CHUTY’S – LEADER PE SEGMENTUL ASIAN FOOD IN SLOVENIA CAUTA PARTENER MASTERFRANCIZAT PENTRU DEZVOLTAREA RETELEI IN ROMANIA
Fondat in 2013 ca si business de familie, sub sloganul “Creăm, zi de zi, momente delicioase pentru clientii nostri”, Chuty’s este leader in piata de origina pe segmentul Asian Food.
In reteaua Chuty’s, produsele se gatesc din ingrediente fresh, de cea mai buna calitate, in fata clientului. Preparatele atent selectionate si gatite dupa retete proprii se servesc in 10-15 minute catre clientul final.
Business-ul este dovedit pe o tipologie diversificata de locatii (stradale, in zone aglomerate, centre comerciale, food truck), conceptul este unul modern si prietenos.
Business-ul produce venituri din toate cele trei linii de business: eat in, take away si delivery.
Punctele forte ale business-ului Chuty’s sunt:
- Retete atent selectionate din bucataria asiatica traditionala
- Experienta culinara deosebita (produsele sunt gatite in fata clientului)
- Locatii premium (stradale sau centre comerciale) cu vad comercial intens
- Timp redus de preparare (10-15 minute)
- Produse fresh, retete si sosuri proprii
Focusul pe extinderea in piata din Romania vine urmare a slabei competitii pe segment si lipsa unui jucator care sa ajunga sa construiasca o retea de locatii la nivel national/regional.
Vanzarile locatiilor Chuty’s ating o medie de 500.000 de euro/an/locatie.
- Despre franciza
- Date
- Suport francizor
- Profil francizat
- Next steps
- Contact
CHUTY’S – LEADER PE SEGMENTUL ASIAN FOOD IN SLOVENIA CAUTA PARTENER MASTERFRANCIZAT PENTRU DEZVOLTAREA RETELEI IN ROMANIA
Fondat in 2013 ca si business de familie, sub sloganul “Creăm, zi de zi, momente delicioase pentru clientii nostri”, Chuty’s este leader in piata de origina pe segmentul Asian Food.
In reteaua Chuty’s, produsele se gatesc din ingrediente fresh, de cea mai buna calitate, in fata clientului. Preparatele atent selectionate si gatite dupa retete proprii se servesc in 10-15 minute catre clientul final.
Business-ul este dovedit pe o tipologie diversificata de locatii (stradale, in zone aglomerate, centre comerciale, food truck), conceptul este unul modern si prietenos.
Business-ul produce venituri din toate cele trei linii de business: eat in, take away si delivery.
Punctele forte ale business-ului Chuty’s sunt:
- Retete atent selectionate din bucataria asiatica traditionala
- Experienta culinara deosebita (produsele sunt gatite in fata clientului)
- Locatii premium (stradale sau centre comerciale) cu vad comercial intens
- Timp redus de preparare (10-15 minute)
- Produse fresh, retete si sosuri proprii
Focusul pe extinderea in piata din Romania vine urmare a slabei competitii pe segment si lipsa unui jucator care sa ajunga sa construiasca o retea de locatii la nivel national/regional.
Vanzarile locatiilor Chuty’s ating o medie de 500.000 de euro/an/locatie.
Domeniu de activitate |
|
Anul primei francize |
e
|
Food/Cafenele |
|
c
|
2021 |
Domeniu de activitate |
e
|
Food/Cafenele |
Anul primei francize |
c
|
2021 |
Internationalitate |
|
Tara de origine |
b
|
International |
|
d
|
Slovenia |
Internationalitate |
b
|
International |
Tara de origine |
d
|
Slovenia |
Tip contract |
|
Durata contract |
e
|
Master Franciza |
|
f
|
10 ani |
Tip contract |
e
|
Master Franciza |
Durata contract |
f
|
10 ani |
Nivel investitie |
|
Contributia la bugetul de marketing |
g
|
100.0001-150.000 EUR |
|
h
|
1% din CA |
Nivel investitie |
g
|
100.0001-150.000 EUR |
Contributia la bugetul de marketing |
h
|
1% din CA |
Taxa intrare in franciza |
|
Redevente |
i
|
Master fee: 100.000 de euro si Entry fee: 20.000 euro (per locatie), include trainingul initial |
|
i
|
6% din CA |
Taxa intrare in franciza |
i
|
Master fee: 100.000 de euro si Entry fee: 20.000 euro (per locatie), include trainingul initial |
Redevente |
i
|
6% din CA |
Unitati proprii |
|
Unitati francizate |
j
|
5 |
|
o
|
1 |
Unitati proprii |
j
|
5 |
Unitati francizate |
o
|
1 |
Locatii vizate |
k
|
Bucuresti, orase cu peste 200 mii locuitori |
lAvantajele Francizei
- Model de business dovedit prin diferite tipologii de locatii;
- Implicarea francizorului in studiul de piata local, selectia primei locatii si estimarea performantelor, in raport cu piata locala;
- Transfer de know how asigurat de francizor prin training-ul echipei francizatului la sediul sau (inclus in taxa de franciza) si prezenta unei echipe operationale la deschiderea unitatii francizatului;
- Retete proprii pentru sosuri si categoriile principale de produse;
- Locatii mici si investitii optimizate;
- Food cost competitiv;
- Dezvoltarea francizorului intr-o piata invecinata, cu similitudini in zona de consum;
mProfilul investitorului
Nivel investitional |
|
100-150.000 de euro |
Abilitati relevante |
|
- Spirit antreprenorial
- Access la real estate
- Experienta anterioara in horeca (este un plus)
- Capacitate financiara si implicarea in dezvoltarea unei retele nationale
|
Ultima actualizare: September 22, 2021