FOLDER, UN BUSINESS CU PESTE 150 DE LOCATII IN SPANIA S-A EXTINS SI IN ROMANIA
Povestea Folder
Folder este brand originar din Spania care a fost lansat la finalul anului 2004, cand a fost inaugurat primul magazin in Madrid, Spania.
Folder a inceput ca o afacere de familie, alcatuita din profesionisti cu multi ani experienta in sectorul distributiei de produse de papetarie si materiale pentru birou, profesionisti care au avut viziunea de a dezvolta un model de franciza prin intermediul caruia sa transmita cunostintele si experienta lor antreprenorilor dornici sa isi dezvolte propriul business.
In Romania, primul magazin Folder s-a deschis in 2017, in Bucuresti, zona Romana. Aceasta deschidere a facut parte din strategia Folder, aceea de a se extinde in Europa si a replica modelul de expansiune din Spania, respectiv deschiderea catorva locatii proprii in piata din Romania pentru a dovedi modelul adaptat la piata locala si apoi accelerarea expansiunii regionale prin franciza.
Produse Folder
Folder are o gama variata de produse de papetarie si materiale pentru birou, la care au adaugat servicii si produse complementare precum DHL, copiere, imprimare, scanare, indosariere, laminare documente, stampile personalizate si developare poze.
In portofoliul Folder sunt peste 4,500 de articole, acestea sunt preponderent importate din Spania, la care se adauga si produse achizitionate de la furnizori nationali.
Prin gama de produse si servicii, Folder isi propune sa acopere nevoile tuturor categoriilor de clienti, incepand de la copiii si terminand cu clientii ce isi desfasoara activitatea in cadrul birourilor.
Cifre Folder
In anul 2022, Folder Romania a inregistrat o cifra de afacere la nivel de retea de 9,1 milioane de lei, o evolutie de +28% fata de anul precedent.
La nivel international, Folder inseamna astazi peste 150 de magazine, proprii si francizate, magazine deschise atat pe teritoriul Spaniei cat si in Guineea Ecuatoriala si Romania.
In Romania, Folder opereaza, in Bucuresti, 5 magazine proprii (Piata Romana, Universitate, Iuliu Maniu, Delfinului si Stefan cel Mare) si 1 depozit, depozit in cadrul caruia functioneaza si un mic showroom (magazin) Folder, magazin care deservește clientii aflati in incinta zonei comerciale in care depozitul opereaza.
Deschiderea depozitului Folder a reprezentat un pas firesc in dezvoltarea brandului, fiind parte integrantă a strategiei de dezvoltare in Romania.
Drumul nu se oprește aici, Folder continua dezvoltarea brandului in Romania, visul lor fiind acela de a construi rețeaua nationala de magazine Folder, prin deschiderea de noi magazine proprii, dar si francizate, pe intreg teritoriul Romaniei.
Viitorul partener francizat trebuie sa aiba in vedere o locatie stradala cu vitrina, cu o suprafata minima de 70 mp si sa fie amplasat intr-o zona ultracentrala, centrala sau intr-o zona de retail aglomerata, cu flux pietonal ridicat. Folder asigura partenerilor acces la furnizorii sistemului si preturile de achizitie negociate la nivel de grup, precum si training in formare partenerilor si personalului angajat. Folder cauta in Romania parteneri implicati si care pot opera activitatea de zi cu zi a magazinelor.
FOLDER, UN BUSINESS CU PESTE 150 DE LOCATII IN SPANIA S-A EXTINS SI IN ROMANIA
Povestea Folder
Folder este brand originar din Spania care a fost lansat la finalul anului 2004, cand a fost inaugurat primul magazin in Madrid, Spania.
Folder a inceput ca o afacere de familie, alcatuita din profesionisti cu multi ani experienta in sectorul distributiei de produse de papetarie si materiale pentru birou, profesionisti care au avut viziunea de a dezvolta un model de franciza prin intermediul caruia sa transmita cunostintele si experienta lor antreprenorilor dornici sa isi dezvolte propriul business.
In Romania, primul magazin Folder s-a deschis in 2017, in Bucuresti, zona Romana. Aceasta deschidere a facut parte din strategia Folder, aceea de a se extinde in Europa si a replica modelul de expansiune din Spania, respectiv deschiderea catorva locatii proprii in piata din Romania pentru a dovedi modelul adaptat la piata locala si apoi accelerarea expansiunii regionale prin franciza.
Produse Folder
Folder are o gama variata de produse de papetarie si materiale pentru birou, la care au adaugat servicii si produse complementare precum DHL, copiere, imprimare, scanare, indosariere, laminare documente, stampile personalizate si developare poze.
In portofoliul Folder sunt peste 4,500 de articole, acestea sunt preponderent importate din Spania, la care se adauga si produse achizitionate de la furnizori nationali.
Prin gama de produse si servicii, Folder isi propune sa acopere nevoile tuturor categoriilor de clienti, incepand de la copiii si terminand cu clientii ce isi desfasoara activitatea in cadrul birourilor.
Cifre Folder
In anul 2022, Folder Romania a inregistrat o cifra de afacere la nivel de retea de 9,1 milioane de lei, o evolutie de +28% fata de anul precedent.
La nivel international, Folder inseamna astazi peste 150 de magazine, proprii si francizate, magazine deschise atat pe teritoriul Spaniei cat si in Guineea Ecuatoriala si Romania.
In Romania, Folder opereaza, in Bucuresti, 5 magazine proprii (Piata Romana, Universitate, Iuliu Maniu, Delfinului si Stefan cel Mare) si 1 depozit, depozit in cadrul caruia functioneaza si un mic showroom (magazin) Folder, magazin care deservește clientii aflati in incinta zonei comerciale in care depozitul opereaza.
Deschiderea depozitului Folder a reprezentat un pas firesc in dezvoltarea brandului, fiind parte integrantă a strategiei de dezvoltare in Romania.
Drumul nu se oprește aici, Folder continua dezvoltarea brandului in Romania, visul lor fiind acela de a construi rețeaua nationala de magazine Folder, prin deschiderea de noi magazine proprii, dar si francizate, pe intreg teritoriul Romaniei.
Viitorul partener francizat trebuie sa aiba in vedere o locatie stradala cu vitrina, cu o suprafata minima de 70 mp si sa fie amplasat intr-o zona ultracentrala, centrala sau intr-o zona de retail aglomerata, cu flux pietonal ridicat. Folder asigura partenerilor acces la furnizorii sistemului si preturile de achizitie negociate la nivel de grup, precum si training in formare partenerilor si personalului angajat. Folder cauta in Romania parteneri implicati si care pot opera activitatea de zi cu zi a magazinelor.
Centrul comercial Ploiesti Shopping City, aflat in portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din Romania, obtine certificarea BREEAM In [...]
Raluca Voicu, cofondator, Franchwise: Panourile solare reprezinta unul dintre cele mai noi domenii in care scalam businessuri in regim de franciza  [...]
Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe
Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.