+40.732.142.922

Franciza Japanos

Grupul Salad Box pariaza pe un nou trend – mancarea japoneza – si intra in expansiunea Japanos

“Japanos is about eating well, health and.. japanese!”

De la deschiderea primului restaurant Japanos in 2016, fondatorii business-ului au imbinat dragostea pentru experienta autentic japoneza si pasiunea pentru afaceri (care s-a dezvoltat in cei 25 de ani in care au lucrat in domenii ca PR si Marketing). Ca multe alte afaceri de succes, a lor se bazeaza pe o lunga relatie de prietenie. O actrita (Kana Hashimoyo) si un om de afaceri (Gabriel Faflei) s-au intalnit la inceputul anilor ’90 si au pus bazele a ceea ce urma sa devina mai tarziu o poveste de afaceri, de succes.

Astazi, franciza Japanos inseamna 6 locatii si o retea in plina expansiune (pregatita pentru extinderea nationala dupa investitia in bucataria centrala pentru a pastra simplitatea business-ului pentru parteneri). Alaturi de fondatorii initiali, intra grupul Saladbox care isi completeaza portofoliul curent de business-uri cu brandul Japanos si accelereaza pe expansiunea nationala si internationala a business-ului.

In materie de concept de business, franciza sushi – Japanos propune un concept de take away fast casual restaurant.

Au castigat o reputatie solida in piata, fiind cunoscuti prin comercializarea produselor de calitate. Cele mai populare preparate ale lor sunt: ramen, bento si sushi. Se mandresc foarte mult cu felul principal de mancare – Ramen, reteta speciala la care folosesc yakibute (carne de porc marinata).

Meniul contine retete 100% japoneze concepute de bucatari originari din Japonia, ce au deprins pasiunea pentru bucatarie de la bunici, insa pentru partener este un business simplu operational, in locatia francizata nu este nevoie de bucatarul de sushi.

Brand versatil din punct de vedere locatie, putem deschide: locatii stradale, locatii de cladiri de birouri, locatii in centre comerciale aglomerate (insule).

Business cu o mare componenta de delivery, piata de delivery fiind in crestere in ultimii ani.

  • Misiunea

Misiunea Japanos este sa ofere cel mai proaspat si bun gust, cea mai buna calitate a produselor japoneze, pentru toti clientii.

  • Viziune

Sa creeze si sa promoveze mereu experiente culinare sanatoase, autentice, cu o nota urbana.

  • Valori

Autenticitate. Accesibilitate. Eficienta.

  • Despre franciza
  • Date
  • Suport francizor
  • Profil francizat
  • Next steps
  • Contact
Exclusiv
 
  Descarca fisa francizei
Exclusiv
 
Descarca fisa francizei

Grupul Salad Box pariaza pe un nou trend – mancarea japoneza – si intra in expansiunea Japanos

“Japanos is about eating well, health and.. japanese!”

De la deschiderea primului restaurant Japanos in 2016, fondatorii business-ului au imbinat dragostea pentru experienta autentic japoneza si pasiunea pentru afaceri (care s-a dezvoltat in cei 25 de ani in care au lucrat in domenii ca PR si Marketing). Ca multe alte afaceri de succes, a lor se bazeaza pe o lunga relatie de prietenie. O actrita (Kana Hashimoyo) si un om de afaceri (Gabriel Faflei) s-au intalnit la inceputul anilor ’90 si au pus bazele a ceea ce urma sa devina mai tarziu o poveste de afaceri, de succes.

Astazi, franciza Japanos inseamna 6 locatii si o retea in plina expansiune (pregatita pentru extinderea nationala dupa investitia in bucataria centrala pentru a pastra simplitatea business-ului pentru parteneri). Alaturi de fondatorii initiali, intra grupul Saladbox care isi completeaza portofoliul curent de business-uri cu brandul Japanos si accelereaza pe expansiunea nationala si internationala a business-ului.

In materie de concept de business, franciza sushi – Japanos propune un concept de take away fast casual restaurant.

Au castigat o reputatie solida in piata, fiind cunoscuti prin comercializarea produselor de calitate. Cele mai populare preparate ale lor sunt: ramen, bento si sushi. Se mandresc foarte mult cu felul principal de mancare – Ramen, reteta speciala la care folosesc yakibute (carne de porc marinata).

Meniul contine retete 100% japoneze concepute de bucatari originari din Japonia, ce au deprins pasiunea pentru bucatarie de la bunici, insa pentru partener este un business simplu operational, in locatia francizata nu este nevoie de bucatarul de sushi.

Brand versatil din punct de vedere locatie, putem deschide: locatii stradale, locatii de cladiri de birouri, locatii in centre comerciale aglomerate (insule).

Business cu o mare componenta de delivery, piata de delivery fiind in crestere in ultimii ani.

  • Misiunea

Misiunea Japanos este sa ofere cel mai proaspat si bun gust, cea mai buna calitate a produselor japoneze, pentru toti clientii.

  • Viziune

Sa creeze si sa promoveze mereu experiente culinare sanatoase, autentice, cu o nota urbana.

  • Valori

Autenticitate. Accesibilitate. Eficienta.

Domeniu de activitate   Anul primei francize
e Food/Cafenele   c 2019
Domeniu de activitate
e Food/Cafenele
Anul primei francize
c 2019
Internationalitate   Tara de origine
b International, National   d Romania
Internationalitate
b International, National
Tara de origine
d Romania
Tip contract   Durata contract
e franciza simpla / area developer   f 5 ani
Tip contract
e franciza simpla / area developer
Durata contract
f 5 ani
Nivel investitie   Contributia la bugetul de marketing
g 50.001 - 100.000 EUR   h 1% din CA
Nivel investitie
g 50.001 - 100.000 EUR
Contributia la bugetul de marketing
h 1% din CA
Taxa intrare in franciza   Redevente
i 5.000 euro (franciza simpla) / 10.500 euro (area developer)   i 5% din CA
Taxa intrare in franciza
i 5.000 euro (franciza simpla) / 10.500 euro (area developer)
Redevente
i 5% din CA
Unitati proprii   Unitati francizate
j 5   o 1
Unitati proprii
j 5
Unitati francizate
o 1
Locatii vizate   Locatii
k Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Galati, Brasov, Arad, Sibiu, Craiova, Oradea, Ploiesti, Timisoara   p Bucuresti
Locatii vizate
k Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Galati, Brasov, Arad, Sibiu, Craiova, Oradea, Ploiesti, Timisoara
Locatii
p Bucuresti

lAvantajele Francizei

  • Intri intr-un sistem (grupul Salad Box) cu experienta in constructia de business-uri scalate prin franciza
  • In locatia Japanos nu ai nevoie de un bucatar de sushi
  • Ca parte din grup, ai acces la spatii premium si proiect customizat de design si amenajare locatie
  • Ai acces la intreg lantul de furnizori care aprovizioneaza reteaua si preturile negociate pe retea
  • Bucataria centrala deserveste reteaua de unitati de retail din Bucuresti, unitatile functionand doar ca puncte de vanzare
  • Pentru expansiunea nationala (in afara Bucurestiului), pastram simplitatea operarii business-ului pentru parteneri, francizorul asigurand acces la intreg lantul de furnizori si o dotare customizata  si testata de echipamente, pentru unitatea locala de productie
  • Training pentru partener + echipa

mProfilul investitorului

Nivel investitional   50.000 - 120.000 EUR (in functie de aria/teritoriul dezvoltat)
Abilitati relevante  
  • Spirit antreprenorial si mindset de scalare
  • Sa cunoasca piata locala si obiceiurile de consum si sa “simta” nisa (mancare japoneza)
  • Orientare catre client
  • Abilitati organizare si coordonare echipa
  • Implicarea 100% in managementul de zi cu zi al afacerii
Ultima actualizare: Septembrie 13, 2019

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide