0765.438.336

Franciza CHUTY’S

CHUTY’S – LEADER PE SEGMENTUL ASIAN FOOD IN SLOVENIA CAUTA PARTENER MASTERFRANCIZAT PENTRU DEZVOLTAREA RETELEI IN ROMANIA

Fondat in 2013 ca si business de familie, sub sloganul “Creăm, zi de zi, momente delicioase pentru clientii nostri”, Chuty’s este leader in piata de origina pe segmentul Asian Food.

In reteaua Chuty’s, produsele se gatesc din ingrediente fresh, de cea mai buna calitate, in fata clientului. Preparatele atent selectionate si gatite dupa retete proprii se servesc in 10-15 minute catre clientul final.

Business-ul este dovedit pe o tipologie diversificata de locatii (stradale, in zone aglomerate, centre comerciale, food truck), conceptul este unul modern si prietenos.

Business-ul produce venituri din toate cele trei linii de business: eat in, take away si delivery.

Punctele forte ale business-ului Chuty’s sunt:

  • Retete atent selectionate din bucataria asiatica traditionala
  • Experienta culinara deosebita (produsele sunt gatite in fata clientului)
  • Locatii premium (stradale sau centre comerciale) cu vad comercial intens
  • Timp redus de preparare (10-15 minute)
  • Produse fresh, retete si sosuri proprii

Focusul pe extinderea in piata din Romania vine urmare a slabei competitii pe segment si lipsa unui jucator care sa ajunga sa construiasca o retea de locatii la nivel national/regional.

Vanzarile locatiilor Chuty’s ating o medie de 500.000 de euro/an/locatie.

  • Despre franciza
  • Date
  • Suport francizor
  • Profil francizat
  • Next steps
  • Contact
Exclusiv
 
  Descarca fisa francizei
Exclusiv
 
Descarca fisa francizei

CHUTY’S – LEADER PE SEGMENTUL ASIAN FOOD IN SLOVENIA CAUTA PARTENER MASTERFRANCIZAT PENTRU DEZVOLTAREA RETELEI IN ROMANIA

Fondat in 2013 ca si business de familie, sub sloganul “Creăm, zi de zi, momente delicioase pentru clientii nostri”, Chuty’s este leader in piata de origina pe segmentul Asian Food.

In reteaua Chuty’s, produsele se gatesc din ingrediente fresh, de cea mai buna calitate, in fata clientului. Preparatele atent selectionate si gatite dupa retete proprii se servesc in 10-15 minute catre clientul final.

Business-ul este dovedit pe o tipologie diversificata de locatii (stradale, in zone aglomerate, centre comerciale, food truck), conceptul este unul modern si prietenos.

Business-ul produce venituri din toate cele trei linii de business: eat in, take away si delivery.

Punctele forte ale business-ului Chuty’s sunt:

  • Retete atent selectionate din bucataria asiatica traditionala
  • Experienta culinara deosebita (produsele sunt gatite in fata clientului)
  • Locatii premium (stradale sau centre comerciale) cu vad comercial intens
  • Timp redus de preparare (10-15 minute)
  • Produse fresh, retete si sosuri proprii

Focusul pe extinderea in piata din Romania vine urmare a slabei competitii pe segment si lipsa unui jucator care sa ajunga sa construiasca o retea de locatii la nivel national/regional.

Vanzarile locatiilor Chuty’s ating o medie de 500.000 de euro/an/locatie.

Domeniu de activitate   Anul primei francize
e Food/Cafenele   c 2021
Domeniu de activitate
e Food/Cafenele
Anul primei francize
c 2021
Internationalitate   Tara de origine
b International   d Slovenia
Internationalitate
b International
Tara de origine
d Slovenia
Tip contract   Durata contract
e Master Franciza   f 10 ani
Tip contract
e Master Franciza
Durata contract
f 10 ani
Nivel investitie   Contributia la bugetul de marketing
g 100.0001-150.000 EUR   h 1% din CA
Nivel investitie
g 100.0001-150.000 EUR
Contributia la bugetul de marketing
h 1% din CA
Taxa intrare in franciza   Redevente
i Master fee: 100.000 de euro si Entry fee: 20.000 euro (per locatie), include trainingul initial   i 6% din CA
Taxa intrare in franciza
i Master fee: 100.000 de euro si Entry fee: 20.000 euro (per locatie), include trainingul initial
Redevente
i 6% din CA
Unitati proprii   Unitati francizate
j 5   o 1
Unitati proprii
j 5
Unitati francizate
o 1
Locatii vizate
k Bucuresti, orase cu peste 200 mii locuitori

lAvantajele Francizei

  • Model de business dovedit prin diferite tipologii de locatii;
  • Implicarea francizorului in studiul de piata local, selectia primei locatii si estimarea performantelor, in raport cu piata locala;
  • Transfer de know how asigurat de francizor prin training-ul echipei francizatului la sediul sau (inclus in taxa de franciza) si prezenta unei echipe operationale la deschiderea unitatii francizatului;
  • Retete proprii pentru sosuri si categoriile principale de produse;
  • Locatii mici si investitii optimizate;
  • Food cost competitiv;
  • Dezvoltarea francizorului intr-o piata invecinata, cu similitudini in zona de consum;

 

mProfilul investitorului

Nivel investitional   100-150.000 de euro
Abilitati relevante  
  • Spirit antreprenorial
  • Access la real estate
  • Experienta anterioara in horeca (este un plus)
  • Capacitate financiara si implicarea in dezvoltarea unei retele nationale
Ultima actualizare: September 22, 2021

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide