Grupul Salad Box pariaza pe un nou trend – mancarea japoneza – si intra in expansiunea Japanos
“Japanos is about eating well, health and.. japanese!”
De la deschiderea primului restaurant Japanos in 2016, fondatorii business-ului au imbinat dragostea pentru experienta autentic japoneza si pasiunea pentru afaceri (care s-a dezvoltat in cei 25 de ani in care au lucrat in domenii ca PR si Marketing). Ca multe alte afaceri de succes, a lor se bazeaza pe o lunga relatie de prietenie. O actrita (Kana Hashimoyo) si un om de afaceri (Gabriel Faflei) s-au intalnit la inceputul anilor ’90 si au pus bazele a ceea ce urma sa devina mai tarziu o poveste de afaceri, de succes.
Astazi, franciza Japanos inseamna 6 locatii si o retea in plina expansiune (pregatita pentru extinderea nationala dupa investitia in bucataria centrala pentru a pastra simplitatea business-ului pentru parteneri). Alaturi de fondatorii initiali, intra grupul Saladbox care isi completeaza portofoliul curent de business-uri cu brandul Japanos si accelereaza pe expansiunea nationala si internationala a business-ului.
In materie de concept de business, franciza sushi – Japanos propune un concept de take away fast casual restaurant.
Au castigat o reputatie solida in piata, fiind cunoscuti prin comercializarea produselor de calitate. Cele mai populare preparate ale lor sunt: ramen, bento si sushi. Se mandresc foarte mult cu felul principal de mancare – Ramen, reteta speciala la care folosesc yakibute (carne de porc marinata).
Meniul contine retete 100% japoneze concepute de bucatari originari din Japonia, ce au deprins pasiunea pentru bucatarie de la bunici, insa pentru partener este un business simplu operational, in locatia francizata nu este nevoie de bucatarul de sushi.
Brand versatil din punct de vedere locatie, putem deschide: locatii stradale, locatii de cladiri de birouri, locatii in centre comerciale aglomerate (insule).
Business cu o mare componenta de delivery, piata de delivery fiind in crestere in ultimii ani.
Misiunea Japanos este sa ofere cel mai proaspat si bun gust, cea mai buna calitate a produselor japoneze, pentru toti clientii.
Sa creeze si sa promoveze mereu experiente culinare sanatoase, autentice, cu o nota urbana.
Autenticitate. Accesibilitate. Eficienta.


- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
Grupul Salad Box pariaza pe un nou trend – mancarea japoneza – si intra in expansiunea Japanos
“Japanos is about eating well, health and.. japanese!”
De la deschiderea primului restaurant Japanos in 2016, fondatorii business-ului au imbinat dragostea pentru experienta autentic japoneza si pasiunea pentru afaceri (care s-a dezvoltat in cei 25 de ani in care au lucrat in domenii ca PR si Marketing). Ca multe alte afaceri de succes, a lor se bazeaza pe o lunga relatie de prietenie. O actrita (Kana Hashimoyo) si un om de afaceri (Gabriel Faflei) s-au intalnit la inceputul anilor ’90 si au pus bazele a ceea ce urma sa devina mai tarziu o poveste de afaceri, de succes.
Astazi, franciza Japanos inseamna 6 locatii si o retea in plina expansiune (pregatita pentru extinderea nationala dupa investitia in bucataria centrala pentru a pastra simplitatea business-ului pentru parteneri). Alaturi de fondatorii initiali, intra grupul Saladbox care isi completeaza portofoliul curent de business-uri cu brandul Japanos si accelereaza pe expansiunea nationala si internationala a business-ului.
In materie de concept de business, franciza sushi – Japanos propune un concept de take away fast casual restaurant.
Au castigat o reputatie solida in piata, fiind cunoscuti prin comercializarea produselor de calitate. Cele mai populare preparate ale lor sunt: ramen, bento si sushi. Se mandresc foarte mult cu felul principal de mancare – Ramen, reteta speciala la care folosesc yakibute (carne de porc marinata).
Meniul contine retete 100% japoneze concepute de bucatari originari din Japonia, ce au deprins pasiunea pentru bucatarie de la bunici, insa pentru partener este un business simplu operational, in locatia francizata nu este nevoie de bucatarul de sushi.
Brand versatil din punct de vedere locatie, putem deschide: locatii stradale, locatii de cladiri de birouri, locatii in centre comerciale aglomerate (insule).
Business cu o mare componenta de delivery, piata de delivery fiind in crestere in ultimii ani.
Misiunea Japanos este sa ofere cel mai proaspat si bun gust, cea mai buna calitate a produselor japoneze, pentru toti clientii.
Sa creeze si sa promoveze mereu experiente culinare sanatoase, autentice, cu o nota urbana.
Autenticitate. Accesibilitate. Eficienta.


Domeniu de activitate |
|
Anul primei francize |
e
|
Food/Cafenele |
|
c
|
2019 |
Domeniu de activitate |
e
|
Food/Cafenele |
Anul primei francize |
c
|
2019 |
Internationalitate |
|
Tara de origine |
b
|
International, National |
|
d
|
Romania |
Internationalitate |
b
|
International, National |
Tara de origine |
d
|
Romania |
Tip contract |
|
Durata contract |
e
|
franciza simpla / area developer |
|
f
|
5 ani |
Tip contract |
e
|
franciza simpla / area developer |
Durata contract |
f
|
5 ani |
Nivel investitie |
|
Contributia la bugetul de marketing |
g
|
50.001 - 100.000 EUR |
|
h
|
1% din CA |
Nivel investitie |
g
|
50.001 - 100.000 EUR |
Contributia la bugetul de marketing |
h
|
1% din CA |
Taxa intrare in franciza |
|
Redevente |
i
|
5.000 euro (franciza simpla) / 10.500 euro (area developer) |
|
i
|
5% din CA |
Taxa intrare in franciza |
i
|
5.000 euro (franciza simpla) / 10.500 euro (area developer) |
Redevente |
i
|
5% din CA |
Unitati proprii |
|
Unitati francizate |
j
|
5 |
|
o
|
1 |
Unitati proprii |
j
|
5 |
Unitati francizate |
o
|
1 |
Locatii vizate |
|
Locatii |
k
|
Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Galati, Brasov, Arad, Sibiu, Craiova, Oradea, Ploiesti, Timisoara |
|
p
|
Bucuresti |
Locatii vizate |
k
|
Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Galati, Brasov, Arad, Sibiu, Craiova, Oradea, Ploiesti, Timisoara |
Locatii |
p
|
Bucuresti |
lAvantajele Francizei
- Intri intr-un sistem (grupul Salad Box) cu experienta in constructia de business-uri scalate prin franciza
- In locatia Japanos nu ai nevoie de un bucatar de sushi
- Ca parte din grup, ai acces la spatii premium si proiect customizat de design si amenajare locatie
- Ai acces la intreg lantul de furnizori care aprovizioneaza reteaua si preturile negociate pe retea
- Bucataria centrala deserveste reteaua de unitati de retail din Bucuresti, unitatile functionand doar ca puncte de vanzare
- Pentru expansiunea nationala (in afara Bucurestiului), pastram simplitatea operarii business-ului pentru parteneri, francizorul asigurand acces la intreg lantul de furnizori si o dotare customizata si testata de echipamente, pentru unitatea locala de productie
- Training pentru partener + echipa
mProfilul investitorului
Nivel investitional |
|
50.000 - 120.000 EUR (in functie de aria/teritoriul dezvoltat) |
Abilitati relevante |
|
- Spirit antreprenorial si mindset de scalare
- Sa cunoasca piata locala si obiceiurile de consum si sa “simta” nisa (mancare japoneza)
- Orientare catre client
- Abilitati organizare si coordonare echipa
- Implicarea 100% in managementul de zi cu zi al afacerii
|
Ultima actualizare: Noiembrie 11, 2019