Franciza Meli Melo

brand 100% romanesc

Meli Melo este un brand 100% romanesc fondat de 2 parteneri francezi, stabiliti in Romania. 

Primul magazin Meli Melo a fost deschis in anul 1998 in Bucuresti. In prezent detine un total de 36 de magazine de bijuterii si accesorii, fiind cel mai mare lant de magazine de profil, din Romania, dintre care 2 magazine tip outlet, 1 magazin in Chisinau si 2 magazine in Sofia, dar si magazinul online.

produse atent lucrate

Categoriile de produse care se gasesc in magazinele Meli Melo – Paris se adreseaza atat domnisoarelor, cat si femeilor mature, cu un stil perfect conturat: de la cercei, coliere, bratari, pana la esarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genti, accesorii pentru sezonul estival (costume de baie, pareo sau evantaie), cele mai variate modele de accesorii de par, dar si incaltaminte si o colectie limitata de haine. Toate colectiile sunt atent lucrate special pentru doamnele si domnisoarele in cautare de noutati din domeniu, in fiecare sezon.

Valorile Meli Melo sunt:Pasiunea. Perseverenta. Onestitatea si Respectul” fata de clienti, parteneri, furnizori si angajati.

  • Despre franciza
  • Date
  • Suport francizor
  • Profil francizat
  • Next steps
  • Contact
Exclusiv
 
Exclusiv
 

brand 100% romanesc

Meli Melo este un brand 100% romanesc fondat de 2 parteneri francezi, stabiliti in Romania. 

Primul magazin Meli Melo a fost deschis in anul 1998 in Bucuresti. In prezent detine un total de 36 de magazine de bijuterii si accesorii, fiind cel mai mare lant de magazine de profil, din Romania, dintre care 2 magazine tip outlet, 1 magazin in Chisinau si 2 magazine in Sofia, dar si magazinul online.

produse atent lucrate

Categoriile de produse care se gasesc in magazinele Meli Melo – Paris se adreseaza atat domnisoarelor, cat si femeilor mature, cu un stil perfect conturat: de la cercei, coliere, bratari, pana la esarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genti, accesorii pentru sezonul estival (costume de baie, pareo sau evantaie), cele mai variate modele de accesorii de par, dar si incaltaminte si o colectie limitata de haine. Toate colectiile sunt atent lucrate special pentru doamnele si domnisoarele in cautare de noutati din domeniu, in fiecare sezon.

Valorile Meli Melo sunt:Pasiunea. Perseverenta. Onestitatea si Respectul” fata de clienti, parteneri, furnizori si angajati.

”Ne preocupa grija permanenta de a pune in valoare individualitatea, personalitatea si stilul  vestimentar al fiecarei doamne sau domnisoare care intra in magazinele Meli Melo – Paris pentru care cream colectii speciale, atent lucrate, care urmaresc ultimele trenduri .”  spun reprezentantii Meli Melo.

Domeniu de activitate   Internationalitate
e Moda, Retail   b National
Domeniu de activitate
e Moda, Retail
Internationalitate
b National
Tara de origine   Tip contract
d Romania   e Franciza simpla
Tara de origine
d Romania
Tip contract
e Franciza simpla
Nivel investitie   Contributia la bugetul de marketing
g 25.001 - 50.000 EUR   h 2%
Nivel investitie
g 25.001 - 50.000 EUR
Contributia la bugetul de marketing
h 2%
Taxa intrare in franciza   Redevente
i 5.000 Eur   i 4%
Taxa intrare in franciza
i 5.000 Eur
Redevente
i 4%
Unitati proprii   Locatii vizate
j 36   k Buzau, Botosani, Satu Mare, Baia Mare, Tg. Jiu, Drobeta-Turnu Severin, Alba Iulia, Deva, Piatra Neamt
Unitati proprii
j 36
Locatii vizate
k Buzau, Botosani, Satu Mare, Baia Mare, Tg. Jiu, Drobeta-Turnu Severin, Alba Iulia, Deva, Piatra Neamt

lAvantajele Francizei

  • Se acorda o atentie sporita in validarea locatiilor. Totodata se va oferi si asistenta in negocierea conditiilor cu centrele comerciale
  • Campanii de marketing, materiale in-store
  • Echipa de achizitori – care are ca scop sa adapteze gama de produse la cerintele consumatorilor din Romania, analizand tot timpul noile trenduri si reactionand foarte rapid la modificarile din piata
  • Departamentul logistic (localizat in Bucuresti) – care deserveste intreaga retea existenta
  • Asistenta continua si monitorizarea locatiilor

Franciza Meli Melo oferta oportunitatea de a face parte din cel mai puternic grup de accesorii de moda din Romania.

mProfilul investitorului

Nivel investitional   49.000 Eur: taxa de franciza + amenajare magazin in functie de suprafata spatiului si stadiul de preluare, dotare din punct de vedere mobilier si echipamente hardware si software + stoc initial de marfa si capital circulant de lucru pentru primele luni operationale
Abilitati relevante  
  • Pasionati de frumos care viseaza la propriul business si impartasesc valorile Meli Melo
  • Dorinta de implicare in activitatea de zi cu zi a locatiilor Meli Melo
  • Intelegerea clientului si puterea de motivare a echipei

 

nDespre franciza

”Ne preocupa grija permanenta de a pune in valoare individualitatea, personalitatea si stilul  vestimentar al fiecarei doamne sau domnisoare care intra in magazinele Meli Melo – Paris pentru care cream colectii speciale, atent lucrate, care urmaresc ultimele trenduri .”  spun reprezentantii Meli Melo.

Ultima actualizare: Mai 18, 2017

Pentru a descarca fisa francizei va rugam sa completati formularul:
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide