0723.622.253

Francize 2019: 23 idei de afaceri testate

Francize 2019: idei de afaceri De succes

In 2018 piata francizelor din Romania si-a continuat trendul ascendent si a atins o valoare de 3,3 mld. euro, plus 11% comparativ cu anul 2017.  Este o piata cu peste 435 de modele de business in franciza in Romania. Aveti de unde alege!

Sursa: studiu de piata francize.ro pentru Catalogul Francizelor din Romania – Ziarul Financiar

Asadar vedem o piata atractiva, in crestere si profesionalizare, cu o oferta din ce in ce mai variata. Apar si se dezvolta din ce in ce mai multe francize de servicii (de la cursuri de programare pentru copii la servicii de infrumusetare, la clinci medicale la turism).

Antreprenorii romani sunt din ce in ce mai prezenti in piata francizelor si veti descoperi din ce in ce mai multe concepte locale care sunt in dezvoltare si in cautare de parteneri.

La francize.ro credem intr-un antreprenoriat colaborativ in care, daca ne punem resursele impreuna, rezultatele vor fi mai bune decat daca vom face lucrurile pe cont propriu.

Credem ca avem nevoie de predictibilitate in business, indiferent de vremuri, ca avem nevoie de oameni cu aceleasi preocupari cu care sa ne putem consulta/sfatui in cautarea de raspunsuri.

“Francizele au darul ca rezolva crizele de idei si reduc riscul de esec.”[Sergiu Negut – growth consultant si business angel]

Cresterea retelelor de franciza se datoreaza in special partenerilor francizati. Ei sunt cei care au crezut in business-urile respective si au fost dispusi sa-si investeasca banii si energia pentru a face ca aceste afaceri sa fie de succes.

Citim despre afacerile de succes din Romania ai este un lucru bun, dar rareori avem oportunitatea de a face si noi parte din succes. Suntem deseori spectatori la reusitele altora.

Franciza este oportunitatea de a intra in teren si de a-ti alege echipa din care vrei sa face parte si cu care sa faci performanta.

Nu este o sarcina usoara, dar sute de antreprenori ne arata anual ca SE POATE!

Asadar haideti sa vedem care sunt francizele din lista pentru 2019:

☑ Concepte in franciza, nou lansate pe piata din Romania in 2018:

1. Franciza Christian Tour

Agentia de turism Christian Tour este cel mai mare touroperator de chartere de pe piata locala.

Misiunea Christian TourSa creeze amintiri de neuitat. 

In cei 21 ani de experienta, Christian Tour s-a facut remarcat prin cele mai bune vacante oferite turistilor in destinatii din intreaga lume. De la escapade pe insule fascinante, expeditii montane, croaziere, circuite culturale pana la city break-uri romantice, franciza Christian Tour este biletul de vacanta preferat de toti calatorii care apreciaza profesionalismul, seriozitatea si calitatea serviciilor.

Francizarea este pasul firesc pe care il facem tinand cont de nivelul la care am ajuns ca business, precum si pentru dezvoltarea viitoare a companiei. Christian Tour este un brand puternic, de incredere, este o companie care a acumulat know-how si este in masura sa impartaseasca din propria experienta celor care vor sa vina sub umbrela companiei noastre. Franciza este o sansa pentru business-urile mici care vor sa evolueze. Credem in forta si vitalitatea pe care o au micii antreprenori in a dezvolta afaceri de succes.

In definitiv, si Christian Tour am inceput de jos. Am crescut sanatos in toti acesti ani, am invatat din propriile greseli, le-am reparat, am facut apoi lucurile mult mai bine. Am indraznit sa credem ca putem sa facem o afacere curata, creata si gandita pentru romani, in Romania.” – Cristian Pandel – Fondator Christian Tour.

Invetitia intr-o agentie de turism Christian Tour variaza intre 25.000 de euro si 35.000 de euro, in functie de suprafata locatiei si stadiul de preluare.


2. Parteneriat Clinicile dentare Dr. Leahu

Clinicile Dentare Dr. Leahurigoarea francizei intr-un sistem de Parteneriat.

Primul cabinet a fost deschis in ianuarie 2010, in Popesti Leordeni, cu 2 scaune si 2 medici. Dr. Leahu a pus bazele a ceea ce urma sa devina mai tarziu un lant de clinici stomatologice deschise in Bucuresti, Pitesti, Timisoara, si o echipa de peste 150 de angajati.

Clinicile Dr. Leahu – o fabrica de stomatologie unde sunt oferite servicii integrate si nu un cabinet sau un boutique.

Mi-am construit afacerea cu credinta ca fiecare roman trebuie sa aiba acces la tratamente stomatologice moderne, de calitate, la preturi accesibile. Cred ca increderea pacientului trebuie castigata si respectata. Acum, dupa 6 ani de multa munca si numeroase incercari, vreau sa fac din stomatologia romaneasca un brand. Pentru mine, pacientul fericit este partenerul care ma ajuta sa imi duc mai departe visul. Impreuna, continuam povestea la clinicile stomatologice Dr. Leahu.” Dr. Ionut Leahu – Fondator.

Fiind o investitie destul de consistenta, aproximativ 500.000 de euro, per clinica, Dr. Leahu va investi impreuna cu partenerul (joint venture), asteptarile sunt ca partenerul sa vina cu un aport de investit de minim 100.000 de euro si cu disponibilitatea de a se implica in management (o persoana dispusa sa aloci timpul necesar pentru formarea echipei si sa se asigure ca ofere servicii la cele mai inalte standarde).


3. Franciza Gregory’s

Lantul de restaurant Gregory’s din Grecia a revenit in acest an pe piata locala cu un restaurant in caldirea de birouri Upground din cartierul corporatistilor Pipera. Are in plan ca in cinci ani sa ajunga la 80 de unitati operate in franciza de catre parteneri. Compania se uita catre Bucuresti, dar si catre marile orase din provincie, mai exact Brasov, Timisoara, Cluj, Sibiu, Constanta si lanseaza sistemul de franciza.

Gregory’s isi invita clientii sa traiasca experienta produselor si cafelei de calitate. Cunostintele Gregory’s despre cafea si bauturi, atmosfera prietenoasa si calitatea excelenta pe care va puteti baza completeaza valorile unei retele de francize de un real succes care a castigat inimile a mii de greci timp de peste 46 de ani!

Gregory’s cauta  ca partenerii sa fie persoane dedicate, implicate, cu spirit antreprenorial si bucuria de a servi oameni zi de zi, gata sa se dedice business-ului 100% ca timp si implicare. Sa aiba minim 50.000 euro disponibil de investit pentru dezvoltarea afacerii (francizorul poate acorda sprijin in investitia initiala, pentru partenerii selectati).


4. Franciza Uncle John

Lantul de restaurante Uncle John care are in meniu preparate precum burger, pork ribs sau quesadilla, a ajuns la 5 unitati in Romania si la o cifra de afacere de 1,1 milioane de euro.

Desi poate fi confundat usor cu un concept fast food, Uncle John este ceva diferit. El mixeaza aromele de carne, rondele de ceapa, cascaval si mai ales aromele sosurilor pe care Unchiul le prepara singur, dupa propriile sale retete!

Toate unitatile de pana acum sunt operate de compania fondatoare, insa lantul de restaurant Uncle John a lansat sistemul de franciza si vrea sa se extinda prin parteneri.

Orasele vizate sunt Ploiesti, Pitesti, Constanta, Braila, Galati, Ramnicu Valceam Brasov, Sibiu si Craiova.

Invetitia la cheie intr-o unitate variaza intre 45.000 de euro si 55.000 de euro.


5. FRANCIZA Pep & Pepper

Pep & Pepper este un concept de restaurante care numara 7 unitati. In capitala brandul a mizat pe centrele comerciale fiind prezent in Afi Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Park Lake, Promenada Mall.

Compania vrea sa duca brandul si in alte orase cu peste 100.000 de locuitori.

“Totul incepe de la zona de gatit unde dinamica focului, tigaile incinse si bucatarii pasionati te anunta ca totul se pregateste proaspat, in fata ta. Imediat in apropiere, avem aluatul de paste facut in casa, cu ou si faina din gris de grau, care asteapta sa fie dat prin forma si apoi fiert la perfectie”, spun reprezentantii Pep & Pepper.

Investitia initiala este cuprinsa intre 85.000 de euro si 125.000 de euro.


☑ Francize care continua expansiunea:

  • Retail:

6. Franciza Inglot

Brandul polonez de cosmentice profesionale Inglot, prezent la nivel international cu 800 de magazine, a ajuns in Romania la o retea de 13 unitati dintre care 12 operate in sistem de franciza.

Mai mult, polonezii de la Inglot vor sa puna 3 orase noi pe harta expansiunii: Constanta, Sibiu si Craiova.

Povestea Inglot incepe in urma cu 30 ani, cand Wojtek Inglot, a avut ca principal obiectiv sa creeze produse de make up de inalta calitate, la preturi corecte, folosind doar cele mai bune ingrediente si materii prime. Toate produsele sunt realizate in Uniunea Europeana si 95% dintre ele sunt fabricate prin intermediul facilitatilor proprii de productie.

Provocarea este omul din spatele unui SRL, sa ii inspire si sa stea cat mai aproape de produsul finit cu putinta. Ca lider, totul se termina cu tine, si toate problemele ivite de-a lungul intregului proces ajung pe biroul tau si este tentant sa acorzi intreaga atentie crizei de moment. Dar este crucial sa mentii focusul permanent pe misiunea principala si pe valorile institutiei in care profesezi.” spune Marinela Mirea, master francizatul Inglot in Romania.


7. Franciza Imprinto

Lantul de magazine Imprinto, specializat in stampile, carti de vizita, print rapid, gravuri, imprimari pe diferite materiale, a ajuns la peste 60 de unitati in toata tara, atat locatii proprii, dar si francize.

Compania Trodat, cea care detine brandul, vrea sa extinda reteaua de magazine in continuare si este in cautare de parteneri. Orasele vizate sunt cele cu mai bine de 50.000 de locuitori, compania avand cienti atat din zona persoanelor fizice, cat si juridice.

Investitia necesara pentru a deschide un magazin Imprinto variaza de la 27.000 de euro pana la 37.000 de euro.

Cautam parteneri curiosi si dornici sa invete lucruri noi si care viseaza la propriul business, cu un capital redus de start“, spun reprezentatii companiei fondate in urma cu mai bine de 2 decenii.


8. Franciza Ixina

Prezent deja in Romania de 3 ani, brandul Ixina a fost testat si adaptat la piata locala, deschizand si primul magazin in franciza, in 2018, in Constanta si vrea sa extinda brandul si in alte orase mari ale tarii, in sistem de franciza.

Ixina este un brand originar din Belgia, lansat acum mai bine de 2 decenii si care este specializat in comertul cu mobilier de bucatarii. Serviciile Ixina acopera de la partea de design si proiectare, la productie (prin reteaua de parteneri germani) si montaj mobilier de bucatarie, la care se adauga electrocasnice.

Investitia intr-un magazin Ixina variaza intre 50.000 de euro pana la 100.000 de euro.

Compania realizeaza peste 50.000 de bucatarii pe an la nivel international, conform celor mai recente date.


9. Franciza Meli Melo

Meli Melo este cea mai mare retea de magazine cu bijuterii si accesorii fashion din Romania. Brandul Meli Melo este un concept romanesc de retail lansat pe piata acum 25 de ani de 2 parteneri francezi, stabiliti in Romania.

Reteaua a ajuns la peste 60 de unitati, prezenta nationala si internationala. Prima franciza Meli Melo s-a deschis in 2018 la Targu Jiu. Nu se opresc aici, scopul lor este sa ajunga leader in domeniu in Central Eastern Europe.

Pentru 2019 au planificat deja lansarea a doua noi locatii Meli Melo in sistem de franciza, iar pana in 2022 isi doresc sa includa inca 9 orase in acest sistem: Deva, Alba Iulia, Turnu Severin, Targoviste, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Piatra Neamt si Botosani.

Exista locatii care pot fi puse la dispozitia francizatilor in cele mai aglomerate centre comerciale, din orasele mai sus mentionate.

Avem un concept suficient de matur sa il putem franciza. Pentru Meli Melo era deja timpul sa dea startul la aceasta dezvoltare atat in Romania cat si la nivel international”, precizeaza reprezentantii Meli Melo.


10. Franciza Used Products

Used Products a deschis primul magazin din Romania, la Cluj-Napoca, si vrea sa ajunga la 10 in 5 ani.

Brandul Olandez Used Products este specializat in vanzarea de produse noi si folosite. Clientii companiei pot cumpara, dar si vinde produse – de la telefoane si laptopuri, la ceasuri, biciclete sau jucarii. Primul stoc, pentru aprovizionarea si deschiderea magazinului, a fost furnizat de partenerii din Olanda, aceasta situatie urmand a fi aplicata si pe viitor partenerilor francizati.

In Romania compania are un plan de expansiune prestabilit si este in cautare de parteneri pentru orasele mari, respectiv: Bucuresti, Timisoara, Constanta, Iasi, Brasov, Sibiu, Oradea si Arad.

Investitia initiala intr-un magazin Used Products variaza intre 100.000 de euro si 150.000 de euro.


  • Horeca

11. Franciza Ted’s Coffee Co.

Lantul de cafenele TED’S COFFEE, detinut de antreprenorul roman Vasi Andreica a ajuns la 23 unitati in marile orase ale tarii si intentioneaza sa cucereasca alte centre urbane importante.

Planurile de expaniune vizeaza atat investitii proprii, cat si parteneriate cu francizatii.

La TED’S, gasesti oricand o cafea de specialitate, preparata impecabil.

Din reteaua TED’S fac parte mai multe concepte de cafenele a caror suprafata variaza, iar media se situeaza intre 40-70 de metrii patrati, iar investita este de aproximativ o mie de euro pe metru patrat.

Cafeaua inseamna socializar, uniune intre doi oameni. nevoia de socilaizare nu dispare, indiferent de conditii – ca e criza, ca e razboi“, a spus Vasi Andreica – fondator TED’S COFFEE.


12. Franciza Moritz Eis

Reteaua de gelaterii Moritz Eis a ajuns la peste 20 de unitati printre care Romania, Muntenegru, Croatia, Serbia si Chile. Pe piata locala businessul este prezent prin 3 gelaterii, in Bucuresti si Cluj-Napoca. Planurile companiei nu se opresc insa aici, find vizate pentru extindere atat capitala cat si orasele cu peste 150.000 de locuitori.

Investitia intr-o astfel de unitate variaza de la 30.000 de euro la 60.000 de euro.

Moritz Fried, antreprenorul austriac din spatele acestui business, a hotarat sa infiinteze un business de inghetata premium artizanala in anul 2012.

Cu ce se diferentiaza conceptul Moritz Eis: “Folosim cele mai bune ingrediente, nu folosim praf. Nu vrem sa facem compromisuri privind calitatea. Folosim cea mai buna ciocolata, cel mai bun fistic din Turcia“, a spus Moritz Fried, fondatorul francizei Moritz Eis.


13. Franciza Famous Waffles

Businessul Famous Waffles a luat nastere acum 4 ani si aduce in prim-plan, dupa cum ii spune chiar numele, cunoscutul desert belgian waffles.

Pana in prezent, brandul este prezent in Bucuresti, Timisoara si Braila, atat prin locatii proprii, cat si prin francize, si exista planuri de expansiune pentru toate marile orase din tara.

Pentru extindere sunt luate in calcul zonele de food court din centrele comerciale.

Ne plac atat de mult gofrele belgiene, incat am hotarat sa le facem faimoase in toata tara. Produsele noastre sunt calde si se prepara pe loc.” spun oficialii companiei, cu actionariat integral romanesc.

Pentru o unitate Famous Waffles, investitia initiala este de aproximatic 34.000 de euro.


14. Franciza Teo’s Cafe

Reteaua de cafenele Teo’s Cafe este o franciza de coffe to go, cu o gama de produse pe baza de cafea, ceai si ciocolata calda, alaturi de diverse bauturi racoritoare create cu siropuri si sucuri naturale.

Povestea Teo’s Cafe a inceput de la o discutie intre prieteni, dupa cum afirma si fondatorii business-ului:

Noi bem cafea de cand ne stim! Si inca ne place! Ideea de a prepara si de a vinde propria noastra cafea a venit in urma unor intalniri intre prieteni. Formula de baza era “mergem la cafea la Teo:)”

…si de aici, am decis oportun sa facem din cafeaua la Teo un model de antreprenoriat si, mai tarziu, un brand local al cafelei “to go”.

Cafenelele Teo’s Cafe se gasesc in Cluj-Napoca si Iasi, iar scopul este ca brandul sa ajunga si in Suceava, Botosani, Bacau, Galati, Piatra Neamt, Brasov.

Investitia initiala intr-o locatie sub brandul Teo’s Cafe ete de la 20.000 de euro si poate ajunge pana la 25.000 de euro.


15. Franciza Tucano COFFEE

Lantul de cafenele Tucano Coffee, fondat de antreprenorul Ruslan Cojocaru, din Republica Moldova, continua expansiunea.

Pana acum, cafenelele sub acest brand, exista in Bucuresti, dar si in Brasov, Timisoara, Arad, Iasi si Cluj-Napoca.

Investitia pentru deschiderea unui locatii Tucano este cuprinsa intre 100.000 de euro si 200.000 de euro si variaza in functie de suprafata si starea locatiei.

In afara de Romania, brandul Tucano mai exista in tari ca Republica Moldova, Rusia, Emiratele Arabe Unite, Cipru, Olanda, Kyrgyzstan.

Misiunea Tucano este: “Vrem sa cream un nou model de coffee shop-uri – cafenelele ca si spatii creative. Deoarece pentru noi, ele înseamna ceva mai mult decat un local in care se serveste Specialty Coffee. Aceste spatii creative inspira si influenteaza frumos Echipa, Oaspetii si Partenerii nostri. Ei devin mai sinceri si deschisi, mai uniti si creativi, mai simpli si green.”


15. Franciza Patiseria Tineretului

Franciza - Patiseria Tineretului exclusiv pe francize.ro

Franciza Patiseria Tineretului a luat nastere din dorinta unui tanar antreprenor de a oferi oamenilor gustul copilariei, acele momente cu gust de neuitat, gustul zilelor in care bunica ne pregatea, grijulie, bucate care mai de care, cu mainile ei firave.

Investitia intr-o locatie incepe de la 25 de mii euro (capital propriu).

Povestea lui incepe in 2012, cand a deschis prima patiserie, avand in prezent 4 locatii in unele dintre cele mai aglomerate zone ale Bucurestiului. In cadrul locatiilor lucreaza oameni insufletiti de valori simple precum entuziasmul, pasiunea si atentia pentru detaliu, care isi doresc atingerea unui singur scop: “Sa incante clientii cu fiecare produs”.

Obiectivele de dezvoltare ale Francizei Patiseria Tineretului vizeaza deschiderea unor noi locatii în capitala, implementarea de noi produse si servicii menite sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor precum si implicarea mult mai activa in proiecte de responsabilitate sociala sau educationale.


  • Servicii

16. Franciza Abeauty Clinique

Atunci cand pasiunea pentru excelenta si pentru rezultate extraordinare depaseste interesul personal, cand viziunea in afaceri inglobeaza principiile leadershipului, managementului si ale cresterii prin valori, efortul depus se transforma in perfectiune.

Asa s-a nascut franciza de clinica de infrumusetare aBeauty, pentru a servi interesul clientilor, a ridica standardele industriei, pentru a cultiva performanta si a oferi fericire.

Abeauty ofera la un nivel premium, tratamente corporale, tratamente faciale, injectari estetice si epilare definitiva. Momentan sunt deschise 6 unitati in orase mari din tara, mai exact in Bucuresti, Galati, Constanta, Brasov, Timisoara si Iasi.

Orasele vizate pentru expansiune sunt orasele cu peste 150.000 de locuitori, iar nivelul investitional este intre 120.000 si 130.000 de euro, in funtie de marimea si gradul de dotare al clinicii

Despre francizat, oficialii Abeauty afirma ca trebuie sa fie o persoana care “intelege ca intra intr-un ocean albastru din punct de vedere business, trebuie sa isi doreasca sa munceasca in aceasta afacere si sa il pasioneze domeniul serviciilor premium.”


17. Franciza Expense Reduction Analysts (ERA)

Expense Reduction Analysts (ERA) a luat fiinta in 1992 si este o firma de consultanta specializata in managementul costurilor, axata pe cresterea eficientei financiare a clientilor. Operand in peste 25 de state, cei peste 800 de consultanti ERA sunt experti in diferite industrii, cum ar fi: industria auto, servicii financiare si bancare, constructii si inginerie, servicii educationale, servicii de sanatate si asistenta sociala, transporturi si logistica, etc.

Potentialii francizati ERA sunt fosti CEO, CFO, COO cu o experienta manageriala indelungata.

Pe piata din Romania a intrat in anul 2012 si au astazi o echipa formata din 6 parteneri francizati. ERA Romania a realizat venituri de peste 500.000 de euro in 2017.

Pentru expansiune sunt vizate orase precum Bucuresti, Constanta, Iasi, Timisoara, Cluj-Napoca sau Brasov.

Nivelul investitional este de 39.900 de euro ce acopera taxa de franciza – dreptul de a opera sub brandul ERA si pachet initial de training.


18. Franciza Logiscool

Logiscool este un business din domeniul educatiei specializat in predarea programarii pentru copii si adolescenti. Prima scoala Logiscool de pe piata locala a fost deschis in februarie 2018, insa businessul s-a extins rapid, astfel ca deja in Romania exista 13 parteneri francizati, iar planurile de expansiune nu se opresc aici, in urmatorii 3 ani fiind vizata extinderea businessului in cat mai multe orase din Romania si Republica Moldova.

Logiscool este un business international, pornit ca afacere de familie, cu prima scoala in Budapeste in 2014. Este una dintre primele companii din lume care au investit in predarea programarii pentru copii si adolescenti in regim de franciza.

Investitia intr-o franciza Logiscool este intre 35.000 Euro – 40.000 Euro, in functie de suprafata centrului si stadiul la preluare.


19. Franciza JetPoint

Povestea lantului de spalatorii auto self service jetPOINT incepe in 2002, cand Florin Gorun un tanar ajuns departe de casa, impins de nevoie, incepe sa spele masini. Acolo a avut loc primul contact cu industria “car wash”.

Intors in tara si-a folosit experienta acumulata si a deschis primul lant de spalatorii auto clasice, cu capital si actionariat integral romanesc, in inima Transilvaniei, Cluj Napoca. In contextul crizei si fortei de munca a identificat oportunitatea transformarii spalatoriilor auto clasice in spalatorii auto self service, constrind si instaland astfel in 2015 prima spalatorie auto self service.

A urmat apoi intalnirea cu Puiu Darlea si decizia de a deveni producatori si nu revanzatori de echipamente. Si astfel s-a nascut brandul jetPOINT.

Businessul a ajuns la 20 de unitati dintre care 17 francize. Planurile companiei nu se opresc insa aici, cei doi antrepreniri vizand 100 de unitati in urmatorii 5 ani.

Investitia intr-o spalatorie incepe cu un buget aproximativ de 50.000 de euro si urca pana la 300.000 de euro in functie de numarul de boxe.


20. Franciza Leadership Management International (LMI)

LMI a ajuns la 8 francize in Romania si continua dezvoltarea.

Sa investesti in educatia de busines poate parea pentru multi un business exotic, dar in practica nu este. De la intrarea pe piata locala (2002), Leadership Management International (LMI) a ajuns a aiba clienti peste 300 de companii, respectiv sa ofere servicii de consultanta catre peste 2000 de oameni, dupa cum a povestit Gabriel Visan, contry director la LMI Romania. El detine materfranciza pe Romania si cauta sa se extinda prin parteneri francizati.

Gabriel Visan spune ca nevoia de educatie de afaceri si de dezvoltare este inca mare in Romania si de aceea LMI are in plan extinderea si in alte orase precum Ploieti, Craiova sau Brasov. El adauga ca ultimii 5 ani au fost de crestere continua si vrea sa mentina trendul prin cresterea echipei operationale.

7.500 de euro reprezinta investitia in pachetul initial de instruire si certificare LMI. Apoi sunt costurile lunare operationale si de venit minim individual care ar trebui estimate pe o perioada de 4-6 luni pana cand partenerul francizat incepe sa fie profitabil.


21. Franciza Hansen ERGONOMICS STUDIO

Diana si Liviu Souca au fondat in anul 2003 Hansen Ergonomics Studio, o companie care creeaza  spatii de birouri cu inspiratie nordica.

Timp de 15 ani, ne-am cladit un portofoliu de clienti si o retea puternica de furnizori externi si producatori locali, iar experienta noastra ne diferentiaza de concurenta. Proiectele pe care le imaginam si implementam exprima personalitatea companiilor pentru care lucram”, spun cei doi fondatori.

Dupa ce au ajuns la 3 unitati, una proprie si 2 in franciza, cei doi antrepenori sunt in cautare de francizati care sa dezvolte mai departe brandul Hansen. Astfel ei cauta parteneri in: Iasi, Targu-Mures, Arad, Constanta si Oradea.

Investitia intr-o astfel de franciza se ridica la 20.000 – 35.000 de euro.


22. Franciza 5asec

Lantul de curatatorii 5asec, prezent pe piata locala in sistem de franciza a ajuns la 25 de unitati in Romania, prin locatii proprii si francizate.

In 2018, 5asec a cumparat un jucator local, achizitie care a permis cresterea retelei cu inca 7 locatii.

Compania are planuri ca in 5 ani sa isi dubleze reteauasi sa acopere astfel cele mai mari orase din tara cu 50 de curatatorii.

Intr-o perioada in care timpul inseamna bani si romanii petrec tot mai multe ore la munca, curatatoriile devin un business cat mai cautat. 5asec ofera pe langa serviciile de baza si servicii de special finishing (rainproof pentru haine de iarna, curatare genti si pantofi de piele intoarsa, casti schi, etc).

Pentru expansiunea viitoare grupul se uita catre orase cu peste 80.000 de locuitori, iar investitia intr-o curatatorie 5asec  necesita o investitie initiala de 80.000 – 120.000 de euro.

Vrei sa te documentezi mai in detaliu despre francize?

Vezi si Catalogul Francizelor din Romania – editia a 4-a, pe care il puteti achizitiona exclusiv de pe catalog.francize.ro.

iti recomandam totodata si Ghidul Investitorului in Franciza cat si Codul Deontologic al Francizei 


rCuvinte cheie

, , ,

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide