+40.732.142.922

Francize 2017: 11 idei de afaceri

Pentru anul 2017 te gandesti sa schimbi rolul de angajat cu cel de antreprenor?

Sau esti deja antreprenor si esti interesat sa iti diversifici portofoliul curent de business, pentru a-ti diminua riscul si a “muta ouale in mai multe cosuri”?

Indiferent de caz, ne-am gandit sa venim in intampinarea ta si iti prezentam Francize 2017: 11 idei de afaceri in franciza, care sunt in expansiune in acest an.

Inainte de a analiza diferitele oportunitati, nu uita ca franciza aleasa trebuie sa corespunda cu profilul tau, iar abilitatile tale sa iti foloseasca in managementul de zi al francizei. Franciza vine cu reteta de business (know how-ul), iar tu ca si partener cu investitia si implicarea in managementul activitatii de zi cu zi.

Am impartit ideile de afaceri in trei categorii: francize care au confirmat (exista parteneri francizati care s-au alaturat retelei) si continua expasiunea, francize internationale in cautarea unui partener pentru dezvoltarea in Romania, si concepte romanesti, nou lansate in franciza.

Speram ca te vor inspira!

francize 2017:

au confirmat si continua expasiunea

1. 5ásec

Franciza 5asecBusiness-ul 5ásec – care ofera servicii premium de curatatorie/ingrijire textile, a intrat pe piata locala, in urma cu sase ani si si-a orientat resursele, in directia dezvoltarii brandului si a expansiunii in Bucuresti si marile orase ale tarii.

5ásec a ajuns la 13 unitati; in 2016 au fost semnate 2 noi francize si deschise locatiile 5ásec din Timisoara si Constanta.

Brandul ajuns la maturitate, cauta parteneri cu care sa se extinda si sa deschida locatii 5ásec in orasele: Ploiesti, Brasov, Sibiu, Cluj, Iasi. Pentru a deschide o locatie 5ásec, persoanele interesate trebuie sa dispuna de un capital propriu intre 80-100 mii euro, care include dotarea unitatii cu echipamentele de lucru.

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei 5ásec


2. INGLOT

Franciza InglotInglot este unul dintre cele mai cunoscute branduri de cosmetice din lume, avand peste 400 de magazine la nivel international.

Inglot a intrat pe piata locala in anul 2011 si dupa dezvoltarea brandului in Bucuresti, incepand cu anul trecut a apasat pedala acceleratiei pentru expansiunea nationala si a semnat 3 francize  Cluj (Iulius Mall Cluj), Oradea si Iasi (in deschidere).

Franciza poloneza are o fabrica proprie de productie si se diferentiaza prin diversitate mare de produse si calitatea acestora, la un pret competitiv.

In prezent, franciza Inglot este un nume cunoscut si pe plan local si este preferat de majoritatea make-up artistilor, fiind prezent si in review-urile bloggerilor de profil.

Sectorul produselor cosmetice a avut o evolutie pozitiva, reprezentand o prioritate a publicului feminin.

Inglot cauta parteneri care sa deschida francize in:  Bucuresti, Constanta, Brasov, Sibiu, Galati, Suceava, Piatra Neamt. Investitia de start up intr-o unitate de tip retail (insula) este de aproximativ 40 mii euro si include insula si stocul initial de marfa.

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei Inglot


3. oro toro

Povestea Oro Toro a inceput din dorinta de a oferi o experienta plina de savoare clientilor sai, sub forma unui rasfat culinar accesibil tuturor gurmanzilor. Conceptul a fost dezvoltat din pasiunea pentru un produs din carne de vita (“gourmet burger”) de cea mai inalta calitate si ambitia de a duce povestea burgerului de vita mai departe.

Franciza Oro ToroOro Toro face parte din acelasi grup cu Restaurantul OSHO din Bucuresti, care este unul dintre cele mai populare restaurant steakhouse premium din Romania. 

Oro Toro este un brand accesibil, ce se bazeaza pe un produs premium, servit rapid catre clientul final, unitatile Oro Toro fiind gandite ca si restaurante de tip quick service, localizate in food court-ul centrelor comerciale aglomerate. 

Investitia intr-un restaurant Oro Toro variaza intre 70-120 mii euro, in functie de suprafata spatiului si stadiul la preluare. In 2016, Oro Toro s-a extins in orasele: Brasov (Coresi Shopping City), Timisoara (Iulius Mall), Deva (Deva Shopping City), Constanta (in deschidere) prin parteneri francizati si continua expansiunea in toate orasele cu peste 150 mii de locuitori.

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei Oro Toro


 4. tucano coffee

Tucano CoffeeFranciza Tucano Coffee este un lant de cafenele consacrat ca fiind reper pentru bunul gust in materie de cafea, oferind o experienta inedita in piata din ce in ce mai aglomerata a cafenelelor din Romania.  

Filosofia Tucano este – Love.Peace.Coffee. la care se adauga un business foarte bine gandit si o viziune pe termen lung pe care putine branduri o au. In anul 2016, au deschis 4 coffee shop-uri in Republica Moldova, 2 in Emiratele Arabe Unite, 4 in Romania. Totodata sunt in procesul de pregatire a lansarii pe piata Rusiei, a Ciprului si ale SUA. Scopul lor principal pentru urmatorii 3 ani este sa deschida pe intregul glob peste 300 de coffee shop-uri cu o atmosfera unica si deosebita. Sunt concentrati pe scopul lor, investind toate resursele si sunt pregatiti sa mearga inainte doar cu acei parteneri care sunt, si ei la randul lor, dispusi sa munceasca si sa se dezvolte impreuna cu ei.

Compania cauta activ parteneri pentru franciza de cafenea, cu focus pe orasele: Iasi, Constanta, Craiova, Ploiesti, Sibiu, Galati etc.

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei Tucano Coffee

5. Coffee-Bike

Franciza Coffee BikeMulti oameni viseaza sa aiba propria cafenea sau o mica cafenea la coltul strazii; adesea, acest vis nu poate fi indeplinit din lipsa capitalului necesar pentru demararea afacerii. Coffee-Bike va da posibilitatea de a opera propria cafenea pe trei roti – fara costuri fixe si cu o investitie initiala redusa.

Franciza Coffee-Bike este o reteta de business care si-a dovedit succesul si este prezenta in tari ca: Germania, Austria, Elvetia, Olanda, Franta, Romania, Cehia, Kuweit, Qatar, Marea Britanie, India.

In Romania este din 2015, printr-un contract de master franciza; locatiei dezvoltate de catre partenerul masterfrancizat i s-au alaturat alte 4 locatii dezvoltate de catre parteneri francizati care acopera zona Capitalei.

Coffee-Bike reda experienta full a unui coffee shop, de la calitatea deosebita a produselor pana la fluxul mare de clienti pe care il poate deservi.

Cu un partener puternic langa voi, va puteti bucura de libertate antreprenoriala si va bazati pe experienta si siguranta unui sistem deja format. Orientarea catre parteneri si colaborarea flexibila au prioritate la Coffee-Bike.

Franciza se adreseaza celor care cauta libertate, dar si independenta financiara si mai mult timp pentru familie si propria persoana. Pentru a avea o cafenea Cofffee-Bike trebuie sa investiti aproximativ 21.500 euro.

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei: Coffee-Bike


Francize Romania 2017:

CONCEPTE internationale/MaSTERFRANCIZE

6. Amazing Jewelry

Franciza Amazing JewelrySe lanseaza pe piata din Romania un nou concept de bijuterii in franciza: Amazing Jewelry.

Franciza de bijuterii Amazing Jewelry este dezvoltata de unul dintre fostii co-fondatorii Pandora Central Western Europe, parte a grupului Pandora, Jesper Nielsen, care in ultimii 14 de ani a fost unul dintre cele mai influente persoane din lumea afacerilor cu bijuterii la nivel mondial, generand venituri de miliarde de dolari.

Conceptul se bazeaza pe vanzarea unor bijuterii de calitate, in magazine cu un design young &cool, la preturi accesibile, competitive. Primul magazin a fost lansat in vara anului 2016 pe principala strada comerciala din Copenhaga – orasul in care este si sediul operational al companiei.

Intre timp, s-au deschis in total 13 magazine in Danemarca, Suedia, Norvegia, Germania, Spania si China. Pentru 2017, sunt deja contractate peste 80 de noi locatii, in mai mult de 10 tari.

Romania este pe harta lor de expansiune, iar investitia per magazin este de cuprinsa intre 70-90 mii euro – franciza simpla sau 130.000 euro in cazul achizitionarii masterfrancize (exclusivitate pentru teritoriul Romaniei).

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei: Amazing Jewelry


7. Boco BISTRO


Boco
Franciza Boco Bistroeste o franciza de bistro cu stele Michelin, dar care isi pastreaza preturile accesibile. Este locul perfect unde ai posibilitatea sa te bucuri de preparate delicioase si atmosfera placuta a restaurantului cochet sau sa profiti de serviciul de livrare. La BOCO, natura si mediul sunt in prim-plan. Ingredientele sunt organice si de cea mai buna calitate; materialele consumabile  sunt ecologice, reutilizabile sau reciclabile.

Toata povestea a inceput din dorinta fratilor Ferniot, din Franta,  de a crea o noua experienta culinara, care sa includa propriile lor standare de calitate, ambii fiind pasionati de arta culinara si nutritie.  Inca din copilarie au vrut sa lucreze impreuna la o experienta culinara care sa aduce laolalta atat gustul deosebit al preparatelor cat si starea de bine.

BOCO isi cauta un partener care sa impartaseasca aceleasi valori si sa dezvolte business-ul incepand cu o prima locatie in Bucuresti. Investitia este de cuprinsa intre 150-200 mii euro si include taxa de franciza si dotarea locatiei.

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei: Boco


8. Used Products


Used Products
Franciza Used Products este o franciza de magazine de retail specializate in cumpararea si vanzarea de produse second-hand (si amanet). Fondata in 1997, compania Used Products a deschis primul magazin in orasul Alkmaar, in provincia Olandei de Nord, iar in prezent reteaua numara peste 50 de locatii (proprii si francizate)  in Olanda, Belgia, Spania si Austria.

Franciza Used Products cumpara si vinde de la: smartphone-uri, sisteme audio, DVD playere si DVD-uri, jocuri si console de jocuri, bijuterii de aur si ceasuri, calculatoare, televizoare, pana la instrumente muzicale, articole de uz casnic, unelte de bricolage,  biciclete, scutere, camere video, laptop-uri, tablete si multe altele!

Fie ca vrei sa scapi de un produs care nu-ti mai foloseste in activitea ta de zi cu zi sau esti in cautarea unui produs, de care ai nevoie pentru o perioada scurta de timp, si nu doresti sa aloci un buget mare pentru achizitionarea lui, magazinele Used Products sunt destinatia pe care o cauti!

Reteaua ofera servicii si pentru clientii care au nevoie temporara de bani;  la Used Products pot beneficia de serviciul de a cumpara inapoi produsul, dupa vanzare.

Un magazin in franciza Used Products are o suprafata intre 80-150 mp, in functie de gama de produse comercializata si este localizat in zone traficate si se caracterizeaza printr-un atmosfera relaxata si un personal prietenos care ofere consiliere clientilor.

Used Products cauta partener pentru deschiderea in Romania, iar investitia intr-un magazin variaza intre 80-100 mii euro in functie de interesul partenerului de a dezvolta conceptul, printr-o locatie (franciza simpla) sau prin intermediul unui plan de locatii  la nivel national (masterfranciza).

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei: Used Products


FRANCIZE 2017:

Concepte romanesti nou lansate

9. The Coffee Shop

Conceptul The Coffee Shop este unul 100% romanesc, ce a luat nastere acum 4 ani, si care face parte din grupul Partener Coffee Services, unul dintre cei mai puternici distribuitori de cafea din Romania. Cifra de afaceri a grupului este de peste 20 mil. euro pentru 2016.

In prezent exista 5 locatii The Coffee Shop in Bucuresti. De la inceputul lunii noiembrie s-a deschis si prima locatie The Coffee Shop in afara Romaniei, in Sofia (Bulgaria).

In reteaua The Coffee Shop pozitionarea de pret este accesibila, plecand de la premiza ca oricine ar trebui sa-si permita o ceasca de cafea buna.

Conceptul este unul inovativ si este o combinatie intre o cafenea To Go la care se adauga o zona de retail specializata de cafea, ceai si accesorii cafea.
Franciza The Coffee Shop care isi propune sa ajunga cel mai extins concept autohton de cafenele, cu un numar de 50 de locatii deschise in urmatorii 5 ani la nivel national.

Franciza The Coffee Shop Investitia intr-o cafenea The Coffee Shop este cuprinsa intre 60-80 mii euro, in functie de marimea locatiei si stadiul la preluare, orasele vizate pentru expansiunea in franciza sunt: Bucuresti, Ploiesti, Constanta, Sibiu, Brasov, Craiova, Pitesti si toate orasele cu peste 100 mii de locuitori.

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei: The Coffee Shop


10.  Imprinto

Franciza Imprinto reprezinta cea mai dezvoltata retea de magazine de print si personalizari.

Vrem sa deschidem inca 40 de magazine in franciza in urmatorii doi ani. Romania a ajuns la un nivel in care sistemul de franciza se poate intelege si implementa” Serban Moisa – proprietar Imprinto.

Povestea compaFranciza Imprinto - personalizari si stampileniei a inceput acum mai bine de 20 de ani, avand in prezent o retea de 60 de magazine. Franciza este specializata in producerea de stampile si in personalizarea unei game diversificate de produse (tricouri, cani, ecusoane si altele).

Daca te gandesti sa incepi o franciza accesibila, o afacere cu cost redus de investitie, poti alege Imprinto unde investitia este de cuprinsa intre 27-37 mii euro (insula sau magazin) – mall sau locatie stradala – si vei beneficia de: asistenta in negocierea unei locatii premium intr-un centru comercial aglomerat,  acces la tehnologie de ultima generatie si lant de furnizori cu preturi de achizitie competitive.

Se vizeaza toate orasele cu peste 50 mii de locuitori, inclusiv Bucuresti.

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei: Imprinto


11. Meli Melo

Brand 100% romanesc fondat de 2 parteneri francezi, stabiliti in Romania.

Meli Melo – Paris, a deschis primul magazin dedicat stilului feminin, in anul 1998, in Bucuresti. In prezent detine un total de 36 de magazine de bijuterii si accesorii, fiind cel mai mare lant de magazine de profil, din Romania, dintre care 2 magazine tip outlet, 1 magazin in Chisinau si 2 magazine in Sofia, dar si magazinul online.

Franciza Meli MeloSuccesul de care s-au bucurat colectiile de accesorii si bijuterii pentru femei, deschiderea si increderea clientilor in brand, au stat la baza dezvoltarii sale.

Potentialii parteneri, antreprenori dornici sa demareze o afacere in franciza sau sa-si extinda portofoliul actual cu un business performant, trebuie sa impartaseasca Valorile Meli Melo: Pasiunea, Perseverenta, Onestitatea si Respectul.

Investitie tipica/locatie se situeaza intre 60-80 mii euro (include stocul de marfa), iar orasele in care isi doreste sa se extinda sunt: Buzau, Botosani, Satu Mare, Baia Mare, Tg. Jiu, Targoviste, Drobeta-Turnu Severin, Alba Iulia, Piatra Neamt.

Pentru mai multe detalii acceseaza pagina francizei: Meli Melo


La Inventure (francize.ro) sustinem franciza ca model de business pentru micii antreprenori si consideram ca aceasta reprezinta calea spre un antreprenoriat sanatos.

Daca aceste francize ti-au starnit interesul sau pur si simplu doresti sa afli mai multe informatii legate de conceptele de franciza, nu ezita sa ne contactezi.

Vrei sa vezi si mai multe idei de afaceri in franciza?

rCuvinte cheie

, , , , , , , , , , , , ,

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide