Fruitisimo – cel cel mai mare lant de fresh juice bars din Europa de Est
Cehii de la Fruitisimo tatoneaza Romania de mai bine de trei ani; dupa pandemie, stilul de viata sanatos este adoptat de catre consumatorii locali atat prin miscare cat si prin alimentatie sanatoasa. Acest lucru le da incredere si se intorc cu planul de a lansa primele locatii Fruitisimo in 2023.
Brandul este fondat in 2003 in Cehia si in prezent are peste 80 de locatii, fiind leader de segment in Europa Centrala si de Est.
Conceptul Fruitisimo este dezvoltat prin intermediul unei insule de retail si care comercializeaza peste 100 de retete de freshuri, alaturi de deserturi premium si inghetata premium.
Modelul Fruitisimo s-a dovedit a fi adaptabil la diferite piete si formate, deoarece atractia universala a sucului proaspat creste in randul consumatorilor care cauta un stil de viata mai sanatos.
Sucurile sunt preparate in fata clientului, iar retele Fruitisimo sunt actualizate cu fiecare sezon.
Business-ul este simplu operational, iar investitiile in insula sunt competitive, business-ul fiind potrivit pentru operatori locali in zona de horeca, care dezvolta mai multe afaceri si au echipe de management formate, si pentru care Fruitisimo poate fi dezvoltat ca si business complementar.
Locatiile propice pentru dezvoltarea business-ului sunt centrele comerciale aglomerate. Fruitisimo vizeaza identificarea unui partener masterfrancizat care sa dezvolte primele 5 locatii in Bucuresti, urmand sa scaleze prin parteneri francizati la nivel regional.
- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
Fruitisimo – cel cel mai mare lant de fresh juice bars din Europa de Est
Cehii de la Fruitisimo tatoneaza Romania de mai bine de trei ani; dupa pandemie, stilul de viata sanatos este adoptat de catre consumatorii locali atat prin miscare cat si prin alimentatie sanatoasa. Acest lucru le da incredere si se intorc cu planul de a lansa primele locatii Fruitisimo in 2023.
Brandul este fondat in 2003 in Cehia si in prezent are peste 80 de locatii, fiind leader de segment in Europa Centrala si de Est.
Conceptul Fruitisimo este dezvoltat prin intermediul unei insule de retail si care comercializeaza peste 100 de retete de freshuri, alaturi de deserturi premium si inghetata premium.
Modelul Fruitisimo s-a dovedit a fi adaptabil la diferite piete si formate, deoarece atractia universala a sucului proaspat creste in randul consumatorilor care cauta un stil de viata mai sanatos.
Sucurile sunt preparate in fata clientului, iar retele Fruitisimo sunt actualizate cu fiecare sezon.
Business-ul este simplu operational, iar investitiile in insula sunt competitive, business-ul fiind potrivit pentru operatori locali in zona de horeca, care dezvolta mai multe afaceri si au echipe de management formate, si pentru care Fruitisimo poate fi dezvoltat ca si business complementar.
Locatiile propice pentru dezvoltarea business-ului sunt centrele comerciale aglomerate. Fruitisimo vizeaza identificarea unui partener masterfrancizat care sa dezvolte primele 5 locatii in Bucuresti, urmand sa scaleze prin parteneri francizati la nivel regional.
Domeniu de activitate |
|
Anul primei francize |
e
|
Food/Cafenele |
|
c
|
2021 |
Domeniu de activitate |
e
|
Food/Cafenele |
Anul primei francize |
c
|
2021 |
Tara de origine |
|
Tip contract |
d
|
Cehia |
|
e
|
Master franciza |
Tara de origine |
d
|
Cehia |
Tip contract |
e
|
Master franciza |
Durata contract |
|
Nivel investitie |
f
|
10 |
|
g
|
100.0001-150.000 EUR |
Durata contract |
f
|
10 |
Nivel investitie |
g
|
100.0001-150.000 EUR |
Contributia la bugetul de marketing |
|
Taxa intrare in franciza |
h
|
2% |
|
i
|
100.000 euro |
Contributia la bugetul de marketing |
h
|
2% |
Taxa intrare in franciza |
i
|
100.000 euro |
Redevente |
|
Unitati proprii |
i
|
5% |
|
j
|
85 |
Redevente |
i
|
5% |
Unitati proprii |
j
|
85 |
Locatii vizate |
k
|
Bucuresti, orase cu peste 200 mii locuitori |
lAvantajele Francizei
- Business simplu operational
- Investitii mici per locatie
- Flexiblitate si adaptare (diferite formate de locatie)
- Sisteme de management si control business
- Marje competitive – peste 20% EBITDA per locatie
mProfilul investitorului
Abilitati relevante |
|
- Experienta antreprenoriala anterioara (plus: operator de alte business-uri in zona de food)
- Abilitati de comunicare si dezvoltare echipe de management
- 100% implicare in business
- Dorinta de a crea o retea de franciza la nivel national
- Disponibil de investit: 100.000 – 150.000 de euro, include taxa de exclusivitate pentru Romania si primele 3 locatii Fruitisimo cu care partenerul masterfrancizat sa inceapa dezvoltarea in Bucuresti.
|
Ultima actualizare: January 17, 2024