King Rolls inseamna preparate care satisfac pofta de ceva bun, dar care in acelasi timp sunt si sanatoase. Gustul produselor pe care le servesc si sanatatea clientilor reprezinta preocupari de prim plan. De aceea au grija ca cei care ii aleg sa manance preparate foarte gustoase, facute din cele mai bune ingrediente.
Povestea King Rolls a inceput in 2018, cand s-a deschis primul restaurant in Bucuresti, pe Calea Vitan. Urmatorii ani i-au petrecut perfectionandu-si retetele, punand la punct un set cat mai clar de proceduri si definitivand un amplu proces de branding.
In 2019activitatea King Rolls a crescut in mod sustinut. Eforturile au fost concentrate pe trei domenii: achizitionare de echipamente high-end care sa creasca productivitatea, imbunatatirea procedurilor si marketing. A fost anul in care au reusit sa puna la punct planul de comunicare pe 12 luni, si-au consolidat prezenta in mediul online si au desfasurat cateva campanii de crestere a notorietatii in proximitate.
In 2020, brandul a sarbatorit doi ani de activitate in piata fast food (sau mai degraba quick service) a Bucurestiului. Cifrele pe care le-au atins au fost cel putin incurajatoare, iar traiectoria generala pe care se gaseste afacerea este una, in mod evident, ascendenta. Acest lucru este probat de numarul tot mai mare de clienti loiali care le trec pragul, si, in primul rand, de cresterea accelerata pe care o au pe segmentul de livrare.
Mancarea sanatoara nu e un moft, ci un stil de viata
Anul 2021, este anul in care au luat decizia de a deschide un nou restaurant King Rolls, astfel in ianuarie 2021, o noua locatie King Rolls a fost lansata, in incinta complexului Afi Palace Cotroceni.
Respectand procedurile, invatand din greseli si comportandu-se impecabil cu toti clientii, isi propun sa devena una dintre cele mai importante francize cu servire rapida, mai intai din Romania, iar apoi din intreaga Europa.
Mai multe informatii despre King Rolls intr-un interviu LIVE: acceseaza videoclipul.
King Rolls inseamna preparate care satisfac pofta de ceva bun, dar care in acelasi timp sunt si sanatoase. Gustul produselor pe care le servesc si sanatatea clientilor reprezinta preocupari de prim plan. De aceea au grija ca cei care ii aleg sa manance preparate foarte gustoase, facute din cele mai bune ingrediente.
Povestea King Rolls a inceput in 2018, cand s-a deschis primul restaurant in Bucuresti, pe Calea Vitan. Urmatorii ani i-au petrecut perfectionandu-si retetele, punand la punct un set cat mai clar de proceduri si definitivand un amplu proces de branding.
In 2019activitatea King Rolls a crescut in mod sustinut. Eforturile au fost concentrate pe trei domenii: achizitionare de echipamente high-end care sa creasca productivitatea, imbunatatirea procedurilor si marketing. A fost anul in care au reusit sa puna la punct planul de comunicare pe 12 luni, si-au consolidat prezenta in mediul online si au desfasurat cateva campanii de crestere a notorietatii in proximitate.
In 2020, brandul a sarbatorit doi ani de activitate in piata fast food (sau mai degraba quick service) a Bucurestiului. Cifrele pe care le-au atins au fost cel putin incurajatoare, iar traiectoria generala pe care se gaseste afacerea este una, in mod evident, ascendenta. Acest lucru este probat de numarul tot mai mare de clienti loiali care le trec pragul, si, in primul rand, de cresterea accelerata pe care o au pe segmentul de livrare.
Mancarea sanatoara nu e un moft, ci un stil de viata
Anul 2021, este anul in care au luat decizia de a deschide un nou restaurant King Rolls, astfel in ianuarie 2021, o noua locatie King Rolls a fost lansata, in incinta complexului Afi Palace Cotroceni.
Respectand procedurile, invatand din greseli si comportandu-se impecabil cu toti clientii, isi propun sa devena una dintre cele mai importante francize cu servire rapida, mai intai din Romania, iar apoi din intreaga Europa.
Mai multe informatii despre King Rolls intr-un interviu LIVE: acceseaza videoclipul.
BRAND CONSOLIDAT
La momentul actual, pozitia King Rolls in piata este sigura. S-au consolidat atat ca brand – au atins un anumit nivel de notorietate – cat si ca nivel de venituri – in perioada pandemiei au inregistrat o crestere de aproximativ 30%.
CALITATE IREPROSABILA A MATERIEI PRIME SI, IN PRIMUL RAND, A CARNII
Ingredientele sunt alese cu grija. Datorita ingredientelor folosite, produsele sunt foarte gustoase, King Rolls oferind clientilor sai produse sanatoase si echilibrate din punct de vedere nutritional.
INTELEG TEHNOLOGIA SI STIU SA LUCREZE CU EA
Sunt prezenti pe Facebook si pe Instagram, unde posteaza toate noutatile pe care le pregatesc clientilor. Sunt prezenti si pe toate platformele de delivery.
MEREU NOI, INSA INTOTDEAUNA USOR DE RECUNOSCUT
Meniul nu e batut in cuie, ci e improspatat la fiecare cateva luni cu cate o noutate. Insa oricat de indrazneata va fi noua reteta, clientii vor regasi in ea gustul King Rolls pe care deja l-au indragit.
ASISTENTA IN ALEGEREA LOCATIEI
mProfilul investitorului
Nivel investitional
Intre 100.000 - 130.000 Eur (in functie de mp si stadiul de preluare locatie)
Abilitati relevante
Ai spirit antreprenorial – esti genul de persoana care trece la fapte, ia initiativa si actioneaza.
Te implici in management – recomandarea noastra este ca aceasta functie sa fie ocupata, pentru inceput, de catre tine, Partenerul Francizat. In acest fel te vei asigura ca procedurile interne si fluxul activitatilor sunt respectate, ca angajatii din unitate au tot ce le trebuie pentru a ajunge autonomi, iar locatia proprie ajunge la un nivel de maturitate.
Esti orientat catre client si esti ospitalier – va sta in mainile tale “sa il faca pe client sa se simta excelent”.
Detii capitalul necesar pentru investitie – ai un capital de investit de 100 – 130 mii euro si doresti o afacere de succes.
Centrul comercial Ploiesti Shopping City, aflat in portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din Romania, obtine certificarea BREEAM In [...]
Raluca Voicu, cofondator, Franchwise: Panourile solare reprezinta unul dintre cele mai noi domenii in care scalam businessuri in regim de franciza  [...]
Retailerul roman de moda Vagabond Studio/ Made by Society il numeste la conducerea operatiunilor pe Razvan Petrescu, fost director comercial al companiei [...]
Numarul de companii romanesti care prefera dezvoltarea prin sistemul de franciza a crescut Numarul companiilor romanesti (francizorilor) care mizeaza pe [...]
Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe
Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.