+40.732.142.922

6 francize pun pe harta expansiunii lor, Targu Mures

Unul dintre cele 6 branduri poate fi businessul tau! 

Analizezi de ceva timp piata francizelor in speranta sa gasesti o oportunitate de business care sa ti se potriveasca?

Opreste-te din cautari si vino sa iti facem munca mai usoara!

Cum?

Te invitam la o intalnire in care sa intelegem profilul tau, ce cauti, si astfel impreuna vom afla care dintre business-uri ti se potriveste!

Si cum un business potrivit are nevoie si de locatia potrivita, iti oferim si locatia la pachet!

Vino la intalnire daca:

  • Esti interesat de un business in sistem de franciza
  • Esti angajat si crezi ca acum este timpul sa faci pasul catre antreprenoriat
  • Vrei sa iti dezvolti portofoliul actual de business.
  • Ravnesti sa ai un business in mall, dar nu ai gasiti niciodata locatie
  • Ai de investit minim 25.000 euro

De ce sa te intalnesti cu noi:

  • Vei afla care sunt cele mai hot domenii pentru investitii in franciza in orasul tau
  • Iti spunem cum functioneaza franciza si care sunt avantajele acesteia
  • Iti oferim accesul la locatie in Targu Mures Sopping City
  • Vei primi gratuit Catalogul Francizelor din Romania editia a 4-a

Ce trebuie sa faci?

Contacteaza-ne la numarul de telefon +40 732 142 922 sau la adresa de mail: anamaria.munteanu@franchwise.ro pentru a stabili intalnirea.

Ce castigi? 

  • Afli date reale si verificate despre 6 modele de business la cheie
  • Afli raspunsuri la intrebari de la un consultant experimentat in franciza
  • Afli cum poti sa ai acces la cea mai importanta componenta intr-un business: o locatie buna

6 modele de business la cheie

1. Franciza Christian Tour

Agentia de turism Christian Tour este cel mai mare touroperator de chartere de pe piata locala.

Misiunea Christian Tour – Sa creeze amintiri de neuitat. 

In cei 21 ani de experienta, Christian Tour s-a facut remarcat prin cele mai bune vacante oferite turistilor in destinatii din intreaga lume. De la escapade pe insule fascinante, expeditii montane, croaziere, circuite culturale pana la city break-uri romantice, franciza Christian Tour este biletul de vacanta preferat de toti calatorii care apreciaza profesionalismul, seriozitatea si calitatea serviciilor.

Francizarea este pasul firesc pe care il facem tinand cont de nivelul la care am ajuns ca business, precum si pentru dezvoltarea viitoare a companiei. Christian Tour este un brand puternic, de incredere, este o companie care a acumulat know-how si este in masura sa impartaseasca din propria experienta celor care vor sa vina sub umbrela companiei noastre. Franciza este o sansa pentru business-urile mici care vor sa evolueze. Credem in forta si vitalitatea pe care o au micii antreprenori in a dezvolta afaceri de succes.

In definitiv, si Christian Tour am inceput de jos. Am crescut sanatos in toti acesti ani, am invatat din propriile greseli, le-am reparat, am facut apoi lucurile mult mai bine. Am indraznit sa credem ca putem sa facem o afacere curata, creata si gandita pentru romani, in Romania.” – Cristian Pandel – Fondator Christian Tour.

Invetitia intr-o agentie de turism Christian Tour variaza intre 25.000 de euro si 35.000 de euro, in functie de suprafata locatiei si stadiul de preluare.

2. Franciza Feydom

Este un brand international, specializat in producerea si comercializarea canapelelor modulare. Acestea pot fi adaptate cu usurinta in functie de nevoile clientului si spatiul incaperii.

Sunt premiati la nivel international pentru design, creati si inovatie. Detin propria fabrica in Macedonia de unde se livreaza pe comanda canapelele. Astfel, partenerul nu trebuie sa investeasca in stocuri. Este un business usor operational care poate fi dezvoltat la nivel regional.

3. Franciza Famous Waffles 

Imagine similarăBusinessul Famous Waffles a luat nastere acum 4 ani si aduce in prim-plan, dupa cum ii spune chiar numele, cunoscutul desert belgian waffles.

Pana in prezent, brandul este prezent in Bucuresti, Timisoara, Satu Mare si Braila, atat prin locatii proprii, cat si prin francize, si exista planuri de expansiune pentru toate marile orase din tara.

Pentru extindere sunt luate in calcul zonele de food court din centrele comerciale.

Ne plac atat de mult gofrele belgiene, incat am hotarat sa le facem faimoase in toata tara. Produsele noastre sunt calde si se prepara pe loc.” spun oficialii companiei, cu actionariat integral romanesc.

Pentru o unitate Famous Waffles, investitia initiala este de aproximativ 34.000 de euro.

4. Franciza Pep & Pepper

Pep & Pepper este un concept de restaurante care numara 9 unitati in Bucuresti,  Cluj, Constanta, Galati, Sibiu, Timisoara.

Pep&Pepper este unul din brandurile care face parte din grupul SaladBox. Pep&Pepper reuseste sa se diferentieze, intrucat in locatiile lor consumatorii vor putea opta pentru servirea unui preparat ca-de-restaurant, cu minim timp de asteptare.

Brandul a pornit de la ideea sa ofere clientului o masa sanatoasa si echilibrata, care trebuie sa cuprinda toti factorii nutritivi in  proportii corespunzatoare.

Investitia initiala este cuprinsa intre 85.000 de euro si 120.000 de euro.

 

5. TED’S COFFEE CO.

Este un concept de cafenea ”to go”, versatil, pliabil pe diferite tipuri si marimi de locatie, care se diferentiaza prin designul urban, modern si diversitatea produselor.

Designul TED’S COFFEE este atent construit de catre LAMA Arhitectura, exponent al noului val de design in HORECA.

Cei de la TED’S au propria Academie de Traning unde formeaza si dezvolta barista pentru intreaga retea.

Astazi TED’S COFFEE detine 35 locatii, dintre care 15 locatii in franciza dezvoltate in centre comerciale, cladiri de birouri sau zone stradale.

6. BOSS Mini Burgers

La fel ca si Pep&Pepper, Boss Mini burgers faceEste posibil ca imaginea să conţină: mâncare parte din grupul SaladBox.

Este un concept care aduce pe scena, burgerul intr-un nou format.

Asa cum le spune si numele acestia au dimensiuni mici (110 g) si functie de preferintele clientului pot fi combinati in pachet 2 sau 3 burgeri.

Produsul este inedit, creat dupa retete proprii si cu ingrediente proaspete. Cele 7 sosuri care dau gustul autentic sunt creatii proprii.

Investitia la cheie este intre 100.000-120.000 euro.

rCuvinte cheie

, , ,

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide