Harry Ramsden’s – Brand cu tradiție pe segmentul fish and chips
Istoria Harry Ramsden’s
Peste 90 de ani de tradiție în spatele, povestea brandului începe cu povestea fondatorului – Harry Ramsden – care și-a deschis primul magazin de pește Fish & Chips în decembrie 1928, lângă stația de tramvai de la White Cross din zona Guiseley, West Yorkshire (Anglia).
După succesul primei locații, Harry Ramsden a deschis primul său restaurant în aceeași locație la White Cross, 3 ani mai târziu, în 1931. Ca și popularitate la acea vreme, restaurantul lui Harry Ramsden a fost clasat ca fiind al doilea, după cunoscutul The Ritz din Londra.
În iulie 1952, restaurantul a doborât recordul mondial Guinness pentru cele mai multe porții de Fish and Chips servite într-o zi, servind 10.000 de oameni care s-au înghesuit să se alăture și să sărbătorească aniversarea a 21 de ani a celebrului restaurant al lui Harry Ramsden.
„Să fim prima alegere pentru Fish & Chips, oferind produse de cea mai bună calitate și adevărată valoare pentru banii clienților noștri” a fost și continuă să fie sloganul brandului.
Succesul restaurantelor Harry Ramsden’s se bazează pe 3 chei de control ale business-ului:
- Produse de top
- Calitate excelentă în servirea în restaurante
- Cea mai bună calitate a produselor oferite la un preț corect
Harry Ramsden’s deține în prezent peste 17 restaurante în Anglia și își propune expansiunea internațională prin sistem de franciză. România este pe lista de priorități în expansiune datorită domeniului de nișă (fish & chips) cu potențial de dezvoltare și puțină competiție locală relevantă pe segmentul de restaurant.
Viziunea lui Harry Ramsden’s
Nr. 1 internațional pe segmentul lor – fish & chips (restaurante) cu plan agresiv de expansiune prin locații proprii și franciză în 2 faze de execuție: Faza 1 – Europa, Orientul Mijlociu și Asia de Sud-Est și Faza 2 – America de Nord.
Cu aceste planuri doresc să ofere clienților din lumea întreagă oportunitatea de a se bucura de experiența autentică în restaurantele Harry Ramsden’s, unde focusul este pe un singur produs – fish & chips, de calitate, și excelență în servicii.
Franciza vine cu un model de business dovedit, cu tradiție de peste 100 de ani, cu flexibilitate și formate diferite de locații operate (de la restaurant de tip à la carte, până la restaurant de tip quick service și food truck), lanț de furnizori cu acoperire internațională, food cost competitiv și training asigurat echipei francizatului în Academia de Training Harry Ramsden’s în UK.
Investițiile în formatul de tip restaurant à la carte variază între 300.000-400.000 de euro în raport de suprafață. Cifra de Afaceri Anuală generată de un restaurant variază între 1,5-1,8 milioane de euro.
- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
Harry Ramsden’s – Brand cu tradiție pe segmentul fish and chips
Istoria Harry Ramsden’s
Peste 90 de ani de tradiție în spatele, povestea brandului începe cu povestea fondatorului – Harry Ramsden – care și-a deschis primul magazin de pește Fish & Chips în decembrie 1928, lângă stația de tramvai de la White Cross din zona Guiseley, West Yorkshire (Anglia).
După succesul primei locații, Harry Ramsden a deschis primul său restaurant în aceeași locație la White Cross, 3 ani mai târziu, în 1931. Ca și popularitate la acea vreme, restaurantul lui Harry Ramsden a fost clasat ca fiind al doilea, după cunoscutul The Ritz din Londra.
În iulie 1952, restaurantul a doborât recordul mondial Guinness pentru cele mai multe porții de Fish and Chips servite într-o zi, servind 10.000 de oameni care s-au înghesuit să se alăture și să sărbătorească aniversarea a 21 de ani a celebrului restaurant al lui Harry Ramsden.
„Să fim prima alegere pentru Fish & Chips, oferind produse de cea mai bună calitate și adevărată valoare pentru banii clienților noștri” a fost și continuă să fie sloganul brandului.
Succesul restaurantelor Harry Ramsden’s se bazează pe 3 chei de control ale business-ului:
- Produse de top
- Calitate excelentă în servirea în restaurante
- Cea mai bună calitate a produselor oferite la un preț corect
Harry Ramsden’s deține în prezent peste 17 restaurante în Anglia și își propune expansiunea internațională prin sistem de franciză. România este pe lista de priorități în expansiune datorită domeniului de nișă (fish & chips) cu potențial de dezvoltare și puțină competiție locală relevantă pe segmentul de restaurant.
Viziunea lui Harry Ramsden’s
Nr. 1 internațional pe segmentul lor – fish & chips (restaurante) cu plan agresiv de expansiune prin locații proprii și franciză în 2 faze de execuție: Faza 1 – Europa, Orientul Mijlociu și Asia de Sud-Est și Faza 2 – America de Nord.
Cu aceste planuri doresc să ofere clienților din lumea întreagă oportunitatea de a se bucura de experiența autentică în restaurantele Harry Ramsden’s, unde focusul este pe un singur produs – fish & chips, de calitate, și excelență în servicii.
Franciza vine cu un model de business dovedit, cu tradiție de peste 100 de ani, cu flexibilitate și formate diferite de locații operate (de la restaurant de tip à la carte, până la restaurant de tip quick service și food truck), lanț de furnizori cu acoperire internațională, food cost competitiv și training asigurat echipei francizatului în Academia de Training Harry Ramsden’s în UK.
Investițiile în formatul de tip restaurant à la carte variază între 300.000-400.000 de euro în raport de suprafață. Cifra de Afaceri Anuală generată de un restaurant variază între 1,5-1,8 milioane de euro.
Domeniu de activitate |
|
Anul primei francize |
e
|
Food/Cafenele |
|
c
|
2022 |
Domeniu de activitate |
e
|
Food/Cafenele |
Anul primei francize |
c
|
2022 |
Tara de origine |
|
Tip contract |
d
|
Marea Britanie |
|
e
|
master franciza |
Tara de origine |
d
|
Marea Britanie |
Tip contract |
e
|
master franciza |
Durata contract |
|
Nivel investitie |
f
|
10 ani |
|
g
|
300.000 - 400.000 EUR |
Durata contract |
f
|
10 ani |
Nivel investitie |
g
|
300.000 - 400.000 EUR |
Contributia la bugetul de marketing |
|
Taxa intrare in franciza |
h
|
1% |
|
i
|
150.000 euro (plan minin de dezvoltare pentru Romania) |
Contributia la bugetul de marketing |
h
|
1% |
Taxa intrare in franciza |
i
|
150.000 euro (plan minin de dezvoltare pentru Romania) |
Redevente |
|
Unitati proprii |
i
|
5% |
|
j
|
17 |
Redevente |
i
|
5% |
Unitati proprii |
j
|
17 |
Locatii vizate |
|
Locatii |
k
|
Bucuresti, orase cu peste 200 mii locuitori |
|
p
|
Anglia, Malaysia |
Locatii vizate |
k
|
Bucuresti, orase cu peste 200 mii locuitori |
Locatii |
p
|
Anglia, Malaysia |
lAvantajele Francizei
- Business dovedit cu tradiție
- Lanț de furnizori agreați cu acoperire internațională
- Training inițial, Academia de Training Harry Ramsden’s UK
- Plan de marketing și comunicare adaptat la piața locală
- Flexibilitate și business dovedit pe formate diferite (restaurant à la carte, restaurant de tip quick service, food truck)
mProfilul investitorului
Abilitati relevante |
|
Business-ul se adresează antreprenorilor locali maturi, cu experiență relevantă în horeca (operarea de alte francize este un plus) care au acces la real estate premium și au echipe de management deja formate, și pentru care business-ul vine ca și completare la portofoliul de business-uri existente.
|
Ultima actualizare: June 21, 2024