0765.438.336

21 idei de francize testate pentru 2024

21 idei de francize testate pentru 2024

Daca esti la rezolutia de anul nou :), daca vrei sa schimbi ceva in parcursul tau (fie el antreprenorial si gandesti sa te diversifici, fie el in tranzit – de la corporatie catre antreprenoriat), asa cum te-am obisnuit, in fiecare an, am facut pentru tine o selectie de idei de afaceri in franciza, modele de business testate care si-au dovedit succesul si care continua dezvoltarea si in 2024.

Noi credem ca este momentul oportun din an sa incepi sa analizezi noi oportunitati de afacere, in franciza, si sa vezi care este franciza care ti se potriveste.  Am pregatit o selectie de afaceri, pe domenii de activitate, concepte romanesti sau internationale, business-uri in diferite momente de evolutie, ramane la tine sa decizi care este franciza care ti se potriveste si sa treci la actiune in noul an! :)

Retail

Franciza POK

POK! Preturi, Produse, Parteneri OK! 

POK este un concept nou si inovator pe piata din Romania, oferind clientilor produse de calitate la preturi corecte. Gama variata de produse include articole de curatenie si menaj, produse de odorizare, cosmetice si accesorii pentru casa, toate importate din Comunitatea Europeana.

Primul magazin POK s-a deschis in urma cu 8 ani, in 2015, in Calarasi. In portofoliu sunt peste 3.500 de articole, toate importate exclusiv de la parteneri de incredere din Europa.

“Prin intermediul conceptului POK, am dorit sa oferim pietei din Romania magazine de tip drogherie primitoare, familiale, iar in plus sa asiguram clientilor nostri servicii de consiliere si un pret de achizitie “cumsecade”, rezonabil si facil pentru orice buzunar.”Sorin Ionel, Director general.

Astazi POK opereaza 4 magazine proprii si lanseaza expansiunea in sistem de franciza, accelerand dezvoltarea cu magazine francizate si focus pe orasele: Constanta, Galati, Buzau, Calarasi, Tulcea, Focsani, Tecuci.

POK isi extinde prezenta prin locatii stradale, nu are nevoie de densitatea de oameni din centrele comerciale, deoarece magazinele POK sunt destinatii in sine.

Daca iti doresti sa devii partener francizat POK, avem in vedere o locatie stradala cu o suprafata cuprinsa intre 70 si 80 mp, cu o vitrina generoasa (deschidere minima de 5 m). Este esential sa fii pasionat de interactiunea cu clientii, sa te implici in gestionarea zilnica a afacerii si sa dispui de un capital de investitie intre 30.000 si 40.000 euro.

Alatura-te misiunii POK: contribuie la cresterea nivelului de confort a clientilor si eficientizarea curateniei.

 

Franciza Folder

Un business cu peste 150 de locatii in Spania s-a extins si in Romania.

Folder este brand originar din Spania care a fost lansat la finalul anului 2004, cand a fost inaugurat primul magazin in Madrid, Spania. 

In Romania, primul magazin Folder s-a deschis in 2017, in Bucuresti. La nivel international, Folder inseamna astazi peste 150 de magazine, proprii si francizate, magazine deschise atat pe teritoriul Spaniei cat si in Guineea Ecuatoriala si Romania. 

In portofoliul Folder sunt peste 4,500 de articole, acestea sunt preponderent importate din Spania, la care se adauga si produse achizitionate de la furnizori nationali.

In Romania, Folder opereaza, in Bucuresti, 5 magazine proprii (Piata Romana, Universitate, Iuliu Maniu, Delfinului si Stefan cel Mare)  si 1 depozit, depozit in cadrul caruia functioneaza si un mic showroom (magazin) Folder, magazin care deserveste clientii aflati in incinta zonei comerciale in care depozitul opereaza.

Investitia initiala pentru primii francizati se situeaza intre 50.000 si 60.000 de euro, iar Folder ofera posibilitatea de finantare pentru stocul de marfa. Aceasta oportunitate reprezinta un pas semnificativ catre construirea propriei tale afaceri sub umbrela brandului Folder. Prin franciza, vei avea acces la resursele si suportul necesare pentru a-ti dezvolta cu succes propria locatie. 

Calatoria nu se opreste aici, Folder isi urmeaza visul cu pasiune si dedicare, continuand sa dezvolte brandul in Romania. Misiunea lor este de a construi o retea nationala de magazine Folder, deschizand noi locatii atat in regim propriu, cat si prin franciza, si astfel sa ajunga in fiecare colt al tarii.

Alatura-te lor in aceasta calatorie si fii parte din povestea de succes Folder! :)

 

Servicii

Franciza Logiscool

Servicii – educatie si training

Logiscool este o retea internationala de scoli care ofera cursuri de programare interactive pentru elevi si adolescenti cu varste cuprinse intre 7 si 17 ani. 

In Romania, Logiscool, cea mai extinsa scoala de programare la nivel national, opereaza in prezent 60 de centre.

“Franchwise a asistat intrarea francizei internationale Logiscool pe piata din Romania, contribuind ulterior la scalarea business-ului pana la 50 de centre in toata tara. Suntem bucurosi sa anuntam continuarea acestui parteneriat puternic cu Logiscool, cea mai mare retea de centre educationale in domeniul IT din Romania si una dintre principalele centre educationale la nivel international, prin care oferim totul suportul si know-how-ul necesar pentru atingerea obiectivelor de extindere in Romania.” declara Raluca Voicu, co-fondator Franchwise. 

Logiscool isi indreapta privirea catre viitor cu un plan ambitios de extindere a francizei, avand in vedere deschiderea de centre in orase unde inca nu este prezenta, precum Botosani, Piatra Neamt, Roman, Slatina, Slobozia, Focsani, Onesti, Calarasi, si intrarea pe piata din Republica Moldova, cu primul centru la Chisinau. In acelasi timp, se propune consolidarea retelei in orase precum Brasov, Oradea si Iasi, prin inaugurarea celui de-al doilea centru educational Logiscool. 

Investitia necesara pentru deschiderea unui centru educational Logiscool de programare se situeaza intre 35.000 si 65.000 de euro, in functie de suprafata centrului. Aceasta suma include taxa de franciza, costurile de amenajare si echipare, precum si capitalul circulant necesar pentru primele luni operationale. Viitorii parteneri Logiscool trebuie sa detina un capital propriu minim de investitie cuprins intre 10.000 si 15.000 de euro, restul putand fii asigurat prin surse de finantare. 

Este esential ca viitorii parteneri sa se implice activ in gestionarea zilnica a centrului educational. 

Logiscool si Franchwise impartasesc hotararea de a continua aceasta calatorie impreuna, aducand tinerilor un cadru favorabil pentru a explora o lume digitala, in fiecare colt al tarii.

 

Franciza Bizz.club

Un club puternic si dinamic de business, bazat pe sprijin reciproc, educatie antreprenoriala si networking.

Bizz.club este cea mai extinsa retea de business networking din Romania dedicata antreprenorilor, managerilor si liber-profesionistilor care au ca scop cresterea personala si a afacerilor lor. 

Primul club s-a infiintat in anul 2011, in Cluj-Napoca, iar in anul 2014 s-a semnat prima franciza, in Brasov si Timisoara. 

In prezent, Bizz.club are 14 cluburi (Romania si international), aproximativ 500+ de membri, 50 de mentori si a organizat peste 10,000 de intalniri, peste 250 de evenimente de business organizate, 7 editii de bizz.camp si 8 editii de gala nationala bizz.club. 

Investitia in franciza este intre 5.970 si 9.970 EUR (in functie de marimea orasului) si ne extindem in orase ca: Oradea, Craiova, Pitesti, Braila, Satu Mare, Tg. Jiu, Piatra Neamt, Bistrita, Targu Mures.

 

Franciza Vodafone 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vodafone este un brand recunoscut la nivel mondial. In Romania are o istorie inca din 1997. De-a lungul prezentei sale, operatorul a investit permanent in inovatie. Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de telecomunicatii si tehnologie din lume. 

Vodafone este o retea de franciza consolidata. Are astazi 130 magazine proprii si peste 100 magazine in sistem franciza.

Franciza Vodafone ofera antreprenorilor, dornici sa construiasca o afacere de succes in vanzari, acces la un model de business la cheie.

Cautam parteneri interesati de implicarea in activitatea de zi cu zi a unitatilor de retail, sa fie un bun community manager si sa aiba un capital disponibil de investit de 25.000 si 30.000 euro.

Orasele targetate sunt: Timisoara, Prahova.

Daca iti doresti sa intri in industria telecomunicatiilor, un sector in expansiune continua, avand in vedere nevoia constanta a oamenilor de serviciile de comunicare, iti recomand sa explorezi oportunitatea de a investi intr-o franciza Vodafone.

 

Franciza Graphein 

Graphein tot mai relevanti intr-o piata in continua schimbare.

Graphein este astazi printre primele locuri in Romania la furnizarea de servicii rapide si precise de asistenta topografica in santier, scanare 3D si asistenta tehnica pentru cadastru si intabulare. 

La inceputul anului trecut cei de la Graphein au atras o investitie din partea Cascada Investments pentru dezvoltarea prin achizitii pe piata autohtona si continuarea procesului de integrare a serviciilor digitale.

Vrem sa acceleram pasii de crestere in proiectul de extindere nationala, sa investim in performanta echipei astfel incat sa avem o echipa care sa performeze independent de noi doi, fondatorii Graphein. Vom continua in acelasi timp investitiile in cercetare si dezvoltare (R&D), vrem sa fim tot mai relevanti intr-o piata in continua schimbare, mai ales datorita Inteligentei Artificiale. In plus, vrem sa realizam cel putin o noua tranzactie de tip M&A care sa ne ajute la dezvoltarea companiei.”, declara Eugen Ursu, co-fondator Graphein

Pentru a deveni partener Graphein ai nevoie de un capital de investitie intre 10.000 si 50.000 euro in functie de rolul pe care ti-l asumi: licentiat pe comercial: esti implicat in vanzare, business development in constructii sau domenii conexe constructiilor (project management); licentiat pe tehnic: vei face implementarea proiectelor, ai acumulat experienta in domeniul topografiei, lucrezi autonom pe proiecte sau esti o companie mica de topografie si doresti sa treci la urmatorul nivel.

Orice rol vei alege, vei fi sub umbrela unui brand recunoscut in industrie, exponentul unei noi generatii si al unui nou standard in topografie.

 

Franciza Solar Fix

 

Solar Fix este o companie 100% romaneasca, Full Service in instalarea sistemelor de energie solara si se mandresc sa coordoneze proiectele din faza de proiectare si pana la finalizare. 

Solar Fix si-a inceput activitatea din dorinta fondatorilor de a realiza cu profesionalism sisteme fotovoltaice eficiente, cu durata lunga de viata si de a oferi solutii complete in acest domeniu. 

Solar fix este un business pe un trend de piata. Pana in prezent, Solar Fix a implementat cu succes peste 250 de sisteme fotovoltaice, construind astfel o prezenta solida si o expertiza recunoscuta in domeniu.

Astazi au locatii proprii in Bucuresti si Constanta si  2 francize in zone cheie – in Brasov si Craiova. Daca vrei sa fii parte din viitorul energetic durabil, poti avea propria afacere ta afacere Solar Fix cu un capital minim de 20.000 de euro resurse proprii, pentru restul de investie ai acces la finantare. 

 

HoReCa

Franciza TED’S Coffee Co.

La TED’S Coffee Co. gasesti cafea de specialitate, 100% Arabica certificata oficial de CSC (Certified Speciality Coffee), preparata intotdeauna impecabil si se numara printre putinele cafele de pe piata, certificate “de specialitate”.

Fondatorul Vasi Andreica, bazandu-se pe experienta de mai bine de 15 ani in domeniul ospitalitatii, a fondat in 2013 compania TED’S Coffee Co. – un brand 100% romanesc.

Inca de la inceputuri, TED’S Coffee Co. isi propunea sa devina preferatul tuturor atunci cand vine vorba despre calitatea produselor servite si satisfactia celor care ii trec pragul.

In 2017, reteaua TED’S Coffee Co. s-a extins prin prima franciza deschisa la Sibiu.

Chiar si in contextul negativ al pandemiei Covid-19 din 2020-2021, TED’S Coffee Co. a continuat sa se dezvolte, inaugurand 15 cafenele noi. Aceasta perioada a marcat si primul re-branding din istoria companiei, evidentind adaptabilitatea si inovatia.

Anul 2023 s-a incheiat cu succesul a peste 50 de cafenele deschise in intreaga tara. Pentru a-si sustine planurile de extindere rapida in intreaga tara, Ted’s Coffee Co. a lansat un nou format de locatie “on-the-go“, unde investitia este de aproximativ 40.000 si 50.000 euro, cu toate costurile incluse. 

Pentru anul in curs isi propune sa ajung in cat mai multe orase nationale si sa atinga 100 de locatii.

“Ted’s On-The-Go s-a nascut dintr-o cerere crescuta pentru un concept care sa se potriveasca in spatii mai mici. Ideea din spatele conceptului este de a avea o investitie rentabila potrivita pentru o crestere rapida. Tinta noastra este sa putem construi o cafenea de 30 mp”. Vasi Andreica, CEO al TED’S Coffee Co.

Impartasim cu bucurie povestea TED’S Coffee Co. , iar tu esti invitat sa faci parte din ea.

 

Franciza Simigeria Petru

Un business adaptabil la orice vremuri.

 

Cu o istorie bogata ce se intinde pe mai multe decenii, Petru este o companie matura cu experienta in mentinerea si dezvoltarea calitatii produselor.

Primul magazin a fost deschis in septembrie 2009 la Iasi, iar mai apoi in orasele: Piatra Neamt, Timisoara si Brasov.

Cu pasi marunti Simigeria Petru a reusit sa deschidem anual locatii in Iasi, dar si in orase noi precum Botosani, Vaslui si Roman.Lucrurile au inceput sa prinda contur, covrigii au devenit o obisnuinta pentru clienti, iar traditia s-a mentinut ani la rand.

Simigeria Petru a evoluat dincolo de a fi doar o simigerie traditionala si s-a transformat intr-o destinatie versatila, oferind acum mai multe categorii de produse.

Fata de celebrii covrigi, Simigeria Petru are o gama variata, bogata in produse de patiserie dulce si sarata, sandvisuri si pizza la felie sau pentru a fi savurate acasa.

Dupa o investitie de peste 5 mil. euro intr-o unitate de productie la Piatra Neamt, Simigeria Petru poate aproviziona in acest moment 1.000 de puncte de lucru.

Compania continua expansiunea in franciza, cu focus pe Bucuresti, dar si pe orasele nationale si cauta parteneri interesati sa se implice in administrarea si operarea business-ului, francizorul punand la dispozitie mecanisme de finantare pentru investitia in echipamente.

Investitia intr-o unitate Petru variaza intre 80.000 si 90.000 euro (in functie de marimea locatiei si stadiul dotarilor tehnice la preluare) si include cheltuieli de amenajare, dotare echipamente si mobilier, software, stoc initial materii prime, garantii inchiriere spatiu, capitalul circulant de lucru pentru primele luni operationale.

 

Franciza Bubble Waffles

Imbinam gustul delicios cu o oportunitate de afacere captivanta.

O echipa tanara si dinamica, si-a dorit sa aduca un desert inedit pe piata din Romania ce vine in completarea restaurantelor cu regim de gustari sarate, cu un concept dulce, instagramabil, avand ca target plasarea in locatii de FoodCourt (Mall), dar si stradal. 

Totul a inceput in Costinesti, in vara lui 2017, apoi, in martie 2018, s-a deschis prima locatie permanenta din Romania, in orasul Constanta (Centrul Vechi).

La Bubble Waffles, fiecare zi poate fi o surpriza dulce si poti avea in fiecare zi un alt desert, pe care tu alegi cum sa iti fie pregatit. Fie ca iti este pofta de inghetata, Nutella, capsuni, banane, afine, crema de vanilie, Kit Kat, Oreo, nuci, alune.. inconjurate de un waffle delicios, le poti avea in orice combinatie posibila.

Ai oportunitatea de a deschide propria ta afacere, in franciza, Bubble Waffles, in orasul tau, cu o investitie de aproximativ 40.000 si 50.000 euro, care acopera toate costurile necesare pentru a deschide o locatie functionala. Ne concentram pe extinderea in orasele cu peste 150.000 de locuitori. 

 

Franciza Treevi Pizza

Pizza este recunoscuta la nivel global pentru popularitatea sa si este frecvent considerata unul dintre cele mai consumate produse alimentare in diverse tari, inclusiv in Romania.

Treevi Pizza serveste un produs simplu, intr-o maniera adaptata noului context de piata (pizza la felie, pentru eat in sau take away).

Treevi Pizza a luat nastere in anul 2017 ca urmare a unei sesiuni de brainstorming cu scopul de a dezvolta un concept de pizza al taglio ce sa aiba o calitate superioara, dar si un gust autentic italienesc.

Pe parcursul anilor, reteaua de restaurante Treevi Pizza a cunoscut o expansiune rapida, aceasta avand loc exclusiv in Bucuresti, fiind testate tipologii diferite de locatii, atat cu posibilitate de servire la interior sau pe terasa, precum si cu servire la vitrina.

Pentru a deschide propria ta locatie Treevi Pizza, este nevoie sa ai un capital de investitie pentru dezvoltarea conceptului, incepand de la minim 70.000 de euro (cuprinde toate cheltuielile asociate de la amenajare, dotare cu echipamente si mobilier, seating terasa, stoc initial de materii prime, taxa de franciza, garantii la proprietar pentru inchiriere spatiu, costul cu trainingul initial al personalului si francizatului si capitalul circulant de lucru pentru primele luni operationale.) 

Este sansa ta de a te alatura unui business de succes si in plina expansiune. Orasele targetate sunt Craiova, Ploiesti, Constanta, dar putem discuta si despre un parteneriat in franciza si in Bucuresti. 

 

Franciza Hello Donuts!

Gogosile sunt un produs iubit si popular.

Hello Donuts! se traduce prin prospetime si calitate superioara – gogosile sunt produse in fiecare zi, folosind ingrediente natural.

Hello Donuts! se distinge prin branding fresh, atragator, mobilier modular si potrivite oricarui tip de centru comercial si functioneaza in locatii mici, compacte de tip insula (10-15 mp), ce presupun investitii reduse.

Investitie intre 15.000 si 20.000 euro/locatie, pentru Bucuresti si intre 35.000 si 40.000 euro capital propriu de investit pentru deschiderea in alte orase (unde extinderea presupune si investitia intr-o unitate proprie de productie, pe langa insula de retail). 

In 2022, am avut focus pe extinderea in Bucuresti pentru consolidare, astazi Hello Donuts fiind prezent in majoritatea centrelor comerciale aglomerate; pentru 2023, focusul a fost pe expansiunea la nivel national (Brasov, Craiova, Satu Mare, Baia Mare). 

Locatii vizate pentru expansiunea de anul aceste sunt orasele cu peste 100.000 de locuitori.

Hai si tu sa iti deschizi propria afacere cu o investie minima. 

 

Franciza Maia Pizza

Maia Pizza prima franciza de pizza (exclusiv) delivery din Romania.

Franciza Maia Pizza este una versatila, fiind disponibile 2 formate: locatii exclusiv cu Delivery sau Cloud Kitchen (fiind prima franciza de acest gen din ROMANIA) si sprijinind antreprenorii locali care poate sunt deja in business si au spatiu dedicat de productie unde pot coace pizza Maia Pizza si isi pot diversifica oferta culinara.

Unicitatea conceptului Maia Pizza este completata (pe langa tehnica unica de preparare a aluatului de pizza) de forma ovala, topping-urile pregatite dupa retete proprii si cu ingrediente atent selectionate. Toate aceste elemente fac din Maia Pizza mai mult decat o pizza, respectiv o experienta gastronomica de neuitat.

In prezent, Maia Pizza opereaza conceptul prin 4 locatii proprii, din care 3 deschise in Bucuresti si 1 in Constanta, locatiile functioneaza exclusiv pe format delivery.

Orasele tinta pentru expansiune sunt toate orasele cu peste 150.000 de locuitori.

Viitorul francizat are nevoie de un spatiu cu o suprafata intre 25 – 45 mp si de un capital de investit intre 45.000 si 65.000 euro (in functie de modelul de franciza ales – Delivery sau Cloud Kitchen).

 

Franciza Leonidas

Transforma bucuria PRALINELOR belgiene intr-o afacere de succes!

Povestea Leonidas a inceput in Romania, in anul 2009 cu primul flag ship store deschis in zona Beller (Bucuresti).

Astazi, Leonidas realizeaza peste 120 de varietati de praline belgiene din ciocolata de cea mai inalta calitate si prospețime, utilizand intotdeauna unt de cacao cu puritate de 100%.

Toate ciocolateriile Leonidas din lume se aprovizioneaza din singura fabrica, din Belgia –
Bruxelles, garantand astfel aceeasi calitate si propspețime peste tot in lume.

 

Pana in prezent, reteaua Leonidas Ciocolata Belgiana opereaza 11 locatii dintre care 3 in management propriu, in Bucuresti, iar restul locatiilor in sistem de franciza (in Bucuresti si in orase importante din Romania: Iasi, Cluj, Pitesti și Bacau).

Anul acesta, Leonidas accelereaza extinderea cu focus pe orasele: Oradea, Timisoara, Sibiu, Brasov, Craiova, Bucuresti si Constanta.

Echipa Leonidas ofera viitorului partener francizat posibilitatea de a alege intre 3 tipuri de formate de magazin, adaptate specificului pietei si locatiei. Investitia necesara pentru deschiderea unei locatii este cuprinsa intre 25.000 si 65.000 de euro, in functie de tipologia de locatie. 

Aceasta flexibilitate in optiuni si costuri iti ofera libertatea de a alege ceea ce se potriveste cel mai bine planurilor tale de afacere.

 

Franciza Paine si Vin

Bun venit in lumea ospitalitatii.

Paine si Vin, unul dintre localurile cu o personalitate aparte in HoReCa din Bucuresti, parte a grupului care detine Expirat si Energiea este pregatit sa duca povestea mai departe, prin franciza.

Paine si Vin este un business de familie, anul acesta a implinit 6 ani de cand este pe piata bucuresteana, perioada in care si-a creat o baza de clienti fideli, dar si un mod de operare si existenta cu amprenta proprie in peisajul local.

Paine si Vin aduce impreuna trei lucruri esentiale: o pizza delicioasa, un bar de vinuri unde poti gusta vinuri romanesti exclusive pentru industria ospitalitatii, si platouri cu bunatati de la producatori locali, perfecte pentru a fi impartasite cu prietenii.

“In momentul de fata suntem constienti ca Paine si Vin inseamna si o gazda. Adica cineva care sa insufle personalitatea localului, pe langa branding si decor si tipologia meniului de bar si de bucatarie. Am ales acest sistem de franciza fiindca cel care este interesat va avea alaturi de el 21 de ani de experienta in spate in domeniul HoReCa: Club Expirat – 21 de ani, Energiea – 11 ani, Paine si Vin – 6 ani.” Valentin Hristu, manager Paine si Vin. 

Pentru deschiderea unui francize Paine si Vin e nevoie de un spatiu de 150-200 de metri patrati si o investitie de minim 250.000 de euro, in care intra garantie pentru locatie echivalentul a 3 chirii, amenajare, dotari, echipamente, sitting si mobilier, stoc de marfa, capital circulant de lucru – marfa, salarii, chirie pentru primele 3 luni + taxa de franciza. 

Paine si Vin are focus pe deschiderea, in franciza, in Bucuresti, Brasov, Cluj, Sibiu, Constanta.

 

Master francize

Franciza Fruitisimo

Cel mai mare lant de fresh juice bars din Europa de Est

Fruitisimo, cel mai mare lant de fresh juice bars din Europa de Est, cauta un partener local pentru a intra pe piata din Romania. Cu o istorie de succes incepand din 2003 si pozitionandu-se in prezent ca lider pe segment, Fruitisimo aduce prospetimea sucurilor preparate in fata clientului, adaptate fiecarui sezon.

Suntem in cautarea unui partener masterfrancizat pasionat, gata sa dezvolte primele 5 locatii in Bucuresti si sa extinda prezenta brandului prin parteneri francizati la nivel regional.

Investitia necesara este intre 150.000 si 200.000 de euro, cuprinzand taxa de exclusivitate pentru Romania si primele 3 locatii Fruitisimo, care vor marca debutul partenerului masterfrancizat.

Locatiile ideale pentru dezvoltarea business-ului sunt centrele comerciale aglomerate, iar viziunea este sa identificam un partener masterfrancizat dedicat, dornic sa contribuie la cresterea brandului Fruitisimo in Bucuresti si apoi la nivel regional.

Fruitisimo isi propune sa ofere o experienta proaspata si autentica clientilor, devenind o prezenta apreciata pe piata romaneasca a sucurilor sanatoase.

 

Franciza Makarun 

Fresh pasta bar

Makarun, un brand polonez specializat in paste proaspete, isi propune sa aduca bucuria pastelor de calitate in Romania. Observam ca pe piata romaneasca exista o cerere crescuta pentru paste proaspete, preparate din ingrediente premium, servite rapid si la un pret competitiv, oferind o experienta unica.

Avand un segment neexplorat la nivel national, Makarun isi propune sa umple acest gol, devenind primul brand local de paste cu potential national.

Cei de la Makarun sunt incantati de oportunitatea de a impartasi pasiunea lor pentru paste cu clientii din Romania si de a construi impreuna o poveste de succes in lumea delicioasa a pastelor proaspete.

Prima locatie Makaruna fost deschisa in mai 2012, a ajuns astazi sa aiba peste 33 de restaurante in 17 orase (Polonia si international).

Makarun cauta un partener masterfrancizat deja cu experienta in horeca, cu business-uri si relatii construite in zona de real estate, si care sa vada potentialul unui produs si brand complementar cu Makarun, pe care sa il adauge la portofoliul de business-uri existente. Locatiile Makarun sunt compacte (de la 50-60 mp) si investitiile in locatii intre 50.000 si 60.000 de euro.

Investitia initiala pentru un partener masterfrancizat este de 150.000 si 200.000 de euro si care include exclusivitatea pentru Romania si deschiderea primei unitati intr-unul dintre cele mai aglomerate centre comerciale din Bucuresti.

Franciza Yole

Iaurt inghetat si inghetata servite intr-un concept minimalist, trendy

Povestea Yolé a inceput in 2020 si in 2 ani brandul s-a dezvoltat in peste 9 tari (Singapore, Malaysia, Cambodgia, SUA, Portugalia, Spania, Anglia, Tiwan, Brunei si Indonesia cu peste 600 de puncte de vanzare.

Dupa investitii masive in unitatea de productie proprie, Yolé a demarat cu 2021 expansiunea in Europa. 

Yolé vine pe un segment de nisa pe care il citim din slogan “Goodbye sugar, hello taste” si vinde produse pe baza de iaurt inghetat si inghetata, realizat dupa retete proprii, fara zahar adaugat si cu un nivel scazut de aport caloric.

Modelul de business este dovedit atat pe segmentul de retail (locatii stradale, locatii de centre comerciale de tip insula, kiosk), dar si pe segmentul de distributie (listarea unei game selectate de produse in retelele mari de hypermarketuri).

Cautam un partener experimentat de business care sa preia dezvoltarea Yole la nivel national (prin retail si distributie ca si canale de vanzare). Investitia variaza intre 100.000 si 150.000 de euro in functie de planul de deschideri iar partenerul nu are nevoie de investitii suplimentare in unitate de productie locala, produsul fiind livrat de catre Yole, ca si produs finit, intr-un cost de productie competitiv. 

 

Franciza Lingotot

Centru multilingvistic care preda limbi straine prin joaca

Centru multilingvistic care a dezvoltat o metoda unica de predare neconventionala – prin joc, joaca, copiii deprind limbile straine, in mod natural.

Brand international, fondat in Marea Britanie, Lingotot a crescut in 3 ani de la 0 la 50 de parteneri francizati care predau limbi straine dupa metoda proprie.

Peste 15.000 de copii urmeaza, saptamanal, cursurile Lingotot predate in 8 limbi straine (engleza, franceza, germana, italiana, spaniola, mandarina, araba, irlandeza), adaptate pe grupe de varsta.

In contextul globalizarii actuale, nu este suficient sa stii o singura limba straina pentru a putea avea succes profesional.

Accesul facil la studiul a cel putin doua limbi straine intr-un singur loc si metoda atractiva de predare, fac din Lingotot prima optiune a parintilor in alegerea locului unde copilul sa poata evolua.

La Lingotot, nu exista traditional, nu sunt banci, nu se sta la catedra, nu se scrie cu creta. Trainerii Lingotot sunt tineri, entuziasti, empatici si vorbitori de doua limbi straine. Totodata, ei sunt pasionati si atrasi de a preda si celor mici din cunostintele lor.

In Romania, cautam un partener masterfrancizat cu care sa dezvoltam business-ul la nivel de retea (30 de locatii in urmatorii 3 ani) si sa dispuna de un capital minim de investit de 100.000 de euro pentru exclusivitatea pe Romania si deschiderea primului centru educational in Bucuresti. Trebuie sa fie pasionat de educatie si sa vada oportunitatea de a investi intr-un business de educatie copiii, cu crestere continua, inclusiv in contextul pandemic.

 

Harry Ramsden’s

In 1928, povestea celui mai faimos brand de Fish & Chips din lume, Harry Ramsden’s, isi facea debutul, transformandu-se nu doar in cel mai vechi lant de restaurante din Marea Britanie, ci si in destinatia de referinta pentru cei ce iubeau deliciile marine.

La Harry Ramsden’s, au imbratisat misiunea de a oferi excelenta in fiecare aspect al experientei pe care o ofera: de la produsul de calitate superioara, la serviciile excelente si crearea unei experiente memorabile pentru clienti.

Avantajele conceptului Harry Ramsden’s sunt remarcabile.

Sunt un brand autentic britanic, conturat de o mostenire si traditie ce ii definesc. Reteta lor pentru prepararea produselor ramane neschimbata de aproape un secol. Au o pozitionare unica, lipsita de concurenta directa semnificativa. Sprijinul solid si infrastructura sistemelor asigura succesul partenerilor. Cu peste 30 de ani de experienta in domeniul francizei, poseda expertiza necesara pentru a va ghida in aceasta calatorie.

Industria britanica a Fish & Chips genereaza anual 1.2 miliarde de lire sterline, iar peste 167 de milioane de portii sunt savurate in Marea Britanie in fiecare an.

Investitia pentru o locatie este de £300.000+ (factori precum stadiul de preluare al locatia si dimensiunea locatiei trebuie luate in considerare in evaluarea investitiei), iar potentialul cifrei de afaceri anuale variaza intre £500.000 si £1.100.000.

Daca ti-am starnit interesul esti invitat sa descoperi aceasta oportunitate de a contribui la continuarea legendei culinare Harry Ramsden’s. Asteptam cu entuziasm sa construim impreuna viitorul, aducand magia Harry Ramsden’s intr-o noua destinatie, in Romania!

 

Iris Galerie

Ochii sunt fereastra catre suflet.

Iris Galerie transforma irisul tau intr-o capodopera. La Galeria Iris, tu esti opera de arta.

Iris Galerie ofera o experienta unica: captureaza esenta ochilor si imortalizeaza irisul printr-o tehnologie care imbina fotografia si imprimarea de inalta calitate.

Unicitatea, culorile si detaliile ochilor sunt sursa lor de inspiratie.

Poti sa descoperi frumusetea irisului singur, in cuplu, cu prietenii, cu familia… si sa te lasi fermecat de privirea ta si de cea a celor dragi.

Iris Galerie ofera o selectie foarte variata de printuri si finisaje, cu preturi cuprinse intre 49 € si peste 4.000 € pentru formatele Prestige.

Dupa succesul extraordinar al primei galerii deschise in primavara anului 2021 la Paris, Iris Galerie isi extinde aripile in intreaga lume. Fiecare locatie este creata cu grija pentru a evidentia frumusetea irisului.

Fondatorii doresc sa accelereze dezvoltarea conceptului si extinderea galeriilor si francizelor. Cu o echipa experimentata in domeniul fotografiei, dezvoltarii comerciale si expansiunii internationale (150 de galerii in intreaga lume), Iris Galerie doreste sa cucereasca scena franceza, europeana si internationala.

Pentru a descoperi mai multe despre aceasta afacere de exceptie, suntem aici pentru a te ghida si a dezvalui intregul ei potential.

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide