Implica-te in dezvoltarea abilitatilor digitale ale copiilor din comunitatea ta cu franciza Logiscool
Logiscool este franciza de educatie cu cea mai rapida expansiune. Astazi, brandul, este prezent in 42 de orase, cu peste 50 de scolii.
La nivel international, Logiscool inseamna: +360 de locatii, in +30 tari, iar numarul cursantilor creste exponential, +260.000 elevi au avut ocazia pana acum sa parcurga cursurile Logiscool.
dE CE SA INVESTESTI IN lOGISCOOL?
Devenind partener francizat Logiscoool vei reusi sa impactezi pozitiv viata copiilor din comunitate ta: le vei oferi acces la educatia IT, cel mai important skill ce necesita dezvoltat in 2023. In plus, franciza Logiscool este un model de business de educatie dovedit si de succes in Romania, care poate fi replicat cu usurinta in orasul tau.
Pilonii care stau la baza succesului acestui business sunt:
Platforma pe baza careia se desfasoara cursurile este dezvoltata si actualizata periodic
Marja mare de varsta a elevilor
Cursurile intretin interesulactiv al copiilor pentru ca module sunt interconectate. Ele permit o inaintare treptata in gradul de dificultate.
Un plan de marketingeficient pentru promovarea brandului la nivel local
Training periodic cu partenerii pe subiecte operationale, administrate, de marketing sau best practices
Parteneri implicati zilnic, 100%, in administrarea businessului
cONCEPT DE BUSINESS
Logiscool ofera cursuri de educatie digitala pentru copii si adolescenti. La fel ca si tine, Logiscool a inteles importanta programarii in viata celor mici.
O data pe saptamana, timp de 90 de minute, orice copil si adolescent poate sa isi creeze propriile jocuri, intr-un mediu care ii inspira.
Astfel, urmand cursurile Logiscool, copii isi dezvolta:
Gandirea algoritmica – ei devin mult mai relaxati atunci cand intalnesc probleme, la scoala sau in viata, deoarece stiu cum sa le rezolve;
Abilitatile digitale – fiecare parinte anticipeaza nevoia copilului sau de a-si dezvolta abilitatile digitale, iar Logiscool le creaza mediul propice;
Creativitatea – prin activitatile de programare, copiii isi pot crea propriile jocuri;
Perspectiva asupra propriului viitor – poate nu toti copiii vor face o cariera in IT, dar cu siguranta, programele Logiscool ii vor ajuta in viitor, indiferent de alegerile lor.
Abilitatile de socializare – Copiilor li se pare cool Logiscool.
Vizioneaza videoclipul de mai jos ca sa te convingi:
cum SE DIFERENTIAZA lOGISCOOL?
Aceste cursuri pot fi accesate atat de copii, cat si de adolescenti, de la 6 la 18 ani. De asemenea, gama de cursuri este foarte variata, de la programare pana inteligenta artificiala, editare video, robotica si lego, astfel incat copii sa aiba posibilitatinelimitate de a excela in educatia digitala, in functie de varsta si interesul pe care il au.
Pe deasupra, pentru perioadele de vacanta (de vara sau din timpul semestrelor) exista o curricula speciala de cursuri tematice, care se desfasoara pe o perioada de o saptamana.
Pana in acest moment Logiscool a acoperit 42 de orase, atat orasele cu peste 100.000 de locuitori, cat si o parte dintre orasele cu peste 50.000 de locuitori.
Implica-te in dezvoltarea abilitatilor digitale ale copiilor din comunitatea ta cu franciza Logiscool
Logiscool este franciza de educatie cu cea mai rapida expansiune. Astazi, brandul, este prezent in 42 de orase, cu peste 50 de scolii.
La nivel international, Logiscool inseamna: +360 de locatii, in +30 tari, iar numarul cursantilor creste exponential, +260.000 elevi au avut ocazia pana acum sa parcurga cursurile Logiscool.
dE CE SA INVESTESTI IN lOGISCOOL?
Devenind partener francizat Logiscoool vei reusi sa impactezi pozitiv viata copiilor din comunitate ta: le vei oferi acces la educatia IT, cel mai important skill ce necesita dezvoltat in 2023. In plus, franciza Logiscool este un model de business de educatie dovedit si de succes in Romania, care poate fi replicat cu usurinta in orasul tau.
Pilonii care stau la baza succesului acestui business sunt:
Platforma pe baza careia se desfasoara cursurile este dezvoltata si actualizata periodic
Marja mare de varsta a elevilor
Cursurile intretin interesulactiv al copiilor pentru ca module sunt interconectate. Ele permit o inaintare treptata in gradul de dificultate.
Un plan de marketingeficient pentru promovarea brandului la nivel local
Training periodic cu partenerii pe subiecte operationale, administrate, de marketing sau best practices
Parteneri implicati zilnic, 100%, in administrarea businessului
cONCEPT DE BUSINESS
Logiscool ofera cursuri de educatie digitala pentru copii si adolescenti. La fel ca si tine, Logiscool a inteles importanta programarii in viata celor mici.
O data pe saptamana, timp de 90 de minute, orice copil si adolescent poate sa isi creeze propriile jocuri, intr-un mediu care ii inspira.
Astfel, urmand cursurile Logiscool, copii isi dezvolta:
Gandirea algoritmica – ei devin mult mai relaxati atunci cand intalnesc probleme, la scoala sau in viata, deoarece stiu cum sa le rezolve;
Abilitatile digitale – fiecare parinte anticipeaza nevoia copilului sau de a-si dezvolta abilitatile digitale, iar Logiscool le creaza mediul propice;
Creativitatea – prin activitatile de programare, copiii isi pot crea propriile jocuri;
Perspectiva asupra propriului viitor – poate nu toti copiii vor face o cariera in IT, dar cu siguranta, programele Logiscool ii vor ajuta in viitor, indiferent de alegerile lor.
Abilitatile de socializare – Copiilor li se pare cool Logiscool.
Vizioneaza videoclipul de mai jos ca sa te convingi:
cum SE DIFERENTIAZA lOGISCOOL?
Aceste cursuri pot fi accesate atat de copii, cat si de adolescenti, de la 6 la 18 ani. De asemenea, gama de cursuri este foarte variata, de la programare pana inteligenta artificiala, editare video, robotica si lego, astfel incat copii sa aiba posibilitatinelimitate de a excela in educatia digitala, in functie de varsta si interesul pe care il au.
Pe deasupra, pentru perioadele de vacanta (de vara sau din timpul semestrelor) exista o curricula speciala de cursuri tematice, care se desfasoara pe o perioada de o saptamana.
Pana in acest moment Logiscool a acoperit 42 de orase, atat orasele cu peste 100.000 de locuitori, cat si o parte dintre orasele cu peste 50.000 de locuitori.
Centrul comercial Ploiesti Shopping City, aflat in portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din Romania, obtine certificarea BREEAM In [...]
Raluca Voicu, cofondator, Franchwise: Panourile solare reprezinta unul dintre cele mai noi domenii in care scalam businessuri in regim de franciza  [...]
Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe
Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.