22 de idei de francize testate pentru 2022
Te invitam sa citesti articolul actualizat din 2023
Fie ca esti angajat si vrei sa treci pe cont propriu, fie ca esti antreprenor si te uiti dupa oportunitati, acest articol este pentru tine.
Am selectat 22 idei de francize testate pentru 2022 din toate domeniile de activitate (HoReCa, servicii, retail), francize care s-au adaptat rapid la noul context de piata si si-au consolidat pozitia pe piata, prin noi deschideri.
Noi credem ca este momentul in care cei performanti fac diferenta. Daca vrei sa intri in liga celor performanti in business, alege-ti franciza potrivita.
1. Franciza Maison des Crêpes
Maison des Crêpes este un concept trendy de restaurant à la carte care serveste doar clatite (dulci si sarate). Primul restaurant a fost deschis in Bucuresti in 2016. Astazi conceptul este prezent în 5 locatii (din care 3 in Bucuresti si 2 in Constanta si Pitesti).
Succesul conceptului si domeniul de nisa pe care il acopera, precum si posibilitatea de a scala produsul, la nivel national, au atras atentia, in 2020, lui Dragos Petrescu, Fondatorul Grupului City Grill care a preluat 49% din actiunile businessului.
Expertiza in domeniul HoReCa a grupului City Grill, alaturi de implicarea zilnica in business a lui Valentin Strugaru (fondator Maison des Crepes) ne ofera premisele pentru dezvoltarea business-ului prin 30 de locatii in urmatorii 3 ani.
Cu ajutorul nostru, Maison des Crêpes a semnat in 2021 4 contracte noi de franciza in: Bucuresti, Ploiesti, Brasov si Iasi, urmand sa se deschida in 2022.
In 2022 Maison des Crêpes continua expansiunea in Bucuresti si orasele cu peste 200.000 de locuitori.
Daca ai spirit antreprenorial si esti in cautarea diversificarii portofoliului tau de business si dispui de un capital de investit intre 50 – 100.000 de euro si vrei sa te asociezi cu antreprenori cu experienta in scalarea de business-uri de succes, vino in reteaua Maison des Crêpes. Intri in cea mai buna scoala de training in domeniul HoReCa si ai sansa sa ajungi la un profit estimat lunar intre 3 – 5.000 de euro, in functie de cum administrezi locatia.
2. Franciza Joy Pizza
Daca vrei o afacere in domeniul Food, specializata in livrarea preparatelor de tip pizza, cu o investitie redusa, atunci Joy Pizza este o afacere potrivita pentru tine.
Misiunea Joy Pizza este sa livreze cea mai buna pizza, in cel mai scurt timp posibil, astfel incat clientii sa se bucure de fiecare felie cat este inca fierbinte.
In ultimii ani, toate investitiile companiei au fost orientate catre a pune la punct reteta de succes pentru prepararea unei pizza corecte, simple, ce respecta un standard inalt de calitate si al carei gust nu va fi uitat niciodata. Reteta lor face ca pizza sa fie la fel de gustoasa, chiar si a doua zi. Pe testate!
Fiind un business cu focus pe delivery, o locatie Joy Pizza nu necesita investitii mari. Prin urmare investitia intr-o locatie este de aprox 25-30.000 de euro.
Locatiile pe care le vizam pentru expansiunea in franciza: Bucuresti si imprejurimi.
3. Franciza Bubble Waffles
Piata pe care Bubble Waffles intra este o piata insuficient dezvoltata in Romania prin concepte de afacere care sa se dezvolte la nivel de retea nationala. 2021 a inseamnat pentru Bubble Waffles implementarea noului concept trendy arhitectural si deschiderea primelor francize la Bucuresti si Brasov si semnarea francizelor in: Targoviste, Timisoara si Iasi, urmand ca acestea sa fie deschise in 2022.
Bubble Waffles este un concept romanesc, dezvoltat de doi tineri antreprenori constanteni, Cristian Chifoi si Cristian Matei, alaturi de o echipa tanara si dinamica, care si-au dorit sa aduca un desert inedit pe piata din Romania ce vine in completarea restaurantelor cu regim de gustari sarate, cu un concept dulce, avand ca target plasarea in locatii stradale, dar si de food (centre comerciale).
Acum ai ocazia sa deschizi propria locatie Bubble Waffles chiar in orasul tau, cu o investitie redusa – aproximativ 40.000 euro, incluzand toate costurile necesare deschiderii unei locatii la cheie. Ne focusam in extindere pe Bucuresti si orasele cu peste 200.000 de locuitori.
4. Franciza L’ Amande
L’Amande – Desserts sans gluten – este producator de prajituri, patiserie, brutarie, totul fara gluten. Business-ul a fost creat, in 2016, de la zero, de Daniela Alecse, din pasiune si dorinta de a aduce mai multa valoare pietei produselor fara gluten. Si a reusit sa faca asta in luna iunie in Bacau, unde a deschis a doua locatie L’Amande din Romania, in regim de franciza.
L’Amande se poate lauda astazi cu peste 200 de retete proprii de la prajituri clasice – amandine, eclere, dobos, facute din ingrediente naturale si care au gustul copilariei, pana la prajituri moderne – mousse-uri de ciocolata cu insertii de fructe, ciocolata de casa, fursecuri, biscuiti, cornulete, saratele, patiserie dulce si sarata, diverse sortimente de paine, pizza. Produsele sunt fara gluden dar la cerere pot fi facute si fara alti alergeni, cum ar fi lapte, oua, nuci, etc. Datorita calitatii produsului, 50% dintre clientii L’Amande consuma produsele chiar daca nu au probleme cu glutenul.
Acest business este pentru tine daca esti dispus sa te dedici si sa te implici intr-un business si in activitatea zilnica a laboratorului – de la prepararea produselor pana la partea de vanzare si daca vrei sa ajuti oamenii care sunt diagnosticati cu afectiune celiaca – intoleranta la gluten si vrei sa le oferi un produs sigur care sa nu ii contamineze.
Investitia intr-o locatie este de aproximativ 50.000 de euro si include si partea de laborator de productie. Astazi avem francize la Bacau si Timisoara si continuam expansiunea in: Cluj, Iasi, Constanta, Galati, Brasov, Braila, Arad, Sibiu, Suceava, Craiova, Oradea, Ploiesti.
5. Franciza TED’S Coffee Co
“Cafeaua inseamna socializare, uniune intre doi oameni. nevoia de socializare nu dispare, indiferent de conditii – ca e criza, ca e razboi“, a spus Vasi Andreica – fondator TED’S COFFEE.
TED’S COFFEE a aparut din pasiune pentru cafea dezvoltand un nou concept care vine in intampinarea consumatorilor dornici de a savura un produs de calitate. La TED’S COFFEE gasesti cafea de specialitate, 100% Arabica certificata oficial de CSC (Certified Speciality Coffee), preparata intotdeauna impecabil.
Lantul de cafenele TED’S COFFEE, bazat 70% pe “to go” a continuat extinderea si in pandemie. In prezent, reteaua numara 34 locatii, din care majoritatea operand in sistem de franciza. TED’S COFFEE se extinde in Bucuresti si oferta posibilitatea francizatilor dispusi sa se implice in operarea business-ului de preluare de locatii existente cu vanzari.
Din reteaua TED’S fac parte mai multe concepte de cafenele a caror suprafata variaza, iar media se situeaza intre 40-peste 100 de metri patrati, iar investitia este intre 50-80.000 euro.
6. Franciza Uncle John
Uncle John, un concept 100% romanesc, a fost lansat in 2014 de 4 antreprenori tineri si entuziasti.
Uncle John mixeaza aromele de carne, rondele de ceapa, cascaval si mai ales aromele sosurilor pe care Unchiul le prepara singur, dupa propriile sale retete! Si obtine ungourmet burger, produs de nisa cautat de catre proprietarii de centre comerciale pentru a completa oferta de food din food court-urile centrelor comerciale.
In perioada pandemiei, Uncle John nu a inchis nicio locatie si a semnat deschidearea unei noi locatii in franciza, in Bucuresti, incheind anul 2021cu 7 locatii proprii: Plaza Romania, Sun Plaza, Park Lake, Pipera Plaza, Auchan Militari, Militari Shopping si Cocor Unirii; 2 locatii in franciza: Vivo Pitesti si cea dea doua urmeaza sa fie deschisa in Bucuresti si 1 unitate de productie centrala, iar obiectivul lor este sa ajunga in urmatorii 3 ani lider de piata pe segment.
Cautam francizati cu focus pe orasele: Brasov, Sibiu, Ploiesti, Craiova, Ramnicu Valcea, Targu Mures, cu un capital propriu de investit intre 70 – 80.000 euro.
7. Franciza Tucano
Tucano s-a adaptat noului context si vine cu un concept nou – Tucano Mini – investitie la cheie optimizata care pleaca de la 50.000 euro/locatie, in functie de suprafata.
Tucano este o retea internationala de coffee shop-uri, care se traduce astazi prin 33 de locatii active (aflate in 9 tari ale lumii), avand o experienta in industria cafelei din 2011.
Conceptul este testat pe mai multe tipologii de locatii, iar investitia intr-o locatie este cuprinsa intre 50.000 – 60.00 euro pentru Tucano Mini, cu servire cu precadere to go (locatii pana in 60 mp) si intre 80.000 – 100.000 euro pentru Tucano Standard.
Daca iti doresti o afacere in domeniul cafelei, dezvoltand un concept care vine in intampinarea consumatorilor dornici de a savura un produs de calitate, intr-o locatie plina de experienta, atunci Tucano este raspunsul.
Focusul este extinderea in Romania prin locatii Tucano mini si prezenta in fiecare resedinta de judet in urmatorii 3 ani.
8. Velocità
Un design care transforma + un produs premium + un business sanatos si simplu operational = o reteta excelenta pentru o franciza 100% romaneasca, pe care te invitam sa o descoperi.
Velocità reprezinta un concept 100% romanesc, fondat in anul 2019. In prezent, Velocità opereaza doua locatii in Bucuresti: Velocità – Calea Victoriei si Velocita – Ion Campineanu.
In primul an de activitate, Velocità a inregistrat vanzari de peste 1 milion de euro, performanta realizata de catre operatiunile gelateriei din Calea Victoriei.
Cand cauti Cea mai buna inghetata din Bucuresti vei gasi cu siguranta Velocità in top.
Dupa aproape 2 ani de testare si perfectionare a sistemului, franciza Velocità investeste intr-o unitate de productie care sa sustina planurile companiei de expansiune la nivel national si international cat si extinderea in marile orase ale tarii.
Investitia intr-o locatie este intre intre 70.000 – 100.000 euro.
9. Hello Donuts
Gogosile americane sunt din ce in ce mai apreciate de consumatorii din Romania, sunt deserturi la moda.
Inca de la inceput, HELLO DONUTS!, au vrut sa prepare un donuts autentic si savuros, iar pentru asta au experimentat peste o suta de retete si ingrediente, apoi le-au analizat intr-un laborator specializat.
Au grija sa produca gogosile in fiecare zi, folosind ingrediente naturale care au trecut testul “clean label & natural source„ fara produse congelate. Ceea ce promit este un moment de mare placere. Pentru ca in final nu au creat doar niste donuts bune, ci niste HELLO DONUTS! pe care sa vrei sa le intalnesti iar si iar.
Astazi HELLO DONUTS! numara 5 locatii: 2 locatii proprii si 3 francize, iar planuril lor pentru 2022 este extinderea in Bucuresti si in orasele cu peste 100.000 de locuitori.
Investitie intr-o astfel de afacere este redusa, intre 15.000 – 20.000 euro.
FRANCIZE DE SERVICII
10. Franciza DEZICLEAN
Cu 10+ ani experienta si 368 de clienti fericiti DEZICLEAN ofera o gama variata de servicii profesionale de curatenie ce acopera toate segmentele majore: OFFICE – cladiri si spatii de birouri, COMERCIAL – centre comerciale si magazine, INDUSTRIAL – depozite, spatii de productie, hale industrial, IGIENA ALIMENTARA – zone de food court, restaurante,bucatarii, zone de productie, precum si ansambluri, REZIDENTIALE – case sau apartamente.
DEZICLEAN este una dintre cele mai mari firme angajatoare in industria de servicii de curatenie din Romania, astazi cu un numar aproximativ de 700 de angajati DEZICLEAN face 6 milioane Euro CA/An din servicii de curatenie.
DEZICLEAN isi cauta parteneri sa se dezvolte la nivel national, in orasele: Cluj, Constanta, Brasov, Sibiu, Timisoara si le va oferi partenerilor asistenta in vanzare si contractare clienti locati.
Partenerul trebuie sa aiba un buget de 39.800 euro pe care sa il investeasca in demararea business-ului. DEZICLEAN acoda asistenta francizatului in primul an prin transferul de clienti din portofoliu, la nivel regional.
11. Franciza Biotiful Atelier
„Peste 5-7 ani frumusetea va fi non-toxica sau deloc, asa ca imi doresc sa fac performanta din asta si sa deschidem francize in cele mai mari orase din Romania, dar abia astept sa iesim in afara.“ – a declarat Angelina Cozma Fondatoarea Biotiful Brands & Biotiful Atelier de frumusete.
Biotiful este primul salon de frumusete non-toxica din Romania care acorda o atentie sporita sanatatii clientilor sai.
Cifra de afaceri din 2020 a fost de 800.000 de euro, iar anul acesta, Biotiful Brands & Biotiful Atelier spera sa depaseasca 1 milion si jumatate de euro.
Biotiful este o oaza a frumusetii, in care te vei simti ca intre prieteni si te vei bucura de zambete calde, conversatii placute si cele mai bune servicii din domeniu. Din dragoste pentru tot ce inseamna frumusetea, salonul cuprinde profesionisti din bransa frumusetii, produse de cea mai inalta calitate si tehnici de ultima generatie. Totul este non-toxic, la fel cum ar trebui sa fie si frumusetea si stilul de viata al unei femei fericite si implinite.
Cuvinte ce descriu activitatea Biotiful: Hair Artistry – Nail architechture – Natural lashes – Cosmetic treatments – Brows inovation – Make-up revolution – Natural products.
Orasele pe care le targetam pentru extinderea in franciza sunt orase precum Cluj, Timisoara, Iasi Constanta sau Brasov, unde brandurile profesionale non-toxice sunt cautate.
Investitia initiala in propriul tau salon Biotiful este de aproximativ 100.000 euro si cautam parteneri dedicati, care simt nisa de business si sunt dispusi sa se implice in activitatea de zi cu zi a afacerii.
12. Franciza Code School Clubs
Code School Clubs este un club de tehnologie 100% romanesc, format din pasiunea pentrueducatie si dorinta de a le furniza copiilor si adolescentilor (6-18 ani) cursuri adaptate prezentului.
Code School Clubs are experienta in educatie de peste 6 ani.
In spatele numelui Code School Clubs stau oameni care zi de zi fac eforturi pentru a oferi copiilor ceea ce sistemul educational nu poate inca – educatie adaptata nevoilor curente.
11 orase s-au alaturat pana in prezent francizei Code School Clubs, iar impreuna formeaza parteneriate bazate pe crestere constanta, ultima franciza fiind semnata la sfarsitul anului 2021 in Pitesti.
Expansiunea prin franciza continua cu orasele: Cluj, Brasov, Braila, Sibiu, Bacau, Buzau, Suceava, Botosani, Giurgiu, Hunedoara, Satu Mare, Craiova, Oradea, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Timisoara, Alexandria, Drobeta-Turnu Severin, Targu Mures, Alba Iulia, Deva, Miercurea Ciuc, Medias, Piatra Neamt, Sighisoara, Slobozia, Sebes, Odorheiu Secuiesc/Targu Secuiesc, Campulung.
Ca sa conduci un club de programare in orasul tau, nu este necesar sa cunosti programare, dar ai nevoie de traineri specializati, iar franciza iti pune la dispozitie training si formare pentru trainer impreuna cu toate resursele necesare pentru gestionarea procesului de recrutare, si urmarire a evolutiei unui trainer.
Cu un buget minim de investit deschizi propria ta afacerea. Partenerul are nevoie de un capital initial de aproximativ 20.000 euro.
12. Franciza Graphein
Graphein, un business 100% transparent si replicabil, este astazi printre primele locuri in Romania la furnizarea de servicii rapide si precise de asistenta topografica in santier, scanare 3D si asistenta tehnica pentru cadastru si intabulare, cu o cifra de afaceri de 4,700,000 lei anuala.
Preocupati de a se dezvolta impreuna cu partenerii, sunt gata sa ii motiveze, sprijinindu-i prin facilitarea accesului la tehnologie de varf si la specialistii instruiti sa foloseascasi sa transfere din cunostintele lor, ceea ce le va permite sa isi creasca productivitatea. De curand Graphein a cumparat divizia de business Autodesk de la integratorul IT&C – Dendrio Solutions, subsidiara a Bittnet Group, pentru 2,2 milioane de lei. Fondatorii Graphein – Eugen Ursu si Andrei Sueran sunt determinati sa creeze o sinergie intre divizia de business Autodesk si serviciile de scanare si modelare 3D sau crearea de tururi virtuale, cu un singur scop in minte: sa contribuie la digitalizarea cladirilor si oraselor.
Graphein – a semnat deja primele 3 francize. Acesta fiind doar inceputul, compania Graphein isi propune sa ajunga si in urmatoarele judete: Timisoara, Arad, Constanta, Galati si Brasov.
Pentru a deveni partener Graphein ai nevoie de un capital de investit intre 10.000 – 50.000 euro in functie de rolul pe care ti-l asumi: licentiat pe comercial: esti implicat in vanzare, business development in constructii sau domenii conexe constructiilor (project management); licentiat pe tehnic: vei face implementarea proiectelor, ai acumulat experienta in domeniul topografie lucrezi autonom pe proiecte sau esti o companie mica de topografie si doresti sa treci la urmatorul nivel. Dar poti sa le faci pe amandoua (pachetul complet comercial + tehnic), devenind partener francizat Graphein. Orice rol vei alege vei fi sub umbrela unui brand recunoscut in industrie, exponentul unei noi generatii si al unui nou standard in topografie.
14. Franciza Vodafone
In anul 2021 Vodafone a semnat o franciza in Bucuresti si expansiunea continua si in 2022 cu Timisoara, Cluj si Resita. Intr-un context incert de piata, Partenerul primeste o afacere la cheie, cu portofoliu de clienti si venituri sigure recurente.
Vodafone ofera ocazia de a dezvolta un business in retailul de telecom, sub umbrela celei mai performante retele mobile din Romania. Vodafone are o istorie de peste 23 de ani in Romania. De-a lungul prezentei sale, operatorul a investit permanent in inovatie.
Printre alti diferentiatori mai putem aminti:
- Raspund nevoilor in continua schimbare ale utilizatorilor de comunicatii mobile oferindu-le intotdeauna cele mai bune servicii;
- Investesc resurse si experienta lor globala pentru a le oferi clientilor produse si servicii inovatoare, capabile de a revolutiona experienta de utilizare.
Franciza Vodafone ofera antreprenorilor, dornici sa construiasca o afacere de succes in vanzari, acces la un model de business la cheie.
Partenerul trebuie sa aiba spirit antreprenorial, sa fie un bun community manager si sa aiba un capital disponibil de investit de 25 – 30.000 euro. Oportunitatea este limitata, avem mandat pentru a gasi 3 parteneri potriviti pentru preluarea locatiilor Timisoara, Cluj si Resita.
15. Franciza 5asec
Franciza 5asec, lider international si national are peste 35 de locatii in Romania si ofera clientilor servicii profesionale de curatare textile si alte accesorii (genti, pantofi). Este un business bazat 100% pe tehnologie si care investeste permanent in adaptarea la noul context de piata (a lansat serviciul de home-delivery in pandemie). .
5asec continua expansiunea in Romania, fie prin investitii directe si cumpararea de concurenti locali, fie prin franciza. Grupul isi doreste prezenta in toate orasele cu peste 80.000 de locuitori. Investitia intr-un shop 5 ASEC este intre 80 – 100.000 de euro, peste 70% reprezentand echipamente. Exista access la solutii de leasing echipamente sau achizitia de echipamente second hand. Grupul se extinde fie prin deschiderea de locatii noi, fie prin preluarea de catre parteneri de locatii existente cu vanzari.
16. Franciza Kiddo Play Academy
Kiddo Play Academy este un loc de joaca educativ cu un concept unic si inovator. Este un loc de joaca care combina educatia, imaginatia si distractia, in asa fel incat micutii curiosi nu isi dau seama ca invata in timp ce se joaca.
Kiddo Play Academy este dedicat familiilor si copiilor, dezvoltand locuri de joaca cu o mare diversitate tematica, cu zone de joaca dedicate copiilor de diferite varste, abilitati si interese,. Locurile de joaca Kiddo se desfasora pe suprafete generoase pentru a crea o atmosfera degajata si sunt dotate cu echipamente la cele mai inalte standarde de creativitate si siguranta. Atmosfera locatiilor Kiddo este completata de zonele de petrecere personalizate, vesele si adaptabile, cu facilitati moderne pentru adulti si copii deopotriva.
Credem ca orice copil trebuie sa se distreze in siguranta, invatand si crescand ca personalitate prin jocuri interactive, moderne si experentiale alaturi de prietenii, colegii si familia sa.
Astazi Kiddo Play Academy este prezent in Bucuresti cu 2 locatii, in Baneasa Shopping City si ParkLake si vor sa ajunga in toate orasele cu peste 300.000 de locuitori din tara. Investitia intr-un centru Kiddo variaza intra 600-700.000 de euro, in functie de marimea locatiei. Cautam antreprenori experimentati care sa simta potentialul de business la nivel local , business-ul vine cu o reteta de business dovedita si adaptata la nivel national.
17. Franciza Nomin Jyuku
Povestea Nomin Jyuku incepe in 2015, cand se deschide primul centrul de soroban din Romania, fiind reprezentantul oficial al Scolii Japoneze Houmei Jyuku – membru de onoare al Federatiei Nationale Japoneze de Soroban.
Tehnica Nomin Jyuku este tehnica de aritmetica mentala care este creata in totalitate de expertii japonezi ai scolii Houmei Jyuku, recunoscuta pentru peste 70 de ani de traditie in soroban. Reputatia dobandita o plaseaza in randul celor mai vechi si mai eficiente scoli din lume, care stapanesc metoda autentica de învatare a sorobanului si a calculelor japoneze.
În centrele Nomin Jyuku, copiii au acces la toate modulele de soroban, intocmai ca in Japonia. Zece module, 24 de cursuri intr-un modul de trei luni, opt cursuri pe luna. Timpul de care e nevoie ca micii cursanti sa-si insuseasca abilitatile pas cu pas, pe masura ce invata.
Scopul Nomin Jyuku este sa incurajeze dragostea pentru aritmetica si sa usureze calculul si socotelile mentale, astfel ca, in timp ce aduna sau inmultesc, elevii sa poata sa faca simultan, si alte activitati: sa recite poezii, sa enumere prenume de compozitori etc.
Totodata, Nomin Jyuku isi propune sa pregateasca copii pentru scoala si viata; astfel, cursurile Nomin Jyuku ii ajuta la dobandirea de gandire creativa si de aptitudini de rezolvare a problemelor dar si de comunicare si vorbire; devin mai atenti, mai concentrati si mai disciplinati.
In prezent, centrele Nomin Jyuku sunt deschise atat in Bucuresti cat si in Constanta si Ploiesti, avand in plan extinderea, in sistem de franciza, in principalele orase din Romania.
FRANCIZE DE RETAIL
18. Franciza FEYDOM
Unul dintre cele mai inovatoare si extravagante branduri de mobila din Europa. Castigator al mai multor premii prestigioase de design din intreaga lume, Feydom este recunoscut pentru canapelele sale modulare, transformabile, confortabile si durabile. Puteti sa va creati propriul design – alegeti forma, tesatura si functia canapelei astfel incat sa se potriveasca casei si personalitatii voastre.
Feydom a continuat expansiunea in pandemie, cu deschiderea celui de-al doilea show room franciza la Bucuresti si franciza la Cluj. Brand international, Feydom este prezent in 9 tari: Bulgaria, Romania, Grecia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Serbia, Germania si Ungaria, respectiv 17 locatii.
Fabrica proprie situata in Macedonia asigura accesul partenerilor la un lant logistic performant si preturi de achizitie competitive, iar softul propriu ajuta francizatul sa isi organizeze activitatea de zi cu zi in locatie (comenzi, baze de date, gama de produse, etc).
Feydom este prezent in Bucuresti (2 showroom-uri), Timisoara, Craiova, Cluj-Napoca. Brandul continua expansiunea la nivel national in: Iasi, Constanta, Galati, Oradea.
Feydom cauta in Romania parteneri francizati cu spirit antreprenorial, care inteleg potentialul businessului de a fi dezvoltat la nivel regional, iubitori de inovatie si design, care detin un capital de 30-35.000 euro. Este un business de retail cu investitie mica si fara blocaje de capital in stoc de marfa.
MASTERFRANCIZE
Cine a investit bani in criza, nu a pierdut niciodata. Pandemia este pentru noi si pentru antreprenorii experimentati din piata, un moment de oportunitate, in care putem explora domenii fara competitie, si dezvoltarea de branduri internationali, care nu sunt inca pe piata din Romania.
19. Franciza Yole – iaurt inghetat si inghetata servite intr-un concept minimalist, trendy
Povestea Yolé a inceput in 2020 si in 2 ani brandul s-a dezvoltat in peste 9 tari (Singapore, Malaysia, Cambodgia, SUA, Portugalia, Spania, Anglia, Tiwan, Brunei si Indonesia cu peste 600 de puncte de vanzare.
Dupa investitii masive in unitatea de productie proprie, Yolé a demarat cu 2021 expansiunea in Europa.
Yolé vine pe un segment de nisa pe care il citim din slogan “Goodbye sugar, hello taste” si vinde produse pe baza de iaurt inghetat si inghetata, realizat dupa retete proprii, fara zahar adaugat si cu un nivel scazut de aport caloric. Modelul de business este dovedit atat pe segmentul de retail (locatii stradale, locatii de centre comerciale de tip insula, kiosk), dar si pe segmentul de distributie (listarea unei game selectate de produse in retelele mari de hypermarketuri). .
Cautam un partener experimentat de business care sa preia dezvoltarea Yole la nivel national (prin retail si distributie ca si canale de vanzare). Investitia variaza intre 100 – 150.000 de euro in functie de planul de deschideri iar partenerul nu are nevoie de investitii suplimentare in unitate de productie locala, produsul fiind livrat de catre Yole, ca si produs finit, intr-un cost de productie competitiv.
20. Franciza Chuty’s – mancare asiatica, pregatita la wok in fata clientului
Fondat in 2013 in Slovenia ca si business de familie, sub sloganul “Cream, zi de zi, momente delicioase pentru clientii nostri”, Chuty’s este leader in piata de origine pe segmentul mancare asiatica.
In locatiile Chuty’s, produsele se gatesc din ingrediente fresh, de cea mai buna calitate, in fata clientului. Preparatele atent selectionate si gatite dupa retete proprii se servesc in 10-15 minute catre clientul final.
Business-ul este dovedit pe diferite tipologii de locatii (stradale, in zone aglomerate, centre comerciale, food truck), conceptul este unul modern si prietenos.
Business-ul produce venituri din toate cele trei linii de business: eat in, take away si delivery. Vanzarile anuale medii pe o locatie tipica Chuty’s sunt 500.000 euro.
Cautam un partener masterfrancizat care sa vada oportunitatea de business – pe segmentul mancare asiatica nu exista o franciza locala sau internationala care sa fi reusit extinderea la nivel de retea nationala. Cu o investitie de 100-150.000 de euro pentru semnarea masterfrancizei si demararea primei locatii, partenerul beneficiaza de un business la cheie. Francizorul ca si suport ofera in pachetul de training initial prezenta echipei sale de deschideri in Romania pana la operarea autonoma, prin echipa proprie, a locatiei francizatului.
21. Franciza Coptrz – experti in drone comerciale
Lider de piata, Coptrz integreaza cele mai bune solutii de drone de la peste 21 de specialisti, pionieri in industria dronelor. Cu peste 2500 de clienti si un business cu o cifra de afaceri anuala de peste 20 de milioane de euro, Coptrz furnizeaza solutii de analiza date prin intermediul dronelor pentru topografie, siguranta publica, inginerie civila si constructii, aparare, inspectii.
Industria dronelor creste de la an la an, inclusiv in contextul pandemic, dronele devenind un puternic instrument de analiza de business si care permit companiilor din diferite industrii sa isi faca operatiunile mai rapide, mai sigure si mai ieftine. Dronele sunt folosite in diferite industrii: transport, logistica si depozitare, agricultura, constructii si minerit, asigurari, mass-media si telecomunicatii, aplicarea legii.
Cautam in Romania un partener masterfrancizat care sa dezvolte business-ul la nivel national, un early addopter si care sa simta potentialul dezvoltarii unui business de nisa, cu o puternica componenta de inovatie si tehnologie. Capitalul de investit pentru demararea business-ului la nivel local este de 200 – 250.000 de euro si cautam un partener cu un networking bun local si experienta de a construi business-uri de volum cu marja mare.
22. Franciza Lingotot – centru multilingvistic bazat pe o metoda neconventionala de predare – prin joc, copiii deprind limibile straine in mod natural
Centru multilingvistic care a dezvoltat o metoda unica de predare neconventionala – prin joc, joaca, copiii deprind limbile straine, in mod natural.
Brand international, fondat in Marea Britanie, Lingotot a crescut in 3 ani de la 0 la 50 de parteneri francizati care predau limbi straine dupa metoda proprie. Peste 15.000 de copii urmeaza, saptamanal, cursurile Lingotot predate in 8 limbi straine (engleza, franceza, germana, italiana, spaniola, mandarina, araba, irlandeza), adaptate pe grupe de varsta.
In contextul globalizarii actuale, nu este suficient sa stii o singura limba straina pentru a putea avea succes profesional. Accesul facil la studiul a cel putin doua limbi straine intr-un singur loc si metoda atractiva de predare, fac din Lingotot prima optiune a parintilor in alegerea locului unde copilul sa poata evolua.
La Lingotot, nu exista traditional, nu sunt banci, nu se sta la catedra, nu se scrie cu creta. Trainerii Lingotot sunt tineri, entuziasti, empatici si vorbitori de doua limbi straine. Totodata, ei sunt pasionati si atrasi de a preda si celor mici din cunostintele lor.
In Romania, cautam un partener masterfrancizat cu care sa dezvoltam business-ul la nivel de retea (30 de locatii in urmatorii 3 ani). Trebuie sa fie pasionat de educatie si sa vada oportunitatea de a investi intr-un business de educatie copiii, cu crestere continua, inclusiv in contextul pandemic.