cea mai extinsa retea de business networking din Romania – continua expansiunea
bizz.club este cea mai extinsa si activa comunitate romaneasca de business networking dedicata antreprenorilor, managerilor si liber-profesionistilor care au ca scop cresterea personala si a afacerilor lor.
Primul club s-a infiintat in anul 2011, in Cluj-Napoca, iar in anul 2014 s-a semnat prima franciza, in Brasov si Timisoara.
In anul 2017, pentru bizz.club a fost un an cu noi experiente. In acest an, au organizat prima gala nationala si primul bizz.camp. Dupa prima experienta placuta cu aceste doua proiecte, bizz.club a continuat an de an cu acestea.
In anul 2020, brandul s-a extins si international, deschizand astfel un club francizat in Madrid.
In prezent, bizz.club are 12 cluburi (Romania si international), aproximativ 350 de membri, 40 de mentori si a organizat peste 8,500 de intalniri, peste 100 de evenimente de business organizate, 5 editii de bizz.camp si 6 editii de gala nationala bizz.club.
Misiunea bizz.club este de a oferi un ambient de newtorking dinamic prin care sa atragem antreprenorii ce au ca obiectiv dezvoltarea si cresterea afacerii, dezvoltarea personala si profesionala.
In anul 2021, bizz.club s-a extins si online, creand astfel sesiuni online de mentorare cu antreprenori si traineri de top.
Ce spun antreprenorii cunosctuti despre bizz.club
“Dupa 8 ani de bizz.club pot spune din postura de membru ca bizz.club este locul in care gasesti clienti, furnizori de incredere, parteneri si ai parte de educatie continuua.”
– Lorand Soares Szasz, Antreprenor & Expert in cresterea accelerata a IMM-urilor
Planuri pentru viitor
Pentru anul 2023, bizz.club isi propune sa deschida 14 francize si atragerea unui numar de aproximatix 500 de membri, astfel consolidandu-si pozitia la nivel national.
cea mai extinsa retea de business networking din Romania – continua expansiunea
bizz.club este cea mai extinsa si activa comunitate romaneasca de business networking dedicata antreprenorilor, managerilor si liber-profesionistilor care au ca scop cresterea personala si a afacerilor lor.
Primul club s-a infiintat in anul 2011, in Cluj-Napoca, iar in anul 2014 s-a semnat prima franciza, in Brasov si Timisoara.
In anul 2017, pentru bizz.club a fost un an cu noi experiente. In acest an, au organizat prima gala nationala si primul bizz.camp. Dupa prima experienta placuta cu aceste doua proiecte, bizz.club a continuat an de an cu acestea.
In anul 2020, brandul s-a extins si international, deschizand astfel un club francizat in Madrid.
In prezent, bizz.club are 12 cluburi (Romania si international), aproximativ 350 de membri, 40 de mentori si a organizat peste 8,500 de intalniri, peste 100 de evenimente de business organizate, 5 editii de bizz.camp si 6 editii de gala nationala bizz.club.
Misiunea bizz.club este de a oferi un ambient de newtorking dinamic prin care sa atragem antreprenorii ce au ca obiectiv dezvoltarea si cresterea afacerii, dezvoltarea personala si profesionala.
In anul 2021, bizz.club s-a extins si online, creand astfel sesiuni online de mentorare cu antreprenori si traineri de top.
Ce spun antreprenorii cunosctuti despre bizz.club
“Dupa 8 ani de bizz.club pot spune din postura de membru ca bizz.club este locul in care gasesti clienti, furnizori de incredere, parteneri si ai parte de educatie continuua.”
– Lorand Soares Szasz, Antreprenor & Expert in cresterea accelerata a IMM-urilor
Planuri pentru viitor
Pentru anul 2023, bizz.club isi propune sa deschida 14 francize si atragerea unui numar de aproximatix 500 de membri, astfel consolidandu-si pozitia la nivel national.
Centrul comercial Ploiesti Shopping City, aflat in portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din Romania, obtine certificarea BREEAM In [...]
Raluca Voicu, cofondator, Franchwise: Panourile solare reprezinta unul dintre cele mai noi domenii in care scalam businessuri in regim de franciza  [...]
Retailerul roman de moda Vagabond Studio/ Made by Society il numeste la conducerea operatiunilor pe Razvan Petrescu, fost director comercial al companiei [...]
Numarul de companii romanesti care prefera dezvoltarea prin sistemul de franciza a crescut Numarul companiilor romanesti (francizorilor) care mizeaza pe [...]
Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe
Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.