0765.438.336

Franciza Makarun

Makarun – cel mai mare lant de pasta bars din Polonia vede potentialul de dezvoltare din romania si cauta extinderea cu un partener masterfrancizat

Makarun inseamna gustul bucatariei traditionale italienesti, alaturi de produse rapid de preparat, din ingrediente sanatoase, servite intr-un concept de tip pasta bar, in locatii din centre comerciale aglomerate sau locatii stradale.

Brand polonez, cu prima locatie deschisa in mai 2012, a ajuns astazi cu peste 33 de restaurante in 17 orase (Polonia si international).

Brandul Makarun a fost premiat in cadrul concursului „Food Network Business Awards 2016”. Reteaua a castigat categoria „Fast-Food” si a primit o mentiune de onoare la categoria „Dezvoltarea eficienta a marcii”.

Cand spui Makarun spui: produs sanatos, servit rapid, cele mai bune paste preparate dupa retete traditionale, toate imbracate intr-un concept simplist, cu design minimalist, potrivit pentru centrele comerciale aglomerate.

Pentru un potential antreprenor, interesat sa dezvolte Makarun, conceptul vine cu investitii minime in locatii (prin optimizarea suprafetei locatiilor), si simplitate operationala (nu ai nevoie de personal calificat).

Planurile de dezvoltare pentru 2022

De ce Romania?

In Romania, conceptul de pasta bar are atractivitate si cerere din partea proprietarilor de mari centre comerciale nationale si regionale. Piata de jucatori locali este astazi fragmentata, nu exista un brand national si nici o pozitionare corecta a produsului (produs premium, affordable si care sa permita scalarea nationala).

In Romania, Makarun cauta un partener masterfrancizat care sa dezvolte business-ul in jurul capitalei in cele mai aglomerate centre comerciale, urmand ca scalarea regionala sa o faca prin intermediul de parteneri subfrancizati.

Francizorul asigura acces la un model de business competitiv (investitie initiala, supply si cost materii prime), precum si acces la unitati de retail premium la nivel national. Francizorul urmareste un plan minim de deschideri de 10 locatii (proprii, francize) in urmatorii 3 ani la nivel national.

  • Despre franciza
  • Date
  • Suport francizor
  • Profil francizat
  • Next steps
  • Contact
Exclusiv
 
  Descarca fisa francizei
Exclusiv
 
Descarca fisa francizei

Makarun – cel mai mare lant de pasta bars din Polonia vede potentialul de dezvoltare din romania si cauta extinderea cu un partener masterfrancizat

Makarun inseamna gustul bucatariei traditionale italienesti, alaturi de produse rapid de preparat, din ingrediente sanatoase, servite intr-un concept de tip pasta bar, in locatii din centre comerciale aglomerate sau locatii stradale.

Brand polonez, cu prima locatie deschisa in mai 2012, a ajuns astazi cu peste 33 de restaurante in 17 orase (Polonia si international).

Brandul Makarun a fost premiat in cadrul concursului „Food Network Business Awards 2016”. Reteaua a castigat categoria „Fast-Food” si a primit o mentiune de onoare la categoria „Dezvoltarea eficienta a marcii”.

Cand spui Makarun spui: produs sanatos, servit rapid, cele mai bune paste preparate dupa retete traditionale, toate imbracate intr-un concept simplist, cu design minimalist, potrivit pentru centrele comerciale aglomerate.

Pentru un potential antreprenor, interesat sa dezvolte Makarun, conceptul vine cu investitii minime in locatii (prin optimizarea suprafetei locatiilor), si simplitate operationala (nu ai nevoie de personal calificat).

Planurile de dezvoltare pentru 2022

De ce Romania?

In Romania, conceptul de pasta bar are atractivitate si cerere din partea proprietarilor de mari centre comerciale nationale si regionale. Piata de jucatori locali este astazi fragmentata, nu exista un brand national si nici o pozitionare corecta a produsului (produs premium, affordable si care sa permita scalarea nationala).

In Romania, Makarun cauta un partener masterfrancizat care sa dezvolte business-ul in jurul capitalei in cele mai aglomerate centre comerciale, urmand ca scalarea regionala sa o faca prin intermediul de parteneri subfrancizati.

Francizorul asigura acces la un model de business competitiv (investitie initiala, supply si cost materii prime), precum si acces la unitati de retail premium la nivel national. Francizorul urmareste un plan minim de deschideri de 10 locatii (proprii, francize) in urmatorii 3 ani la nivel national.

Domeniu de activitate   Anul primei francize
e Food/Cafenele   c 2013
Domeniu de activitate
e Food/Cafenele
Anul primei francize
c 2013
Tara de origine   Tip contract
d Polonia   e Master franciza
Tara de origine
d Polonia
Tip contract
e Master franciza
Durata contract   Nivel investitie
f 15 ani   g 150.000 - 200.000 EUR
Durata contract
f 15 ani
Nivel investitie
g 150.000 - 200.000 EUR
Taxa intrare in franciza   Redevente
i 100.000 EURO   i 5 - 7% din CA (in functie de volumul vanzarilor)
Taxa intrare in franciza
i 100.000 EURO
Redevente
i 5 - 7% din CA (in functie de volumul vanzarilor)
Unitati proprii   Locatii vizate
j 33   k Bucuresti, orase cu peste 200 mii locuitori
Unitati proprii
j 33
Locatii vizate
k Bucuresti, orase cu peste 200 mii locuitori

lAvantajele Francizei

  • Departament dezvoltare & suport – dezvoltare continua de produse, supply chain, software pentru monitorizare business, dezvoltare module noi (food truck, locatii sezoniere)
  • Simplitate operationala
  • Preparate pregatite in fata clientului
  • Calitate produselor, ingrediente naturale, preturi competitive
  • Investitii optimizate/locatii

mProfilul investitorului

Abilitati relevante  
  • Experienta antreprenoriala anterioara (plus: operator de alte business-uri in zona de food)
  • Abilitati de comunicare si dezvoltare echipe de management
  • 100% implicare in business
  • Dorinta de a crea o retea de franciza la nivel national
  • Disponibil de investit: 150.000 – 200.000 euro (cuprinde exclusivitatea pe Romania + investitia in prima locatie deschisa)
Ultima actualizare: December 21, 2022

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide