+40.732.142.922

#AntreprenorInFranciza – Cora Mungiu si Oana Matei – aBeauty Clinique

Cora Mungiu si Oana Matei – partener co-fondator aBeauty Timisoara, ne-au validat inca o data convingerea ca este important sa rezonezi cu domeniul, si in special, sa crezi in serviciul/produsul ales. Ne bucuram ca ati impartasit cu noi din experienta procesului de decizie privind franciza aBeauty Clinique.

 

Cora Mungiu si Oana Matei – partener co-fondator aBeauty Clinique Timisoara

1. De ce ai luat o franciza si nu ai optat pentru un business de cont propriu, creat de la zero?

Cunosc foarte bine conceptul de franciza, iar in acceptiunea mea inseamna de fapt o afacere la cheie.

Multi dintre noi poate au in cap o idee despre o afacere, dar poate ca nu au timpul, cunostiintele, priceperea de a o dezvolta de la zero.

Knowhow-ul si success-ul pe piata al brand-ului deja existent, nu face altceva decat sa garanteze, ca acea idee de afaceri asa cum a fost proiectata in piata este un mare success.

Practic este o reteta de success la care daca ii pastrezi ingredientele poate sa-ti garanteze reusita si pentru tine ca francizat.

Aportul francizatului merge spre zona de implementare pe piata lui si skill-urile manageriale, care sunt de altfel necesare in orice afacere si care sunt asumate de antreprenor, by default!

Inca un plus mare care rezulta din accesarea unei francize este acela ca rolul francizorului nu se opreste doar la implementarea acesteia, ci continua pe tot parcursul derularii acestei afaceri, prin sprijin, consiliere, traininguri care ajuta la atingerea unor grade de performanta si mentinerea, practic, a standardului brandului, de care de altfel francizorul este direct interesat.

2. Ce ti-a placut la brandul /conceptul pe care l-ai ales?

Zona beauty e una aproape imposibil sa nu-ti placa, ca femeie.

Iar in cazul aBbeauty, pot spune ca am fost pe aceeasi lungime de unda cu francizorii – dorinta de a aduce pe piata locala calitate si performanta ingemanata cu nevoia proprie in a avea parte de aceleasi tratamente ca si consumator.

3. Cum ai gasit finantare /resurse de investit pentru proiect?

In cazul meu, a fost dorinta de a face ceva util, frumos si profitabil, evident cu resursele proprii.

4. Care au fost etapele prin care ai trecut?

In primul rand, mi-a atras atentia faptul ca este cel mai mare lant de clinici de infrumusetare din tara si ca sa ajungi la acest nivel inseamna ca sigur faci ce trebuie. Apoi m-am intalnit cu own-eri brandului care mi-au inspirat multa incredere si am trecut mai departe, la a trai experienta aBeauty, lucru care m-a facut sa stiu sigur ca am luat cea mai buna decizie, aceea de a prelua franciza aBeauty Clinique pe Timisoara.

5. Ce sfat ai da unui potential partener care se uita la a investi intr-o franciza?

In primul rand, sa empatizeze cu domeniul francizei.

Daca nu este ceva cu care sa rezonezi, nici implicarea personala nu va fii aceeasi, pentru ca nu se rezuma totul la cifre.

Pana si pe angajati nu poti sa-i motivezi daca nu vad pasiune in cel ce vrea sa dezvolte acel business. Chiar daca este o afacere la cheie, implicarea si determinarea francizatului este esentiala pentru reusita.

 

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide