Alatura-te echipei francize.ro

Suntem o companie antreprenoriala, care se ghideaza dupa valori si care pune accent pe dezvoltarea personala a angajatilor. Cautam oameni talentati.
Vezi joburile disponibile

Prea tineri ca sa ne pierdem timpul in joburi plictisitoare.

De aceea vrem sa ne cunoastem si sa intelegem ce-ti place sa faci, care sunt trasaturile tale de caracter si cum te putem ajuta sa iti pui aceste trasaturi in valoare.
Nu ne asteptam sa ai experienta anterioara cu franciza (inca sunt putine joburi cu aceasta specializare).
Te asteptam sa invatam si sa evoluam impreuna. :)
Suntem pasionati de ce facem si ne-am facut o misiunea din a promova franciza ca o cale spre un antreprenoriat sanatos.
Este rolul nostru sa te ajutam sa te integrezi si sa intelegi cat mai bine aceasta specie a antreprenoriatului -franciza.
Raluca Stanciu

Raluca Stanciu

dep. Dezvoltare/Sales

Trasaturi de caracter: Perseverenta, onestitate, prudenta, conducere, spirit de echipa

“Crescuta” in lumea francizei. Peste 10 ani experienta practica atat ca si consultant, cat si ca franchise manager in cadrul unuia din cele mai mari grupuri de Food&Beverage din Romania.

Paul Voicu

Paul Voicu

dep. Consultanta

Trasaturi de caracter: optimism, creativitate, judecata, curiozitate, prudenta

Crede in puterea celor multi in afaceri si in business-uri colaborative si structurate. Iar franciza se potriveste foarte bine cu modul sau de gandire.
Are o experienta multidisciplinara: antreprenoriat, strategie, publicitate.

Cum e sa lucrezi la francize.ro

Suntem cea mai experimentata echipa de consultanti in Franciza din Romania. Suntem adeptii punerii in practica dar pe o baza solida de cunostinte.
Lucram zi de zi cu antreprenori, mai mari sau mai mici. Ce au in comun toti acesti antreprenori? Dorinta si pasiunea de a face lucrurile sa se intample.
Daca vrei sa ne vezi in "actiune" la ZF Live, poti sa urmaresti video-ul de mai jos.

Joburi disponibile

Sales / Dezvoltare

Descriere

Rolul departamentului de dezvoltare/sales este de a dezvolta afacerile in franciza, prin identificarea de parteneri potriviti.

Punem in contact:

  • afacerile in franciza pe de o parte si
  • investitorii potriviti pe de cealalta

Avem procesele destul de bine definite si stim ce trebuie facut, astfel incat sa ajungem la rezultate.

De la generare de leaduri, filtrarea initiala, prezentarea afacerii, contractare si lansarea propriu-zisa a afacerii.

Punem accent pe digitalizare, dar pastrandu-ne contactul direct cu clientii.

Este un domeniu in care interactionam zi de zi cu oameni. Si asta trebuie sa-ti faca placere.

Perseverenta este una dintre calitatile esentiale pe care ni le dorim la colegii de la Dezvoltare.

Candidatul ideal

Studii superioare absolvite

Experienta anterioara de 1-2 ani intr-un post relevant din domeniile (pre)sales/ client service

Excelente abilitati de comunicare, la telefon si fata in fata

Orientare catre client

Orientarea catre obtinerea de rezultate

Abilitati de organizare a propriei activitati si atentie la detalii

O buna capacitate de gestionare a timpului si resurselor (eficienta)

Orientare catre invatare si dezvoltare constinua (necesara in vederea preluarii de responsabilitati cu un grad mai ridicat de complexitate in companie)

Aplica acum
Persoana
[Mărimea maximă a fișierului: 10MB]

Consultanta de business

Descriere

La consultanta suntem cei care punem multe intrebari (si noua si clientilor).

Cautam sa intelegem diverse business-uri si cum s-ar putea scala (in franciza).

Suntem consultanti de business cu o nisare/specializare clara in franciza. Lucram cu echipele clientilor (de la antreprenori si manageri) si trebuie sa fim competenti.  Asadar ai nevoie de cunostinte generale de business si antreprenoriat.

Curiozitatea, rigoarea si empatia sunt trasaturile cheie ale unui consultant bun.

Candidatul ideal

Capacitate de a lucra cu volume mari de informatii complexe

Capacitate de intelegere globala  privind functionalitatea unei afaceri : informatii de  natura financiara, operationala, achizitii, resurse umane, marketing, vanzari, marketing etc

Bune abilitati de lucru cu cifre si cu informatii de tip text

Bune abilitati de comunicare a idelior, atat in scris cat si verbal (organizat, logic)

Bune abilitati de organizare a datelor si informatiilor

Bune abilitati de managementul timpului

Atentie la detalii

Confidentialitate

Limba engleza – avansat (obligatoriu)

Absolvent/a studii superioare in domeniul economic/ business si / sau experienta anterioara in domeniul consultantei de business sau companii antreprenoriale

Persoana cu un nivel ridicat de curiozitate si deschidere catre noutate (actualizare permanenta privind piata de afaceri, actualizari legislative din domeniul afacerilor, etc)

Aplica acum
Persoana
[Mărimea maximă a fișierului: 10MB]