+40.723.622.253

Francize 2020 – idei testate de afaceri

Francize 2020 - idei de afaceri testate, gata de implementat, in orasul tauPiata francizelor din Romania aproape s-a dublat in perioada 2015-2019 si a atins o valoare de 3,6 mld. Euro, la nivelul anului 2019, in crestere cu 10% fata de anul anterior.

Este o piata care a crescut constant, odata ce antreprenorii au inteles importanta scalarii si a dezvoltarii alaturi de parteneri.

Astazi, sunt peste 460 concepte active pe piata de franciza din Romania iar noi iti prezentam mai jos 24 de afaceri testate in franciza. ⬇️

Pe piata, apar si se dezvolta din ce in ce mai multe francize de servicii (de la centru multilingvistic pentru copii la servicii de ingrijire pentru barbati sau servicii pentru curatarea suprafetelor din piatra), retailul isi continua dezvoltarea insa pe nise, iar horeca se consolideaza.

La Franchwise, credem ca IMPREUNA e mai important ca oricand in afaceri.

Gandirea si abordarea colaborativa sunt instrumentele in care credem cel mai mult. Pentru ca doar IMPREUNA putem construi un mediu cu mai multe companii performante, cu crestere accelerata si antreprenori versati. 

Pentru ca este nevoie de colaborare si deschidere in intreg peisajul de afaceri, de retele de business si de un mediu conectat in care contribuim cu resurse pentru o cauza comuna.

Suntem aici pentru a oferi antreprenorilor experienta noastra in constructia de business-uri colaborative, fie ca e vorba de franciza, licenta sau alte forme de parteneriat. Si oferim mereu ceva in plus: puterea lui IMPREUNA.

De ce ar alege un antreprenor sa dezvolte o afacere in sistem de franciza?

Iti recomandam sa vizionezi scurtul ghid al lui Cristian Onetiu pentru o perspectiva interesanta de cum sa te uiti la francize:

O alta explicatie este data de antreprenorul Sachin Arora, actionar al grupului Peeraj – cel mai mare grup de francize de fashion din Romania:

”Am ales sa ne dezvoltam in sistem de franciza pentru ca este mai usor. Mergi cu un model stabil, deja testat.

Primesti si ajutor din partea francizorului, brandul este deja cunoscut, astfel ca riscul pe care ti-l asumi e mai mic.

Astfel, tinand cont ca deja consumatorul este familiarizat cu aceste nume, costurile finale sunt mai mici, in special in ceea ce priveste promovarea si marketingul”.

Citim despre afacerile de succes din Romania si este un lucru bun, dar rareori avem oportunitatea de a face si noi parte din succes. Suntem deseori spectatori la reusitele altora.
Nu este o sarcina usoara, dar sute de antreprenori ne arata anual ca SE POATE!
Daca vrei sa intri in nisa antreprenorilor in 2020, trebuie:

✔ sa iti alegi echipa/franciza din care sa faci parte,

✔ sa iti aduci aportul la dezvoltare,

Iata 24 de idei de afaceri testate, gata de implementat, in orasul tau.

Am impartit conceptele prezentate mai jos ⬇️ in 4 categorii:

Master francize – pentru antreprenorii experimentati si dornici de scalare

Servicii – segmentul cu cel mai mare potential de dezvoltare pentru urmatoare perioada

Retail – doar conceptele de nisa, cu diferentiatori puternici mai pot scala

HORECA – continua perioada de dezvoltare din ultimii ani

Investitiile la cheie in demararea unei afaceri in franciza incep de la 25.000 euro si pot sa ajunga si la peste 200 de mii de euro.

Daca ti-a folosit informatia ajuta-ne sa ajungem la cat mai multi antreprenori (actuali si viitori)

MASTERFRANCIZE

Franciza LINGOTOT

Centru multilingvistic care a dezvoltat o metoda unica de predare neconventionala – prin joc, joaca, copiii deprind limbile straine, in mod natural.

Brand international, fondat in Marea Britanie, Lingotot a crescut in 3 ani de la 0 la 50 de parteneri francizati care predau limbi straine dupa metoda proprie. Peste 15.000 de copii urmeaza, saptamanal, cursurile Lingotot predate in 8 limbi straine (engleza, franceza, germana, italiana, spaniola, mandarina, araba, irlandeza), adaptate pe grupe de varsta.

In contextul globalizarii actuale, nu este suficient sa stii o singura limba straina pentru a putea avea succes profesional. Accesul facil la studiul a cel putin doua limbi straine intr-un singur loc si metoda atractiva de predare, fac din Lingotot prima optiune a parintilor in alegerea locului unde copilul sa poata evolua.

La Lingotot, nu exista traditional, nu sunt banci 🙂 nu se sta la catedra 🙂 nu se scrie cu creta. Trainerii Lingotot sunt tineri, entuziasti, empatici si vorbitori de doua limbi straine. Totodata, ei sunt pasionati si atrasi de a preda si celor mici din cunostintele lor.

In Romania, Lingotot cauta partenerii implicati, cu spirit antreprenorial, care doresc diversificarea business-ului si vad oportunitatea unei investitii in domeniul educatiei copiilor. Sa aiba 100.000 euro disponibil de investit pentru dezvoltarea afacerii si sa fie gata sa se dedice business-ului 100% ca timp si implicare.


Franciza MROOM BARBERSHOP

Cel mai extins lant de barbershop din Europa, cauta partener pentru Romania.

In 2008 s-a deschis primul barber shop MRoom in Tampere, Finlanda. In 2014 brandul face pasul catre internationalizare si deschide propria unitate in Germania. Astazi este prezent in peste 70 de locatii, in 8 tari si expansiunea continua.

Romania este o piata fragmentata, unde brandul personal al stylist-ului este si brandul afacerii. Ca antreprenor, ai o mare oportunitate sa fii partenerul MRoom in acest demers – la baza dezvoltarii afacerii tale, vor sta procese si sisteme de business. Prin focus pe integrarea tehnologiei in dezvoltarea business-ului si produse marca proprie, vei putea obtine o cifra de afaceri de patru ori mai mare decat media industriei si o marja de profit situata mult peste medie.

MRoom investeste continuu in digitalizarea conceptului si utilizarea inteligentei artificiale pentru dezvoltarea serviciilor, ceea ce se traduce in business prin clienti loiali (90% dintre clientii barber shop M Room isi reinnoiesc abonamentul, de la an la an).

Rolul principal al tau, ca antreprenor, ramane sa instruiesti si sa motivezi toti membri echipei, astfel incat acestia sa utilizeze resursele existente pentru a dezvolta o retea performanta. Astfel, clientul MRoom, barbatul modern, interesat de aspectul sau si foarte atent cum isi organizeaza timpul are acces la aceleasi servicii la nivel de retea, in fiecare barber shop M Room, oferta unica la acest moment. 

In Romania nu cautam un barbier profesionist:), ci un antreprenor de meserie:), cu mindset de scalare si abilitati de organizare si coordonare echipa, care considera  oportun sa investeasca in zona serviciilor de infrumusetare pentru barbati si vede potentialul de dezvoltare si care dispune de capital de investit pentru dezvoltarea unei retelei MRoom la nivel national cuprins intre 100.000 si 150.000 euro


Franciza POWERSLIM

Revolutioneaza industria de pierdere in greutate cu o noua perspectiva – focus pe gama proprie de produse High Protein, Low Carb.

Brand international, franciza PowerSlim are ca punct de plecare Belgia, in anul 2004. Astazi este prezent in Olanda, Germania si Austria, isi desfasoara activitatea in peste 450 de centre in care colaboreaza cu peste 4.000 de traineri nutritionisti, instruiti in Academia proprie si acreditati international.

PowerSlim revolutioneaza industria de nutritie si management al greutatii si dezvolta propriile produse, cu care nutritionistii PowerSlim creeaza programe de dieta personalizate, cu rezultat pe termen lung. Nu ofera doar sfaturi, ci se focuseaza pe dezvoltarea de produse.

Principiile de dezvoltare a unui program nutritional PowerSlim sunt de a manca diferit ca si ingrediente, dar la fel ca aspect si mod de prezentare si de a nu te infometa, timpul de atingere a obiectivului de greutate injumatindu-se fata de reteta clasica.

Astfel, clientii raman fideli produselor si dupa terminarea dietei, transforma reteta PowerSlim intr-un mod de viata. Produsele PowerSlim sunt la indemana clientului pentru ca pot fi distribuite pe scara larga, de la centre de infrumusetare, sali de fitness si clinici de remodelare la lanturi de farmacii, in zone dedicate.

Partenerul master francizat din Romania care dispune de un capital propriu de investit de 150.000 euro si doreste sa se implice in constructia retelei de distributie a produselor PowerSlim la nivel national si obtinerea pozitiei de leader de segment, are acces la know how pentru a construi un business de 1-1,5 mil euro (cifra de afaceri anuala).


Franciza FINALIT STONE CARE

Este un business international de succes construit cu grija pentru piatra si ceramica.

Finalit – Stone Care este lider de piata oferind servicii si produse profesionale de ingrijire pentru piatra si ceramica si se bucura de prezenta in peste 22 de tari.

Core business-ul este reprezentat atat de produsele proprii de inalta calitate, in care se investeste continuu in dezvoltare si reserch, pentru a-si mentine statutul, cat si si de serviciile lor profesionale, recunoscute la nivel mondial.

Business simplu operational, cu o profitabilitate ridicata a reusit sa puna pe lista de realizari porfesionale, obiective internationale de referinta: Saqqara si Cheops Pyramids in Egypt, Princess Diana Memorial Fountain in Hyde Park, London and The Church of Our Lady in Dresden

Activeaza intr-o nisa de piata cu potential ridicat de dezvoltare pentru partener, deoarece in Romania exista la tot pasul constructii ce necesita protectie si ingrijire pentru a-si pastra aspectul timp indelungat iar intretinerea este mult mai eficienta financiar decat inlocuirea.

Finalit cauta un partener master francizat care sa impartaseasca viziunea proprietarilor de a creste afacerea in Romania, sa dezvolte serviciile Finalit – Stone Care la nivel national, prin reteaua de parteneri francizati, si distributia exclusiva a produselor Finalit, prin retelele nationale de bricolaj si care are un capital de investit de minim 120.000 euro.

FRANCIZE DE SERVICII

Franciza CHRISTIAN TOUR

Agentia de turism Christian Tour este cel mai mare touroperator de chartere de pe piata locala.

Misiunea Christian Tour – Sa creeze amintiri de neuitat. 

In cei 23 ani de experienta, Christian Tour s-a facut remarcat prin cele mai bune vacante oferite turistilor in destinatii din intreaga lume. De la escapade pe insule fascinante, expeditii montane, croaziere, circuite culturale pana la city break-uri romantice, franciza Christian Tour este biletul de vacanta preferat de toti calatorii care apreciaza profesionalismul, seriozitatea si calitatea serviciilor.

Francizarea este pasul firesc pe care il facem tinand cont de nivelul la care am ajuns ca business, precum si pentru dezvoltarea viitoare a companiei. Christian Tour este un brand puternic, de incredere, este o companie care a acumulat know-how si este in masura sa impartaseasca din propria experienta celor care vor sa vina sub umbrela companiei noastre. Franciza este o sansa pentru business-urile mici care vor sa evolueze. Credem in forta si vitalitatea pe care o au micii antreprenori in a dezvolta afaceri de succes.

In definitiv, si Christian Tour a inceput de jos. Am crescut sanatos in toti acesti ani, am invatat din propriile greseli, le-am reparat, am facut apoi lucurile mult mai bine. Am indraznit sa credem ca putem sa facem o afacere curata, creata si gandita pentru romani, in Romania.” – Cristian Pandel – Fondator Christian Tour.

In 2019, Christian Tour a demarat parteneriate in orasele Brasov (Coresi) si Cluj (locatie stradala).

Expansiunea continua intr-un ritm sustinut in anul 2020 si isi propune identificarea de parteneri in:

Transilvania: Medias, Bistrita, Alba Iulia, Zalau, Turda, Targu Mures;

Banat: Resita, Arad, Hunedoara;

Moldova: Suceava, Iasi, Roman, Vaslui, Barlad, Botosani;

Dobrogea: Slobozia, Calarasi, Tulcea;

Sud: Alexandria, Tg Jiu, Targoviste, Slatina, Ploiesti, Pitesti.

Partenerul Christian Tour are experienta in turism sau este la inceput de drum dar cu dorinta de reusita, care sa inteleaga si sa-si insuseasca valorile si viziunea brandului si sa fie prezent in business 100%.

Investitia intr-o agentie de turism Christian Tour variaza intre 25.000 si 35.000 euro, in functie de tipologia de agentie deschisa (mall, locatie stradala).


Parteneriat CLINICILE DENTARE DR. LEAHU

Clinicile Dentare Dr. Leahu – rigoarea francizei intr-un sistem de Parteneriat.

Primul cabinet a fost deschis in ianuarie 2010, in Popesti Leordeni, cu 2 scaune si 2 medici. Dr. Leahu a pus bazele a ceea ce urma sa devina mai tarziu un lant de clinici stomatologice deschise in Bucuresti, Pitesti, Timisoara, Turda, Constanta, Oradea, si o echipa de peste 300 de angajati.

Clinicile Dr. Leahu – o fabrica de stomatologie unde sunt oferite servicii integrate si nu un cabinet sau un boutique.

Mi-am construit afacerea cu credinta ca fiecare roman trebuie sa aiba acces la tratamente stomatologice moderne, de calitate, la preturi accesibile. Cred ca increderea pacientului trebuie castigata si respectata. Acum, dupa 10 ani de multa munca si numeroase incercari, vreau sa fac din stomatologia romaneasca un brand. Pentru mine, pacientul fericit este partenerul care ma ajuta sa imi duc mai departe visul. Impreuna, continuam povestea la clinicile stomatologice Dr. Leahu.” Dr. Ionut Leahu – Fondator.

Fiind o investitie destul de consistenta, aproximativ 500.000 de euro, per clinica, Dr. Leahu va investi impreuna cu partenerul (joint venture), asteptarile sunt ca partenerul sa vina cu un aport de investit de minim 100.000 euro si cu disponibilitatea de a se implica in management (o persoana dispusa sa aloce timpul necesar pentru formarea echipei si sa se asigure ca ofere servicii la cele mai inalte standarde).

In 2019 reteaua s-a dezvoltat, atat prin deschiderea a 6 locatii: 3 in Bucuresti si cate o locatie in: Turda, Constanta si Oradea cat si prin discutiile avansate cu partenerii din Brasov si Iasi, unde este in derulare procesul de selectie a locatiei iar implementarea proiectelor se va realiza in Q1 2020.

Expansiunea continua si in anul 2020 cu focus pe identificarea de parteneri in Sibiu, Ploiesti, Galati si Craiova.


Franciza LOGISCOOL

Logiscool este un business din domeniul educatiei specializat in predarea programarii pentru copii si adolescenti. Prima scoala Logiscool de pe piata locala a fost deschis in februarie 2018, insa businessul s-a extins rapid, astfel ca in Romania, la finele anului 2019, exista 34 parteneri francizati, iar planurile de expansiune nu se opresc aici.

In 2020 brandul urmareste consolidarea pozitiei de leader pe segment si continuarea dezvoltarii in toate orasele cu peste 80.000 de locuitori (cu focus pe: Botosani, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Focsani, Targoviste), dar si in Chisinau.

Logiscool este un business international, pornit ca afacere de familie, cu prima scoala in Budapeste in 2014. Este una dintre primele companii din lume care au investit in predarea programarii pentru copii si adolescenti in regim de franciza.

Investitia intr-o franciza Logiscool este intre 35.000 – 40.000 euro, in functie de suprafata centrului si stadiul la preluare.


Franciza 5ASECFranciza 5asec - curatatorie haine

Lantul de curatatorii 5asec, prezent pe piata locala in sistem de franciza a ajuns la 33 de unitati in Romania, prin locatii proprii si francizate.

In 2018, 5asec a cumparat un jucator local, achizitie care a permis cresterea rapida a retelei cu 7 locatii. Compania are planuri ca in urmatorii ani sa isi dubleze reteaua si sa acopere astfel cele mai mari orase din tara cu 50 de curatatorii.

Intr-o perioada in care timpul inseamna bani si romanii petrec tot mai multe ore la munca, curatatoriile devin un business cat mai cautat. 5asec ofera pe langa serviciile de baza si servicii de special finishing (rainproof pentru haine de iarna, curatare genti si pantofi de piele intoarsa, casti schi, etc).

Pentru anul 2020, grupul continua expansiunea in orasele cu peste 80.000 de locuitori unde nu exista in prezent, cu focus pe Sibiu, Arad si Oradea. Investitia initiala intr-o curatatorie 5asec  necesita o investitie initiala de 80.000 – 100.000 euro.


Franciza ABEAUTY CLINIQUE

Atunci cand pasiunea pentru excelenta si pentru rezultate extraordinare depaseste interesul personal, cand viziunea in afaceri inglobeaza principiile leadershipului, managementului si ale cresterii prin valori, efortul depus se transforma in perfectiune.

Asa s-a nascut franciza de clinica de infrumusetare aBeauty, pentru a servi interesul clientilor, a ridica standardele industriei, pentru a cultiva performanta si a oferi fericire.

Abeauty ofera la un nivel premium, tratamente corporale, tratamente faciale, injectari estetice si epilare definitiva. Momentan sunt deschise 7 unitati in orasele mari din tara, dintre care sase unitati proprii (in Galati, Iasi, Brasov, Constanta, Bucuresti si Cluj) si una in franciza, la Timisoara.

Orasele vizate pentru expansiune sunt Oradea si Bucuresti, iar nivelul investitional este intre 150.000 si 160.000 euro, in functie de marimea si gradul de dotare al clinicii.

Despre francizat, reprezentantii Abeauty afirma ca trebuie sa fie o persoana care “intelege ca intra intr-un ocean albastru din punct de vedere business, trebuie sa isi doreasca sa munceasca in aceasta afacere si sa il pasioneze domeniul serviciilor premium.”


Franciza EXPENSE REDUCTION ANALYSTS (ERA)

Expense Reduction Analysts (ERA) a luat fiinta in 1992 si este o firma de consultanta specializata in managementul costurilor, axata pe cresterea eficientei financiare a clientilor.

Operand in peste 25 de state, cei peste 800 de consultanti ERA sunt experti in diferite industrii, cum ar fi: industria auto, servicii financiare si bancare, constructii si inginerie, servicii educationale, servicii de sanatate si asistenta sociala, transporturi si logistica, etc.

Franciza Expense Reduction Analysts (ERA) - francize.ro

Potentialii francizati ERA sunt fosti CEO, CFO, COO cu o experienta manageriala indelungata. Pe piata din Romania a intrat in anul 2012 si au astazi o echipa formata din 6 parteneri francizati.

Pentru expansiune sunt vizate orasele: Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Timisoara.

Nivelul investitional este de 39.900 de euro ce acopera taxa de franciza – dreptul de a opera sub brandul ERA si pachet initial de training.


Franciza HANSEN ERGONOMICS STUDIO

Hansen Ergonomics Studio este o companie care creeaza  spatii de birouri cu inspiratie nordica. Iar crezul lor este ca “There is life after weekend”.

“Timp de 15 ani, ne-am cladit un portofoliu de clienti si o retea puternica de furnizori externi si producatori locali, iar experienta noastra ne diferentiaza de concurenta. Proiectele pe care le imaginam si implementam exprima personalitatea companiilor pentru care lucram”, spun Liviu Souca, co-fondator Hansen.

Dupa ce au ajuns la 3 unitati, una proprie (in Bucuresti) si 2 in francize (la Timisoara si Cluj-Napoca), cei doi antrepenori sunt in cautare de francizati care sa dezvolte mai departe brandul Hansen. Astfel ei cauta parteneri in Iasi.

Investitia intr-o astfel de franciza se ridica la 25.000 – 30.000 de euro.


Franciza RE/MAX – nr #1 in imobiliare

Franciza RE/MAX a ajuns lider mondial in imobiliare cu peste 125.000 de agenti afiliati in 110 de tari, dupa 46 de ani de crestere continua, de la un singur birou deschis in 1973, in Denver, Colorado. Agentiile imobiliare in franciza RE/MAX constituie cea mai puternica forta de vanzari imobiliare din lume. Prin eforturile lor, au facut posibil sa spuna: Nimeni in lume nu vinde mai multe proprietati decat RE/MAX!

Reteaua de agentii imobiliare in  franciza RE/MAX are peste 50 de birouri, in 20 orase din intreaga tara. Extinderea retelei permite accesul clientilor la servicii de calitate si resurse imobiliare, care nu sunt disponibile in alta parte.

RE/MAX a gasit o modalitate de a pastra agentii de varf si de a incuraja agentii mai putin productivi sau de nivel mediu sa vanda mai multe proprietati. Rezultatul pentru partenerul francizat este stabilitate financiara sporita si cresterea comisioanelor generate.

Franciza RE/MAX este un sistem care iti arata in detaliu cum sa conduci un business in real estate, apoi iti ofera instrumentele necesare in derularea cu succes a afacerii. Beneficiezi de o strategie si un plan de business care s-au dovedit a fi de succes, plus coaching si cunostinte avansate in domeniu, la care altfel ai fi ajuns doar dupa ani de experienta.

Partenerul RE/MAX trebuie sa aiba incredere in industria de real estate, spirit antreprenorial, sa isi asume rolul de business manager si business developer si nu de broker de real estate si sa detina un capital de lucru de minim 30.000 euro.

In anul 2020 doreste sa se extinda in Bucuresti si orasele cu peste 50 mii de locuitori

FRANCIZE DE RETAIL

Franciza PIATRAONLINE

Brand 100% romanesc, cel mai mare furnizor de piatra naturala la nivel national.

PIATRAONLINE detine cel mai mare Showroom din Europa dedicat pietrei naturale, in care se pot descoperi peste 300 de modele de piatra si finisaje, integrate in zone tematice, cu un portofoliu ce include peste 1500 de produse, aduse din toate colturile lumii, si peste 40.000 de clienti, atat in tara, cat si peste hotare.

Vizita in showroom este gandita ca o experienta imersiva, care sa ofere privitorului nu doar idei de aplicare, ci si consultanta de specialitate, resurse de design si spatiu pentru planificarea proiectului alaturi de arhitect. In plus, showroomul este intr-o continua schimbare, pentru ca tine pasul cu ultimele trenduri in design interior si pune in scena noi materiale inovatoare.

De 11 ani, rafineaza reteta succesului, armonizand pasiunea pentru calitate cu nevoia unui sistem logistic bine pus la punct si cu o politica de companie care trateaza fiecare client ca pe un partener.

Investeste semnificativ in sisteme IT si de businesspersonalizate cu nevoile lor, care aduc o foarte buna productivitate a business-ului.

PIATRAONLINE pune la dispozitia partenerilor, care detin un capital de investit de 200.000 euro, un pachet complet de know-how, urmarind crearea unui retele de francize care sa le permita si clientilor din Cluj, Timisoara si Iasi posibilitatea sa simta pe pielea lor cat de versatila este piatra naturala.


Franciza FEYDOM

Canapele modulare recunoscute international pentru inovatie si multifunctionalitate.

Brand international, Feydom este prezent in 9 state : Bulgaria, Romania, Grecia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Serbia, Germania si Ungaria, respectiv 17 locatii.

Din 2005, Feydom creeaza mobilier perfect proiectat care completeaza cele 5 mari provocari de design: confort, transformabilitate, atractivitate, durabilitate si accesibilitate.

Astfel, clientii aleg  Feydom pentru ca vor sa fie stapani pe propriul lor spatiu si sa il modeleze in cel mai optim mod in functie de fiecare ocazie.

Canapelele Feydom vin cu solutii modulare, putand fi combinate in functie de stilul fiecaruia de viata. Sunt usor de adaptat oricarui spatiu si nevoi, le poti aranja oricand in diverse moduri si sunt realizate din materiale prietenoase cu mediul inconjurator.

Fabrica proprie situata Macedonia asigura accesul partenerilor la un lant logistic performant si preturi de achizitie iar softul propriu ajuta francizatul sa isi organizeze activitatea de zi cu zi in locatie (comenzi, baze de date, gama de produse, etc).

Este prezent in Bucuresti si Timisoara, cu cate un showroom modern si sofisticat in fiecare oras.

Brandul continua expansiunea la nivel national in: Cluj-Napoca, Iasi, Galati, Constanta, Oradea.

Feydom cauta in Romania parteneri francizati cu spirit antreprenorial, care inteleg potentialul businessului de a fi dezvoltat la nivel regional, iubitori de inovatie si design, care detin un capital de 30-35.000 euro.


Franciza MELI MELO

Meli Melo este cea mai mare retea de magazine cu bijuterii si accesorii fashion din Romania. Brandul Meli Melo este un concept romanesc de retail lansat pe piata acum 22 de ani.

Reteaua a ajuns la peste 60 de unitati, prezenta nationala si internationala. Prima franciza Meli Melo s-a deschis in 2018 la Targu Jiu, partenerul urmand sa dezvolte si orasul Deva. Cu proiectul de franciza, Meli Melo isi propune sa acopere orasele in care nu este prezent, pentru a finaliza dezvoltarea din Romania, focusul in anul 2020 fiind pe: Alba Iulia, Targoviste, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Piatra Neamt si Botosani.

Exista locatii care pot fi puse la dispozitia francizatilor in cele mai aglomerate centre comerciale, din orasele mai sus mentionate.

Investitia initiala este cuprinsa intre 50.000 si 100.000 euro, in functie de tipul de locatie si stadiul la preluare. 

FRANCIZE HORECA

Franciza BOSS miniBURGERS

Cel mai mare francizat al grupului Salad Box (si care dezvolta Bucuresti si Constanta), dupa consolidarea brandului Pep&Pepper, lanseaza un nou business pe piata si care completeaza oferta din food court-urile aglomerate ale centrelor comerciale – Gourmet Burger.

Design urban si concept de servire versatil, ofera diversitate in peste 165 de variante de meniu, prin combinatia de ingrediente diferite – 4 tipuri de meniu mini burgeri cu carne sau produse vegetariene, 11 topping-uri si 7 varietati de sosuri.

Pune in centrul atentiei clientul si nevoia lui de a servi un gourmet burger de calitate, pentru orice moment al zilei (rasfat doar pentru tine, sau pentru prieteni, pana la family pack cu 12 bucati).

Business-ul este simplu operational, produsul fiind 100% standardizat (gourmet burger-ul ajunge la tine in locatie, semipreparat, refrigerat, nu ai nevoie de bucatar specializat). Produsul finit are constanta in calitate, nu depinde de ingeniozitatea bucatarului. Puterea de negociere a grupului cu reteaua de furnizori se traduce in preturi de achizitie competitive pentru partenerul francizat.

Astazi, are deja deschise 2 locatii in Bucuresti, in AFI Cotroceni Mall si Mega Mall. Expansiunea retelei continua in Bucuresti si orasele cu peste 200.000 de locuitori, cu focus pentru Q1 2020 in Sibiu si Constanta, unde pune la dispozitia viitorului partener locatia.

BOSSminiBURGERS cauta parteneri care sunt pasionati de domeniul ospitalier, doresc sa transforme viitoarele locatii in locuri recunoscute si foarte apreciate de consumatorul local, detin un capital de 50.000-100.000 euro si vor sa fie 100% implicati in business.


Franciza JAPANOS 

Grupul Salad Box pariaza pe un nou trend in horeca – mancare japoneza si investeste in extinderea Japanos, la nivel national si international.

De la deschiderea primului restaurant Japanos in 2016, fondatorii business-ului au imbinat dragostea pentru experienta autentic japoneza si pasiunea pentru afaceri (care s-a dezvoltat in cei 25 de ani in care au lucrat in domenii ca PR si Marketing).

Meniul contine retete 100% japoneze concepute de bucatari originari din Japonia, ce au deprins pasiunea pentru bucatarie de la bunici, insa pentru partener este un business simplu operational, in locatia francizata nu este nevoie de bucatarul de sushi (aprovizionarea se face din bucataria centrala).

Brand versatil din punct de vedere locatie, poate deschide: locatii stradale, locatii de cladiri de birouri, locatii in centre comerciale aglomerate (insule).

Business cu o mare componenta de delivery, piata de delivery fiind in crestere in ultimii ani.

Astazi, franciza Japanos inseamna 6 locatii si expansiunea continua in Bucuresti prin unitati de retail, si care vor fi aprovizionate de catre unitatea de productie centrala si la nivel national, pentru orasele cu peste 200.000 de locuitori, se cauta parteneri care sa investeasca in unitatea de productie la nivel de oras, si care sa asigure dezvoltarea orasului prin locatii de retail si delivery.

Japanos cauta parteneri francizati ce detin un capital de investit cuprins intre 50.000 si 100.000 euro (in functie de tipul de teritoriu dezvoltat) in Bucuresti si marile orase: Cluj, Timisoara, Brasov, Sibiu, Ploiesti.


Franciza GRACE COUTURE CAKES

Atelier couture de cofetarie: torturi, prajituri, candy bars.

Concept lansat in 2012, Grace Couture Cakes este primul atelier de cofetarie couture din Romania, dand viata celor mai rafinate prajituri.

Asemenea unei creatii haute-couture, dulciurile sunt realizate in colectii speciale, din ingrediente de calitate, de la furnizori de top, lucrate de o echipa de maestri si finisate folosind tehnici artizanale.

Produsele de sezon, alaturi de cele din portofoliul de baza recreate cu forme si decor adaptate sarbatorii, in editie limitata duc la cresterea si optimizarea cerererii in perioadele cu semnificatii speciale – Craciun, Valentine’s Day, Dragobete, 1 & 8 martie, fiind un diferentiator puternic pentru brand.

Simplitatea operationala din cake shop-uri si utilizarea de ingrediente 100% naturale, de cea mai buna calitate, diversificarea gamei de produse, optimizarea lantului de achizitii si a sistemelor contribuie la dezvoltarea unui business ce are o crestere constanta de la an la an.

Daca detii un capital propriu de investit de minim 55.000 euro, doresti sa ai propriul tau cake shop, ai spirit antreprenorial, te implici in management si esti orientat catre client esti potential partener al echipei Grace Couture Cakes. In prima etapa de expansiune ne focusam pe orasele Timisoara si Cluj.


Franciza TED’S COFFEE CO.

Lantul de cafenele TED’S COFFEE, detinut de antreprenorul roman Vasi Andreica a ajuns la 31 unitati din care 15 sunt dezvoltate in regim de franciza – Bucuresti, Brasov, Sibiu, Oradea, Timisoara, Iasi, Cluj, Craiova, Galati, Ploiesti si intentioneaza sa cucereasca si alte centre urbane importante.

La TED’S, gasesti oricand o cafea de specialitate, preparata impecabil.

Din reteaua TED’S fac parte mai multe concepte de cafenele a caror suprafata variaza, iar media se situeaza intre 40-70 de metri patrati.

Cafeaua inseamna socializare, uniune intre doi o

ameni. nevoia de socializare nu dispare, indiferent de conditii – ca e criza, ca e razboi“, a spus Vasi Andreica – fondator TED’S COFFEE.

Planurile de expaniune continua si in 2020, cu Bucuresti si toate orasele cu peste 80.000 de locuitori.

Investitia initiala este cuprinsa intre 50.000 si 80.000 euro, in functie de suprafata si stadiul locatiei la preluare.


Franciza PEP&PEPPER

Pep&Pepper este un concept de restaurante care numara astazi peste 10 locatii, in Bucuresti, Constanta, Cluj, Sibiu, Galati. Brandul s-a extins prin franciza, in afara Bucurestiului, astazi locatiile la nivel national fiind operate de catre parteneri.

In 2020, urmeaza deschideri in Oradea, Arad, Timisoara si focusul in expansiune continua cu orasele: Bucuresti (locatii disponibile pentru preluare de catre parteneri, in noi proiecte de centre comerciale care se vor deschide), Brasov, Iasi, Craiova. Francizorul pune la dispozitia partenerilor si locatii in centrele comerciale aglomerate din fiecare oras.

 “Totul incepe de la zona de gatit unde dinamica focului, tigaile incinse si bucatarii pasionati te anunta ca totul se pregateste proaspat, in fata ta. Imediat in apropiere, avem aluatul de paste facut in casa, cu ou si faina din gris de grau, care asteapta sa fie dat prin forma si apoi fiert la perfectie”, spun reprezentantii Pep&Pepper.

Investitia initiala este cuprinsa intre 80.000 si 120.000 euro, in functie de suprafata si stadiul locatiei la preluare.


Franciza GREGORY’S – GREEK COFFEE & DELI

Lantul de restaurant Gregory’s din Grecia a revenit in acest an pe piata locala cu un restaurant in caldirea de birouri Upground din cartierul corporatistilor Pipera. Are in plan ca in cinci ani sa ajunga la 80 de unitati operate in franciza de catre parteneri. Compania se uita catre Bucuresti, dar si catre marile orase din provincie, mai exact Brasov, Timisoara, Cluj, Sibiu, Constanta si lanseaza sistemul de franciza.

Gregory’s isi invita clientii sa traiasca experienta produselor si cafelei de calitate. Cunostintele Gregory’s despre cafea si bauturi, atmosfera prietenoasa si calitatea excelenta pe care va puteti baza completeaza valorile unei retele de francize de un real succes care a castigat inimile a mii de greci timp de peste 46 de ani!

Gregory’s cauta  ca partenerii sa fie persoane dedicateimplicate, cu spirit antreprenorial si bucuria de a servi oameni zi de zi, gata sa se dedice business-ului 100% ca timp si implicare. Sa aiba 80-120.000 euro disponibil de investit pentru dezvoltarea afacerii (in functie de tipologia locatiilor dezvoltate: insula, locatia de tip stradal, sau locatie in parterul cladirilor de birouri). In 2019, Gregory’s a deschis francize in Bucuresti, pe toate tipologiile de locatii: insula sau locatie full in centre comerciale aglomerate (Baneasa Shopping City, Military Shopping City), locatii la parterul cladirilor de birouri (Up Ground Pipera), locatii stradale (Lipscani, Mihai Bravu).

In 2020, se continua expansiunea si sunt vizate orasele: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Sibiu, Constanta.


Franciza CHOUSE CAFÈ MILANO

Lantul de cafenele de lux C House Cafè Milano, prezent in 10 tari de pe 3 continente, reda iubitorilor de cafea din toata lumea, o experienta exclusivista si de lux. Conceptul de business este versatil, 3 tipologii de locatii C House (Lounge Cafè, Coffee Shop&Bakery Cafè, Express) sunt gata sa primeasca clientii si sa ii bucure cu o experienta italiana autentica, o masa linistita si o cafea rafinata.

Misiunea C House Cafè Milano este sa ofere un meniu special de cafea, ceai, ciocolata si prajituri precum si o gama variata de preparate culinare cu specific italian de cea mai buna calitate, intr-o atmosfera vesela si relaxanta. Traditia si inovatia sunt nucleul modelului de afaceri, imbunatatind periodic portofoliul de produse, cum ar fi: deserturi premium, sandwich-uri, salate, pizza sau paste.

C House Cafè Milano cauta parteneri implicati in business, care sa faca din viitoarele locatii, locuri recunoscute si foarte apreciate de clientii locali si sa aiba minim 150.000 euro capital disponibil de investit pentru dezvoltarea afacerii la nivel local, in orase cu peste 100.000 locuitori.


Franciza UNCLE JOHN

Lantul de restaurante Uncle John care are in meniu preparate precum burger, pork ribs sau quesadilla, a ajuns la 7 unitati in Romania. Ultima deschidere – Unirii – Cocor.

Desi poate fi confundat usor cu un concept fast food, Uncle John este ceva diferit. El mixeaza aromele de carne, rondele de ceapa, cascaval si mai ales aromele sosurilor pe care Unchiul le prepara singur, dupa propriile sale retete!

Pe langa unitatile operate de compania fondatoare, lantul de restaurant Uncle John a lansat prima franciza in Pitesti si continua expansiunea in 2020 in orasele: Brasov, Constanta, Galati.

Investitia la cheie intr-o unitate este intre 70.000 si 75.000 euro.


Franciza FAMOUS WAFFLES

Businessul Famous Waffles a luat nastere acum 4 ani si aduce in prim-plan, dupa cum ii spune chiar numele, cunoscutul desert belgian waffles.

Astazi, brandul este prezent in Bucuresti, Timisoara si Braila, Satu Mare prin unitati propria si francize deschise in centrele comerciale din Bucuresti (Mega Mall, Promenada Mall), Timisoara (Shopping City, Iulius Mall), Braila Shopping City.

Pentru anul 2020, exista planuri de expansiune la nivel national pentru toate orasele cu peste 200.000 locuitori, in zonele de food court din centrele comerciale.

Ne plac atat de mult gofrele belgiene, incat am hotarat sa le facem faimoase in toata tara. Produsele noastre sunt calde si se prepara pe loc.” spun oficialii companiei, cu actionariat integral romanesc.

Partenerul Famous Waffles are spirit antreprenorial, este orientat catre client, se implica in managementul afacerii.

Pentru o unitate Famous Waffles, investitia initiala este de aproximativ 34.000 de euro.


Ai gasit vreo afacere care sa te inspire? Da-ne un semn. Ne-ar placea sa aflam mai multe despre interesul tau pentru franciza.

Sharing is caring! Ajuta-ne sa ajungem la cat mai multi antreprenori (actuali si mai ales viitori).

 

rCuvinte cheie

, , , ,

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide