+40.732.142.922

#AntreprenorInFranciza – Madalina Vasile – RE/MAX

Madalina Vasile si-a dorit o schimbare in viata ei si astfel a ales o retea care functioneaza de zeci de ani pe piata, franciza RE/MAX.
Dupa numeroasele provocari pe care le-a intampinat, Madalina Vasile vine sa ne impartaseasca experienta ei cu franciza, dar si solutiile pe care le-a gasit si le-a pus in aplicare.
Iti multumim ca te-ai alaturat proiectului nostru #AntreprenorInFranciza si iti uram mult noroc in continuare!

Madalina Vasile – francizat RE/MAX

1. De ce ati ales o franciza versus dezvoltarea unui business pe cont propriu?  

Am ales o franciza in contextul in care cred cu tarie in retete probate. Prefer sa platesc un pret si sa economisesc timp in contrapartida experientelor obtinute prin incercari repetate platite si cu timp si cu bani. Daca reteta exista, vreau sa o aplic direct.

2. Ce v-a placut la brandul RE/MAX? Cum l-ati ales?  

Reteta RE/MAX mi s-a parut coerenta si corecta pentru toate partile implicate si asta inca de la primul contact. Nu am cercetat indelung piata si nu am sapat dupa alternative, insa asa cum am inteles eu conceptul mi s-a parut echitabil si prin urmare succesul nu avea cum sa nu se confirme si pe piata locala. Am ales un sistem care ofera servicii la un inalt standard de calitate pornind de la master franciza inspre birou, dinspre birou inspre agenti si dinspre agenti inspre clienti, prin urmare toata lumea are de castigat!

Am ales o retea care functioneaza de zeci de ani pe piata si prin asta am ales sa am acces la experienta ce vine la pachet cu asta. Practic intrand intr-un business ca cel pe care RE/MAX il propune, ai acces la aceeasi masa cu oameni care au facut istorie si performanta in industria asta si poti invata in mod accelerat cum sa faci si tu acelasi lucru. Esti in afacerea ta, dar nu de unul singur! Acesta este unul dintre sloganurile RE/MAX si nu functioneaza doar la nivel declarativ, ci se aplica in practica!

3. Cum ati gasit finantarea pentru proiect (resursele financiare necesare de investit)? Resurse proprii/finantare?

Resurse proprii, am investit cam tot ceea ce aveam atunci cand am plecat la drum, insa nu regret decizia.

4. Care au fost etapele pe care le-ati parcurs pana la materializarea proiectului?  

Mi-a luat catva ani sa imi gasesc locul in marea familie RE/MAX si sa descopar care este rolul si reteta potrivita pentru mine. Initial am plecat la drum activand atat ca si agent cat si ca broker owner. Experienta de agent mi-a fost extraordinar de benefica si in egala masura au fost ani petrecuti frumos si din persepectiva financiara cat si a experientelor profesionala, afacerea fiind captivanta si din acest unghi, pentru mine.

Biroul insa nu crestea in ritmul in care mi-as fi dorit sa o faca si prin urmare a fost necesara o schimbare la nivel de dedicare a timpului. Asa a venit decizia de a ramane exclusiv in zona de management si administrare a biroului. Primul pas pentru un proprietar de birou ar trebui sa fie legat de integrarea valorilor sistemului proaspat cumparat, sa inteleaga ce a cumparat si cum poate sa se foloseasca de resursele respective, iar in paralel sa isi identifice proprile-i avantaje unice competitive. Focusul trebuie sa fie pe recrutare, educatie, coaching si retentie.

5. Care au fost provocarile cu care v-ati confruntat?  

Cele mai mari obstacole au fost legate de stabilizarea unei echipe, provocare pe care am intampinat-o in primii doi-trei ani de activitate. Rezolvarea a venit prin perseverenta si aducerea catorva persoane cheie in echipa alaturi de care am pornit la drum impartasind aceleasi valori si viziune de dezvoltare a afacerii.

O alta provocare pe care o intampinam este legata de lipsa de educatie din piata, atat din perspectiva agentilor cat si a clientilor. Sigur ca aceasta provocare poate fi privita foarte usor si ca o mare oportunitate, insa inclin sa cred ca daca am avansa din acest punct de vedere intr-un ritm mai alert piata noastra s-ar bucura de servicii imobiliare mult mai transparent livrate, bazate pe expertiza reala si cu un grad de satisfactie al clientului mult mai bun. Agentul trebuie sa aleaga sa investeasca in formarea lui profesionala ca si antreprenor in aceasta industrie, iar clientul trebuie sa inceapa sa aiba asteptari legate de calitatea serviciilor si completentele agentului imobiliar caruia ii ofera sansa de a-i livra consultanta imobiliara.

6. Ce sfat i-ati da unui potential viitor partener?

Ceea ce eu caut mereu intr-un prospect agent este pasiunea pentru meseria asta, asta imi doresc sa vad si in colegii de retea, proprietari de birou. Pasiunea pentru ceea ce faci este un ingredient cheie, fara de care eu nu cred ca poate functiona nimic. Asa ca eu le-as indruma sa faca o scurta introspectie innainte de orice altceva si sa isi gaseasca “De ce-ul interior”. Daca ai o motivatie puternica, acesta este un prim pas! Mai departe i-as spune  sa aiba rabdare, perseverenta si curaj pentru ca rezultatele vin catre oamenii care muncesc!

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide