Bucuresti) – care deserveste intreaga retea existenta
- Asistenta continua si monitorizarea locatiilor
Franciza Meli Melo oferta oportunitatea de a face parte din cel mai puternic grup de accesorii de moda din Romania.
mProfilul investitorului
Nivel investitional |
|
Intre 50.000 si 100.000 Eur: taxa de franciza + amenajare magazin in functie de suprafata spatiului si stadiul de preluare, dotare din punct de vedere mobilier si echipamente hardware si software + stoc initial de marfa si capital circulant de lucru pentru primele luni operationale |
Abilitati relevante |
|
- Pasionati de frumos care viseaza la propriul business si impartasesc valorile Meli Melo
- Dorinta de implicare in activitatea de zi cu zi a locatiilor Meli Melo
- Intelegerea clientului si puterea de motivare a echipei
|
nDespre franciza
”Ne preocupa grija permanenta de a pune in valoare individualitatea, personalitatea si stilul vestimentar al fiecarei doamne sau domnisoare care intra in magazinele Meli Melo – Paris pentru care cream colectii speciale, atent lucrate, care urmaresc ultimele trenduri .” spun reprezentantii Meli Melo.
Ultima actualizare: Noiembrie 11, 2019