0765.438.336

#AntreprenorInFranciza – Dacian Ghencea – Ixina

Dacian Ghencea, francizatul Ixina Constanta, a raspuns provocarii noastre #AntreprenorInFranciza. El ne-a impartasit cum franciza i-a dat curaj sa activeze si sa performeze intr-un nou domeniu.

Dacian Ghencea – francizat Ixina Constanta

1. De ce ati ales o franciza versus dezvoltarea unui business pe cont propriu?

Am ales franciza pentru a beneficia de expertiza unei echipe de profesionisti cu experienta in domeniul pe care l-am ales, mai ales ca am inceput un domeniu nou pentru mine.

2. Ce v-a placut la brandul Ixina? Cum l-ati ales?

Am ales Ixina pentru ca brandul este bazat pe de o parte pe servicii premium oferite clientului care este in cautarea unei solutii pentru bucatarie si pe de alta parte pe produse de foarte buna calitate, iar provocarea permanenta este sa facem proiecte cu maxima functionalitate si accesorizare in limita bugetului pe care clientul il aloca. Mobilerul Ixina este produs in Germania, la cea mai mare fabrica de bucatarii din Europa care are o experienta de 74 de ani si produce zilnic 3300 bucatarii.

3. Cum ati gasit finantarea pentru proiect (resursele financiare necesare de investit)? Resurse proprii/finantare?

Investitia initiala in amenajarea spatiului am asigurat-o din resurse financiare proprii, iar pentru mobilierul, electrocasnicele si sanitarele expuse am apelat la credit furnizori si aici a contat apartenenta la reteaua Ixina ca garantie de seriozitate.

4. Care au fost etapele pe care le-ati parcurs pana la materializarea proiectului?

Am inceput cu prospectarea pietei de bucatarii din Constanta si Bucuresti, am inceput discutii cu master francizorul Ixina din Romania, am purtat discutii si cu detinatorul francizei Ixina, grupul FBD la Paris, am vizitat si cateva showroomuri Ixina de acolo, am vizitat fabrica din Germania, din toate acestea mi-am conturat o idee despre produse, si parteneri, apoi am semnat contractul de franciza in Romania.

Din momentul inceperii business-ului am avut suportul master francizorului in designul showroomului, in lansarea comenzilor, in pregatirea echipei de vanzari/designeri.

5. Care au fost provocarile cu care v-ati confruntat?

Cea mai mare provocare intr-un start-up este construirea unei echipe care sa vina alaturi de tine si de ideea ta, sa creada in ea si sa suporte greutatile inerente ale unui inceput.

6. Ce sfat i-ati da unui potential viitor partener?

Curaj! Piata romaneasca are mare nevoie de servicii de calitate, si daca investesti in aceasta directie, te preocupi sa o faci cu profesionalism, cu siguranta rezultatele vor veni.

 

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide