Makarun – cel mai mare lant de pasta bars din Polonia vede potentialul de dezvoltare din romania si cauta extinderea cu un partener masterfrancizat
Makarun inseamna gustul bucatariei traditionale italienesti, alaturi de produse rapid de preparat, din ingrediente sanatoase, servite intr-un concept de tip pasta bar, in locatii din centre comerciale aglomerate sau locatii stradale.
Brand polonez, cu prima locatie deschisa in mai 2012, a ajuns astazi cu peste 33 de restaurante in 17 orase (Polonia si international).
Brandul Makarun a fost premiat in cadrul concursului „Food Network Business Awards 2016”. Reteaua a castigat categoria „Fast-Food” si a primit o mentiune de onoare la categoria „Dezvoltarea eficienta a marcii”.

Cand spui Makarun spui: produs sanatos, servit rapid, cele mai bune paste preparate dupa retete traditionale, toate imbracate intr-un concept simplist, cu design minimalist, potrivit pentru centrele comerciale aglomerate.
Pentru un potential antreprenor, interesat sa dezvolte Makarun, conceptul vine cu investitii minime in locatii (prin optimizarea suprafetei locatiilor), si simplitate operationala (nu ai nevoie de personal calificat).
Planurile de dezvoltare pentru 2022
De ce Romania?
In Romania, conceptul de pasta bar are atractivitate si cerere din partea proprietarilor de mari centre comerciale nationale si regionale. Piata de jucatori locali este astazi fragmentata, nu exista un brand national si nici o pozitionare corecta a produsului (produs premium, affordable si care sa permita scalarea nationala).
In Romania, Makarun cauta un partener masterfrancizat care sa dezvolte business-ul in jurul capitalei in cele mai aglomerate centre comerciale, urmand ca scalarea regionala sa o faca prin intermediul de parteneri subfrancizati.
Francizorul asigura acces la un model de business competitiv (investitie initiala, supply si cost materii prime), precum si acces la unitati de retail premium la nivel national. Francizorul urmareste un plan minim de deschideri de 10 locatii (proprii, francize) in urmatorii 3 ani la nivel national.

- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
Makarun – cel mai mare lant de pasta bars din Polonia vede potentialul de dezvoltare din romania si cauta extinderea cu un partener masterfrancizat
Makarun inseamna gustul bucatariei traditionale italienesti, alaturi de produse rapid de preparat, din ingrediente sanatoase, servite intr-un concept de tip pasta bar, in locatii din centre comerciale aglomerate sau locatii stradale.
Brand polonez, cu prima locatie deschisa in mai 2012, a ajuns astazi cu peste 33 de restaurante in 17 orase (Polonia si international).
Brandul Makarun a fost premiat in cadrul concursului „Food Network Business Awards 2016”. Reteaua a castigat categoria „Fast-Food” si a primit o mentiune de onoare la categoria „Dezvoltarea eficienta a marcii”.

Cand spui Makarun spui: produs sanatos, servit rapid, cele mai bune paste preparate dupa retete traditionale, toate imbracate intr-un concept simplist, cu design minimalist, potrivit pentru centrele comerciale aglomerate.
Pentru un potential antreprenor, interesat sa dezvolte Makarun, conceptul vine cu investitii minime in locatii (prin optimizarea suprafetei locatiilor), si simplitate operationala (nu ai nevoie de personal calificat).
Planurile de dezvoltare pentru 2022
De ce Romania?
In Romania, conceptul de pasta bar are atractivitate si cerere din partea proprietarilor de mari centre comerciale nationale si regionale. Piata de jucatori locali este astazi fragmentata, nu exista un brand national si nici o pozitionare corecta a produsului (produs premium, affordable si care sa permita scalarea nationala).
In Romania, Makarun cauta un partener masterfrancizat care sa dezvolte business-ul in jurul capitalei in cele mai aglomerate centre comerciale, urmand ca scalarea regionala sa o faca prin intermediul de parteneri subfrancizati.
Francizorul asigura acces la un model de business competitiv (investitie initiala, supply si cost materii prime), precum si acces la unitati de retail premium la nivel national. Francizorul urmareste un plan minim de deschideri de 10 locatii (proprii, francize) in urmatorii 3 ani la nivel national.

Domeniu de activitate |
|
Anul primei francize |
e
|
Food/Cafenele |
|
c
|
2013 |
Domeniu de activitate |
e
|
Food/Cafenele |
Anul primei francize |
c
|
2013 |
Tara de origine |
|
Tip contract |
d
|
Polonia |
|
e
|
Master franciza |
Tara de origine |
d
|
Polonia |
Tip contract |
e
|
Master franciza |
Durata contract |
|
Nivel investitie |
f
|
15 ani |
|
g
|
150.000 - 200.000 EUR |
Durata contract |
f
|
15 ani |
Nivel investitie |
g
|
150.000 - 200.000 EUR |
Taxa intrare in franciza |
|
Redevente |
i
|
100.000 EURO |
|
i
|
5 - 7% din CA (in functie de volumul vanzarilor) |
Taxa intrare in franciza |
i
|
100.000 EURO |
Redevente |
i
|
5 - 7% din CA (in functie de volumul vanzarilor) |
Unitati proprii |
|
Locatii vizate |
j
|
33 |
|
k
|
Bucuresti, orase cu peste 200 mii locuitori |
Unitati proprii |
j
|
33 |
Locatii vizate |
k
|
Bucuresti, orase cu peste 200 mii locuitori |
lAvantajele Francizei
- Departament dezvoltare & suport – dezvoltare continua de produse, supply chain, software pentru monitorizare business, dezvoltare module noi (food truck, locatii sezoniere)
- Simplitate operationala
- Preparate pregatite in fata clientului
- Calitate produselor, ingrediente naturale, preturi competitive
- Investitii optimizate/locatii
mProfilul investitorului
Abilitati relevante |
|
- Experienta antreprenoriala anterioara (plus: operator de alte business-uri in zona de food)
- Abilitati de comunicare si dezvoltare echipe de management
- 100% implicare in business
- Dorinta de a crea o retea de franciza la nivel national
- Disponibil de investit: 150.000 – 200.000 euro (cuprinde exclusivitatea pe Romania + investitia in prima locatie deschisa)
|
Ultima actualizare: December 21, 2022